Gjest Ansjoni Skrevet 3. november 2009 #881 Del Skrevet 3. november 2009 Håper det fortsetter slik og at du får sove mer og blir frisk og uthvilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. november 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 3. november 2009 Tusen tusen takk søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #883 Del Skrevet 3. november 2009 Håper slutten av dagen gikk fint, og at det ikke ble for mye styr for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. november 2009 Forfatter #884 Del Skrevet 3. november 2009 Det gikk så bra så! Var litt drama der, men alt gikk fint og vi fikk rydda og ordna på slutten Og jeg hadde noen hyggelige samtaler med noen av gutta dine, var først og fremst fordi han ene begynte å gråte, også prata vi på hva grunnen var og det var noe med Star Wars og da prata vi på det, og alle var glade Blir liksom ikke noe mer ungesjuk Trives såå godt med de små, også har jeg noen skikkelig hyggelige stunder med de litt større.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #885 Del Skrevet 3. november 2009 Så bra at alt gikk fint Flinke jenter er dere Jeg var akkurat som deg. 19 år og jobbet i barnehage, og ble så babysjuk at det rett og slett ble baby av det Misforstå meg rett her da, jeg oppfordrer deg ikke til noe altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2009 Forfatter #886 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke sant vi er Haha såpass Ingen kan vippe meg noen retning akkurat nå tror jeg Jeg gjør det som er riktig for meg og mitt, og nyter tiden før den tiden kommer osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2009 Forfatter #887 Del Skrevet 4. november 2009 Kan dere se bloggen ?! Jeg skjønner liksom ikke noe av den Poenget er at ingen egentlig skal se den, kun de jeg vil. Har enda ikke valgt noen, skal bare se om det går! Så fint om dere ser etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2009 #888 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kunne ikke se den. Må nok ha tillatelse først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2009 Forfatter #889 Del Skrevet 4. november 2009 Da har jeg gjort det riktig da Skal ikke ha så mye spesielt der nå, men litt juleting som kjære ikke skal se, vet jo aldri om han plutselig tar turen innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2009 #890 Del Skrevet 4. november 2009 Kunne ikke se den jeg heller, men det skjønte du kanskje siden du allerede hadde fått svar.. Har du hatt en fin dag? Hvordan er Minttu-livet for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2009 Forfatter #891 Del Skrevet 4. november 2009 Men jeg kan legge deg til da Hatt en helt grei dag, men litt sliten. Jobb gikk ganske greit, tross alt bare 3.5t og en halvtime etter at jeg kommer skal kidsa sove Var på CC etter jobb og ble så gørr av det. Følte meg skikkelig ensom og nedfor. Men fikk kjøpt meg en god hodepute på Princess da :happy: Går greit ellers, jeg vet liksom ikke helt Gleder meg til jul, men samtidig ikke helt. Vil flytte, men veldig redd. Vil gjøre ting, men det skjer ikke eller går ikke. Osvosv Håper alt er bra med deg, jeg er innom deg hver dag og holder meg oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. november 2009 #892 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg ser heller ikke noen ting, men vil gjerne ha tilgang! Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. november 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 5. november 2009 Det skal jeg ordne vettu! :happy: Det blir bare ting om julen og slikt, men kan sikkert finne noen andre hemmeligheter etter nyttår Skal få skrevet ned en del ting der i kveld! I går dro jeg hjem, og jeg har sovet såå godt i natt!! Kjøpte meg ny hodepute igår, på Princess. Herlig! :happy: Men, da jeg skulle legge meg igår lå det en død must midt på gulvet på rommet mitt!! Så utrolig usaklig at den lå DØD og midt på gulvet! Er ikke katta som har tatt den dit, han har ikke lov til å være ute og ikke oppe heller, så han kan ikke ha godt på kottene her.. Pluss at døra til rommet mitt har vært igjen, så det er liksom helt isolert Men nå er det mat! Og når broren min skal på trening, skal jeg hente pakka mi fra Tyskland!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #894 Del Skrevet 5. november 2009 Død mus!! Urk :dåne: Da hadde jeg fått sammenbrudd altså! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. november 2009 Forfatter #895 Del Skrevet 5. november 2009 Ble litt Du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. november 2009 Forfatter #896 Del Skrevet 5. november 2009 Idag henta stefaren min pakka mi på rimi Men, jeg må si jeg ble overrasket over hvordan den var pakka! Jammen godt gjort at ikke noe i pakka var knust eller mangla! Om den har blitt pakka sånn eller pakka opp i tollen vet jeg ikke.. Men alt lå løst i en avlang pappeske og den hadde bare to sånne strips rundt seg, og man kunne åpne den og bare ta tinga ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. november 2009 Forfatter #897 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.filmweb.no/trailere/?articleId=222880 Denne må jeg se! Elsker stemmen hans Tenk at han var i Oslo idag! Om kjære ikke vil være med og se den, spør jeg bare noen randoms. Jeg har jo ingen venner å dra ut med, så jeg kan vel egentlig bare dra alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. november 2009 Forfatter #898 Del Skrevet 6. november 2009 Nå fant jeg seriøst den rareste boligannonsen jeg noensinne har sett!! Det er en LIME med på de aller fleste bildene! Og det er ingen møbler i huset, så limen er plassert på/i forskjellig ting! hahah er det mulig.. Bare se selv, "Finn limen" http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19453953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. november 2009 #899 Del Skrevet 6. november 2009 Selvmordsmus! God helg Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. november 2009 #900 Del Skrevet 6. november 2009 Kos deg masse i helga, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå