cypress Skrevet 18. november 2009 #981 Skrevet 18. november 2009 Stakkars deg, oppkast er det værste som finnes!! Håper du slipper unna noe mer nå!!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2009 #984 Skrevet 18. november 2009 Nei stakkar, vekka jeg han? Uff, du får be om unnskyldning fra meg altså!! Trodde du jeg var hos han kanskje Er ganske grei nå, får bare spise litt mer. Har stilt vekkerklokka til imorra tidlig, så om jeg ikke absolutt skulle bli dårlig igjen, så kommer jeg imorra Hehe, jeg regner med at han våknet av meldinga, etter som han videresendte den til meg. Og jeg begynte seriøst å lure på om du hadde kastet deg over min lille, uskyldige 17-åring Ikke tving deg på jobb hvis du ikke er i form da. Bedre å ta en dag ekstra og bli skikkelig frisk igjen. Det er forskjell på å føle seg i grei form når man er hjemme og suller rundt, og å være på jobb. Men flott hvis du føler deg frisk nok til å jobbe
DDuck Skrevet 19. november 2009 #985 Skrevet 19. november 2009 Hvordan er formen i dag? Fått i deg litt mer mat?
Minttu Skrevet 19. november 2009 Forfatter #986 Skrevet 19. november 2009 Hehe, jeg regner med at han våknet av meldinga, etter som han videresendte den til meg. Og jeg begynte seriøst å lure på om du hadde kastet deg over min lille, uskyldige 17-åring Ikke tving deg på jobb hvis du ikke er i form da. Bedre å ta en dag ekstra og bli skikkelig frisk igjen. Det er forskjell på å føle seg i grei form når man er hjemme og suller rundt, og å være på jobb. Men flott hvis du føler deg frisk nok til å jobbe Du skulle visst Jeg vet ikke åssen han ser ut engang Var på jobb jeg Men det vet du jo Var helt fin igår kveld og idag tidlig, spiste litt da jeg kom på jobb også hadde vi jo laks, så fikk i meg en del på jobb. Gikk så fint atte Hvordan er formen i dag? Fått i deg litt mer mat? Den er bra! Jeg har fått spist veitu, spiste litt på jobb, frokostblanding, laks og yoghurt Men må ha noe mat nå kjenner jeg!
Minttu Skrevet 19. november 2009 Forfatter #987 Skrevet 19. november 2009 Er hos kjæresten min Dagen idag har gått i ett sett egentlig, var oppe litt etter 7 for å dra på jobb, så var det jobb fra 9.15 (men pga buss kom jeg 8.45 ca), var ferdig 16.30 og da var det å vente 9min på mamma, så kjørte vi broren min på håndballtrening, så en tur på Europris og en kjapp tur på rema, så var det å dra hjem og pakke og drikke litt brus før man henta broren sin på trening, og så var det rett til kjære! Og idag har moren hans bursdag, så her var det jo noen folk, men gudskjelov var de ikke her så lenge etter at jeg kom Nå bare sitter jeg her og gleder meg til å legge meg! Er så trøtt at fysj, og må opp halv 7 ca Da er det jobb fra 7.45-15.15, så er det å gå opp til kjære. Så er hjemme igjen rundt 15.35/40, da må jeg vel spise noe og slappe av før jeg må dusje og ordne meg, for kjære og bandet har konsert klokka 19! Og jeg må jo så klart se på kjæresten min :rødme: Er bare noe korte greier, er to andre band som skal spille også, blant anna ene bandet til ene kompisen til kjære. Etter å ha vært der må jeg på butikken, så skal jeg vel hit igjen og bare slappe aaav! Jeg tror jeg kommer til å være veldig trøtt imorra
Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2009 #989 Skrevet 19. november 2009 God natt! Så bra du føler deg bedre nå!
Minttu Skrevet 20. november 2009 Forfatter #990 Skrevet 20. november 2009 Hei du Joda, jeg er ikke helt bra. Hatt vondt i magen idag, men gikk da greit på jobb, bra jeg satt en god del Også måtte jeg jo egentlig gå til kjære etter jobb, oppover i 20min.. Nei, da sendte man melding til mamman sin som var ferdig 15min før, og jammen kom hun ikke å henta meg
Minttu Skrevet 20. november 2009 Forfatter #992 Skrevet 20. november 2009 Jaa, jeg ble skikkelig glad da jeg skulle gå og så bilen komme :happy: Mange tilbake!
Minttu Skrevet 20. november 2009 Forfatter #993 Skrevet 20. november 2009 I kveld har jeg da vært på U.H med mamman og ene søskenbarnet til kjære, for å se kjære og bandet spille! De spilte først, så et band fra litt unna her som hadde rar vokalist og jeg likte de ikke helt, så spilte bandet til S, kompisen til kjære Bandet til kjære er jo så klart bra Hvertfall etter de ble kvitt den ekle, rare, kanikkespilleitaktellerrenetoner gitaristen Det var ikke mange der da, men er jo det stedet liksom, vet ikke hva man skal forvente Bandet til kjære er ikke så kjent at det gjør noe, men nå har de laget demo platet og har solgt et par :happy: Bandet nr 2 har jeg aldri hørt om, men de er vel litt kjent. Og band 3, med S, er vel ganske kjent, slik jeg har skjønt. De har vel spilt i Oslo, eller så var det det andre bandet til S Det som er jævlig kjedelig, er at det varte til 22.50, så rakk ikke noe butikk. Og det er ikke noe brød her, ikke noe mat. Jeg har vaffelrøre fra min kjære mor, men er det smør her så jeg kan steke det?! nei. Detta er så kjedelig ved å være her, hjemme er det alltid noe, så er jo vandt med å alltid ha mat. Så blir ikke noe kveldsmat eller frokost på meg, så ingen her har ei helt fornøyd jente før jeg har fått vært på Kiwi og handla imorra! Eller, etter jeg har fått handla og spist frokost Håper alle har hatt en fin fredag
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2009 #994 Skrevet 21. november 2009 God morgen Håper du får både frokost, lunsj og middag i dag. Og kanskje litt lørdagsgodt også Ha ei fin helg
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #995 Skrevet 21. november 2009 Så kjipt med lite mat i hus.. Får håpe du blir god og mett senere i dag
Minttu Skrevet 21. november 2009 Forfatter #996 Skrevet 21. november 2009 Jeg fikk faktisk spist 2 skiver med sjokopålegg, men er så sulten at det ikke frister å gå rundt på butikk senere Skal spise masse idag, gå og spise hele tiden Godteri har jeg spist
Minttu Skrevet 21. november 2009 Forfatter #997 Skrevet 21. november 2009 Fikk en så bra slutt på fredagen Da vi kom hjem slappa vi av en stund, så bestemte kjære seg for å legge seg, og da la så klart jeg meg også. Lå og kilte hverandre på ryggen. Og jeg bare elsker kosen jeg fikk, elsker det når vi ligger å kysser masse og alt er bare koselig :happy: Etter all kosen lå vi og hørte på julemusikk, og kjære spilte kabal på tlf
Minttu Skrevet 21. november 2009 Forfatter #999 Skrevet 21. november 2009 Ja :rødme: Det er litt kjedelig når man legger seg, skrur av lyset, tar en kjapp en og så bare sovner.. Så var så koselig med masse kyssing, klemming og kosing, etterfulgt av musikk, prating og latter :happy:
Minttu Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1000 Skrevet 21. november 2009 (endret) Kjære sa at jeg måtte lage en liste over ting jeg ønsker meg til jul, fra han! Hva skal det bli :klø: (Jeg kom visst på masse ) - Fotkrem - Fotbad eller noe slikt - Bodylotion for mine tørre legger, f.eks denne - En eller annen god ansiktsrens,f.eks denne eller denne eller denne - Vanlige lange sokker. Tynne og tjukke, vanlige og lenger, ensfargede og mønstrete! Men ikke helt svarte, da må det være en liten ting på de - Bh'r i 90B eller 85B - BFMV Kalender - Resten av Camilla Läckbergs bøker - Alt på Kremmerhuset, kopper, godteriskåler, julekopp, godteri+++ - En slik, eller slik, eller slik - Noe fra hjertet ditt Endret 29. november 2009 av Minttu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå