Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2009 #941 Del Skrevet 10. november 2009 Ok, da er det andre L da, ikke hun L som var borte forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. november 2009 Forfatter #942 Del Skrevet 10. november 2009 Ikke hun som var borte nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. november 2009 Forfatter #943 Del Skrevet 11. november 2009 jeg vil ha noe ordentlig mat, og spise slik man skal spise middag. ikke sitte alene og spise pannekaker mens man steker de. og den andre som skal ha tar bare 3 selv om de er små, særlig som om det var godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. november 2009 #944 Del Skrevet 11. november 2009 Også pannekaker som er så digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. november 2009 Forfatter #945 Del Skrevet 11. november 2009 Egentlig ikke Men kjedelig lell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. november 2009 #946 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg liker heller ikke pannekaker spesielt godt Men dine var nok gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. november 2009 Forfatter #947 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) De var egentlig det, og det var første gangen jeg lagde De så ut som en liten, tykk bebipannekake. En mammasvele Endret 11. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2009 #948 Del Skrevet 11. november 2009 Nå fant jeg seriøst den rareste boligannonsen jeg noensinne har sett!! Det er en LIME med på de aller fleste bildene! Og det er ingen møbler i huset, så limen er plassert på/i forskjellig ting! hahah er det mulig.. Bare se selv, "Finn limen" http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19453953 Så denne først nå, men så herlig!!! Hva tenkte fotografen på?? Og du, får jeg tilgang til bloggen din eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #949 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Så denne først nå, men så herlig!!! Hva tenkte fotografen på?? Og du, får jeg tilgang til bloggen din eller?? Ikke sant, helt usaklig Skal være ordnet nå! Endret 12. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #950 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har ikke hatt en hel god natt søvn som ikke har blitt avbrutt, siden helga. Jeg legger meg mye før kjære siden jeg har noe å gjøre om dagen, også våkner jeg når han legger seg i 3-4tia på natta. Og da sover jeg dårlig etter det. I natt hadde jeg så vondt i magen og lå ikke godt uansett hva. Imorra skal jeg hjem, jeg gleder meg ikke kjempemye, også må jeg være hjemme til tirsdag eller onsdag Men jeg får forhåpentligvis sove, i hvertfall til resten av folka er oppe for de er ikke stille akkurat. æsj, dumt humør idag Alt er så dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. november 2009 #951 Del Skrevet 12. november 2009 Fotograf med lime-dilla. Merkelige greier. Kjipt med dårlig søvn da, krysser fingrene for at det går bedre i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #952 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg tenkte ikke over det med engang, også så jeg bildene enda en gang fordi det så så fint ut inne der, og da så jeg den oppå det håndtaket og tenkte at hvorfor i helsikke skal det ligge en der Merkelig greier.. Kanskje jeg skal gjøre slik av huset vårt, også skal dere kg-damer finne frukten jeg har brukt! Takk Jeg har i hvertfall ikke vondt i magen, så det går nok. Men så er det kjære som legger seg 3-4 og jeg våkner uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 12. november 2009 #953 Del Skrevet 12. november 2009 Håper du sover kjempe, kjempe godt i natt Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #954 Del Skrevet 12. november 2009 Tusen tusen takk Nå har jeg spist 5 biter med Big One restaurant ting Så nå koser jeg meg med first price sjokolade og brus :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 12. november 2009 #955 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg vurderer sterkt å ta en brus etterpå når jeg skal ut å spise altså.. Og når du skrev ordet her så tar jeg det som et tegn om at jeg bør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #956 Del Skrevet 12. november 2009 Det burde du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 12. november 2009 #957 Del Skrevet 12. november 2009 Heihei Minttu! er inne og titter litt i dagboka di og tenkte å legge igjen et spor! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #958 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Kjære og jeg pratet på Hove festivalen istad :happy: Eller, jeg begynte vel å prate på det. Uansett, jeg har egentlig ganske lyst til å dra, og nå som jeg jobber kan jeg jo spare opp penger! Da slipper jeg jo å bruke opp penger fra sparekontoen og forhåpentligvis kommer jeg til å ha mat hele tiden i Arendal... Jeg var fæl og brukte sparepengene mine på billetter og reise i fjor, for jeg skulle absolutt dit Men penger til mat hadde man nesten ikke.. Bra at man møtte kompisen sin for første gang da, så han spanderte litt mat. Er ikke greit å være ei så søt jente altså Om det er så mye bra som spiller er jo en anna sak.. Man gidder jo egentlig ikke dra om det ikke er noe man gidder å høre på. Jeg hørte på As I Lay Dying og Atreyu da jeg var 14-16, men det er ikke slik at jeg hopper i taket for de idag, det er jo så skriking at fy AFI kunne spilt, da hadde jeg dratt as! Den musikken vekker minner/tider This Time Imperfect eller Men Hove ja Jeg har bare vært på festival en gang, og det var Hove '08. Og jeg sa idag (igjen) at Hove er helt fantastisk, det er ikke bare musikken, men stemningen, folka, følelsene, miljøet.. Alt! Gleden og alt det gode er bare til å ta på! Alt er liksom så morsomt Og Arendal er jo så sinnsykt flott! Og det er ikke så stress å dra inn til sentrum heller, så man kan jo kose seg masse og få den ferien da. Jeg har så lyst til å dra. Det hadde vært morsomt. Og jeg tror kjære har lyst, men vi vil vente med å bestemme noe til vi vet om alle som skal spille. Og drar vi, så kommer vi vel til å leie hytte. Kjære nekter å ligge i telt Gjør meg ikke så mye, er så klamt og ekkelt å ligge i telt, og jeg er redd for at noen skal ødelegge det.. Jaja nei men. En får vel bare vente og se Endret 12. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 Forfatter #959 Del Skrevet 12. november 2009 Heihei Minttu! er inne og titter litt i dagboka di og tenkte å legge igjen et spor! Ha en fin kveld! Hei Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2009 #960 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tenkte ikke over det med engang, også så jeg bildene enda en gang fordi det så så fint ut inne der, og da så jeg den oppå det håndtaket og tenkte at hvorfor i helsikke skal det ligge en der Merkelig greier.. Kanskje jeg skal gjøre slik av huset vårt, også skal dere kg-damer finne frukten jeg har brukt! Gjør det Blir litt sånn "hvor er willy nå" Håper du får sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå