Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Skal bare hente kjære på stasjonen :lol:

Han har vært på bandøving og jeg skal til han idag, så da henter jeg (mamma) han :P

Ikke noe mer spesielt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder egentlig ikke, han sitter i sin egen verden foran dataen, har vært borte fra igår til idag ama :roll:

Er jo ikke noe å finne på med han heller da.. Vi får vel bare sitter her, til jeg gidder noe annet :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått skiftet på senga! Flink jeg er :Nikke:

Slasken av en kar jeg har gidder så klart ikke, nå er det en stund siden de pussa opp rommet, og han har ikke skifta sengetøy siden da.. Er vel 1mnd sia.

Jeg orket ikke tanken på å ligge i det sengetøyet, så jeg gikk ned, fant nytt og skiftet! Uten å ha sagt noe :)

De har malt rommet grått og taket er hvitt, også er ene veggen i sånn svart og hvitt krussedull mønster.. (ikke bokstavelig talt)

Også er lampene sånn, og han har et sengetøy som er sånn svart og hvitt og det er det eneste sengetøyet som passer til rommet.

Men det bryr meg langt inni :flekke::ler:

Som om alt passa så jævlig når du hadde lilla rom! :roll:

Nå ble det rødt laken og litt rødt sengetøy! Hurray for me! Også kasta jeg den ene puta mi og ene hans (som jeg har brukt) i sofaen, for nå drar jeg med meg den nye puta mi frem og tilbake! :ler: Jeg fikk putta den og teppet mitt oppi Princess posen, den er kjekk, med håndtak til og med! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har pappa vært her en liten tur :) Måtte jo få farsdagsgave av meg ;) Han fikk Sfinx og pakke med 3 sokker :)

Sfinx ble lansert i januar 1939..

Den mellomstore esken var opprinnelig 230 gram og kostet den gang bare 2 kroner.

Og nå koster den 60kr :ler:

De to andre barna til pappa var med, søstra mi går i 1.klasse og broren min begynner vel til neste år. Herregud å de leker, der er det å løpe på hverandre altså :ler:

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg resten av dagen :)

Helga har gått sinnsykt fort!

Lurer på om jeg skal ut og gå meg en tur :klø:

Jeg liker å gå når det er mørkt, liker det egentlig ikke når det er lyst :fnise: Men jeg går jo rundt omkring her og det er bare hus, så jeg titter jo inn, da er det kjekt at det er mørkt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hvis noen har sett på VG nett, jeg tok dem med storm gitt ;) hahahahaha

:klø:

Jeg liker også å glane inn i andres hus :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var om en orkan kalt Ida, så da sa jeg at jeg tok de folka som døde med storm :ler:

Det er jo gøy da, se hvordan folk har det også får man inspirasjon :fnise:

Det har jeg! Håper du også har hatt det :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

F hadde bursdag igår, så hun hadde med herlige sjokolademuffins med sjokoladebiter i på jobb idag, og jeg fikk 3 stykker! :sikle:

Imorra skal jeg ha lenger dag, skal ha seinvakt :) Men det går bra når det er nede, er så rolig og koselig :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Oi, hadde F bursdag i går? :overrasket:

Jaja, jeg får gratulere henne på etterskudd i morra :)

Er det flere som er syke, etter som du er seinvakt i morra? Her er sjefen sin, som er oppdatert :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt: Hei Hei :vinke::klem:

PH: Ja :) Hun var ikke på jobb igår, så hun hadde med muffins idag :happy:

L er visst dårlig, hun så ikke helt i form ut idag og andre L sa at hun burde holde seg hjemme. Så jeg tar over vakta hennes :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...