Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen tusen takk jenter! :strix::klem:

Da jeg satt nede idag og venta på at kjære skulle ordne seg for å bli med på cc, kom han og sa "Gratulerer med 3 år!" og ga meg et stort kyss :rødme: :fnise:

På cc kjøpte han røde karameller på Kremmerhuset, 2 til hver, og de var så gode :happy: Også kjøpte han et kort, men jeg sto jo litt unna så så ikke hvilket det var :fnise:

Vi gikk ut igjen men så ba jeg han om å gå et sted så jeg kunne gå inn igjen alene :ler: Da kjøpte jeg 2 kort, et til idag og et jeg skal legge ved tannbørsten hans imorgen. Også kjøpte jeg 2 tannbørsteholdere som vi så på, det er kattepuser også skal man ha tannbørsten mellom bena på den, den er som en krok liksom. Veldig søt, og siden vi liker puser så passa den så :)

Nå skal jeg gå i dusjen, vi skal ut og spise snart :happy:

Har passa broren min idag også, og han fikk Star Wars t-skjorte av meg, det var nok litt koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Vi har vært på Dolly Dimple's og spist goood pizza, og drukket masse brus! Kjøpte 0.8, og det var jo stort, vi hadde igjen litt da vi skulle gå så heiv i oss resten, begge måtte jammen på do da vi kom hjem :ler:

Nå blir det vel film og is :) Elsker kjæresten miiin :strix::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i begravelse idag :sukk: Ikke noe artig akkurat..

Jeg syns det var litt koselig at presten fortalte litt om avdøde, om skole, jobb, når han giftet seg og om barn og barnebarn.

Også syns jeg det var veldig koselig at jeg ble regna som barnebarn i dødsannonsen og på krans, det er jo faren til stefaren min, men jeg har jo kjent foreldrene til stefaren min siden jeg var rundt 7 vee, så det er jo mange år!

Broren min gråt så mye i kapellet og da vi gikk med kista og la den ned i jorda, stakkar liten.. Nå har han ingen bestefedre.

Tror hele kapellet var fullt, vi måtte gå et stykke fra kapellet til graven, og det var så lang rekke med folk!

Etter begravelsen dro vi til et lokale hvor vi spiste snitter, som det så pent heter, og marsipankake og kringle :) Det var koselig da, vi var vel rundt 25stk.

Også er det artikkel om bandet til kjæresten min i avisa! :happy: :hoppe:

Er så stolt av pusen min :hjerte: Tror jeg må klippe det ut og ramme det inn :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelse er aldri artig :troest: Men nå har du iallefall kommet deg gjennom det. Koselig at du ble nevnt som barnebarn iallefall da :hjerte: Håper det går bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Begravelser er tunge og triste. Og så vondt for lillebroren din da. Håper det går bedre med dere alle sammen snart :klem:

Kult at det sto om bandet til kjæresten i avisa da. Skjønner godt at du er stolt av det :)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :):klem:

Går bra med meg i hvert fall, kom et par tårer i kapellet og hvertfall da vi gikk nedover bak kista.. Var så fælt og se på folk liksom, alle var jo så triste og broren min gråt så. Jeg takler sånn så dårlig og griner med engang da.

Så går nok greit med alle oss her, men det er nok ikke lett for N som er igjen alene nå. P skulle bli 64 på halloween, og hadde kun vært pensjonist i et par år og nå er N det også så de hadde jo planer.. De har jo campingvogn et sted rundt her, hvor den har stått lenge, og huset er akkurat blitt pusset opp. Så sånt er jo veldig kjedelig å tenke på. Men men, det går nok bra med alle og enhver etterhvert :)

Ja, det syns jeg var veldig gøy :) Er ikke i avisa her, men der eldste sønnen din bor ;)

Så kjøpte to aviser på Narvesen idag, så vi har en hver :)

Jeg er så glad på hans vegne og virkelig stolt av han! :hjerte:

Han har ikke spilt lenge, spilt litt gitar et par år og begynte med bass i fjor, litt før jul tror jeg.. Så dette er jo veldig gøy for han :) Og jeg unner han en så god, morsom hobby! Og at han får vært alene og litt unna når han er på øving, og får gjort noe for seg selv liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg er sulten, trøtt og gørr :Gjesp:

Jeg vil være hos pusen min. Og jeg vil ha ordentlig mat.. Spiste en pizzabit i 9 tia, 2brødskiver midt på dagen og da jeg kom hjem skulle de ha kyllinglår og grønnsaker.. Jeg er ikke noe glad i kyllinglår! Liker kun kyllingfilèt.. Ekkelt å pirke, og sånn kylling er ekkeeel. Så spiste noen få biter og 3 gulrotbiter :ler:

Trodde mamma og de skulle til N i 6-tia, så jeg ble med kjære, mora og broren hans på Obs og sa til mamma at jeg var tilbake i 6 tia. Men da hadde de dratt og hadde ikke sagt ifra til meg! Så jeg satt fra ti på 6 til halv 9 tia og venta på dem :glare:

Jeg trodde jo jeg sku bli med til N og da kunne jeg dratt og kjøpt meg kebab, men neida. Men fikk en tacolefse av pus! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello! :)

Nå er jeg hos bestemor og bestefar. Mommo ringte meg idag tili og spurte om vi sku dra oppi her, for hun skal sove hos søstra si som bor like ved. Så jeg sa ja, og tenkte at bestefar sikkert kan kjøre meg hjem. Men neida, jeg har visst fått beskjed om at her skal jeg sove til imorra! :ler:

Jeg som ville hjem for å leke med mobilen min som mamma eller stefaren min henta idag.. :sjenert:

Men men, hjem imorra en gang og da skal jeg bare sove hjemme til fredag, da skal jeg til pusen min :hoppe:

Og på lørdag er det Dream Theater konsert med pus og S! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle ordna litt blogg :sjenert:

Men jeg hadde likt å hatt en ordentlig header, høstaktig.. Med noe bilde av meg og sånn.. Får se om jeg ordner det imorra når jeg er hjemme igjen :Nikke:

Sminke og ordne meg så jeg ser litt ordentlig ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Hello! :)

Nå er jeg hos bestemor og bestefar. Mommo ringte meg idag tili og spurte om vi sku dra oppi her, for hun skal sove hos søstra si som bor like ved. Så jeg sa ja, og tenkte at bestefar sikkert kan kjøre meg hjem. Men neida, jeg har visst fått beskjed om at her skal jeg sove til imorra! :ler:

Jeg som ville hjem for å leke med mobilen min som mamma eller stefaren min henta idag.. :sjenert:

Men men, hjem imorra en gang og da skal jeg bare sove hjemme til fredag, da skal jeg til pusen min :hoppe:

Og på lørdag er det Dream Theater konsert med pus og S! :danse:

Skal ikke du jobbe hos meg på fredag? Håper da du ikke har tenkt å la meg i stikken altså ;)

Ha en koselig kveld hos besteforeldrene dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg føler meg som en dass :bond: :bond:

Som sagt tidligere, er jeg hos besteforeldra mine.. Men jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ligge her, så jeg har jo ikke med meg noe annet enn lommebok og data.

Men joda, her skulle jeg sove over og ikke noe å si på det :ler:

Jeg har fått vaska ansiktet og under arma. Men fy fader jeg gleder meg til å dusje når jeg kommer hjem! Og til å ha på ordentlig mascara og kline det dumme ansiktet mitt med concealer!

Jeg er virkelig blitt jente de siste par årene.. Men jeg syns nå det bare er positivt egentlig ;) Men funnet ut at jeg må kjøpe en ny veske! En stor, som jeg kan ha alt mulig oppi! Stuff for every situation :jepp:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok veske på meg ja, cardigan også :nigo:

Fikk 550kr av bestemor, hvor 400 går til togbillett på lørdag, også fikk jeg 500kr av mommo. Ikke greit å være litt bortskjemt :nigo::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så happy nå :bolledeig:

Nå er jeg hjemme og leker med den nye mobilen min! :happy:

Da jeg kom hjem spiste jeg kebab, tok en goood dusj og satte på en vaskemaskin :)

Så prøvde jeg på meg bunaden som faktisk (!!!) passer, til tross for 4år og 20kg tyngre etter konfirmasjonen, men den stramma godt over magan :ler:

Nå skal jeg ta alt fra gamle tlf til dataen og ordne den nye! Jammen godt med 8gb kort! Får plass til litt mer enn 30 sanger :ler:

Gått fra den her, bare med ødelagt venstreknapp til den her! Den er så fin! Og den skulle egentlig komme i april, så jeg har venta på den siden da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Fint å få litt penger av snille bestemødre. Og da kan man jo bruke det på noe fint til seg selv :)

Både veska og mobilen så veldig stilige ut :)

Ha en fin kveld, også ses vi i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...