Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe spesielt egentlig, alt er bare så gørt, dritt :sur:

Jeg har det vel lite bra med meg selv, også føler jeg at jeg ikke er bra nok for kjære og alt mulig.. Hele tiden nedfor. Ikke noe ordentlig glad og fornøyd for tida.

Om jeg bare klarte å si ifra, spørre. Om det virkelig er noe eller om det er jeg som tenker altfor mye og er dum!

Prøver å gjøre ting bedre. Og jeg venter og venter på at ting skal bli bedre. Og jeg venter og lengter til juli, så jeg endelig kan dra bort..

:trist:

Også føler jeg at jeg er teit som tenker på alt det jeg gjør og føler meg nedfor. Men det er jo å føle at det er teit som er teit.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt egentlig, alt er bare så gørt, dritt :sur:

Jeg har det vel lite bra med meg selv, også føler jeg at jeg ikke er bra nok for kjære og alt mulig.. Hele tiden nedfor. Ikke noe ordentlig glad og fornøyd for tida.

Om jeg bare klarte å si ifra, spørre. Om det virkelig er noe eller om det er jeg som tenker altfor mye og er dum!

Prøver å gjøre ting bedre. Og jeg venter og venter på at ting skal bli bedre. Og jeg venter og lengter til juli, så jeg endelig kan dra bort..

:trist:

Også føler jeg at jeg er teit som tenker på alt det jeg gjør og føler meg nedfor. Men det er jo å føle at det er teit som er teit.

:klem:

:troest:

Synes du skal ta en prat med din kjære jeg, for å få en bekymring mindre å tenke på. Han er jo glad i deg og sammen med deg fordi du er den du er! :hjerte:

Heldigvis går det mot lysere tider nå. Dvs at juli ikke heller er altfor langt borte! :)

Min erfaring er forresten at trening er god "terapi" i tunge perioder. Selv om dørstokkmila blir ekstra tung, er det desto deiligere å ha gjennomført en trening. Det gjør også sitt med selvbildet. Så mitt råd til deg er å stå på med treninga selv om hverdagen er litt trasig for tida! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gjøre det, men det er så lette sagt enn gjort :(

Og jeg er redd, men da kan jeg rett og slett si det, jeg er redd!

Dørstokkmila er egentlig ikke så tung lenger, for jeg trives på spenst og jeg synes det er artig å trene. Tro det eller ei! :ler:

Og jeg prøver å få dratt meg dit ofte, men det er jo ikke alltid det er like lett.

Jeg var der igår og tenker jeg drar dit på torsdag. Idag ville jeg bare hjem og være med kjære, for før jeg dro hit på fredag, hadde jeg ikke vært hos han på et par uker. Jeg vet at vi som regel bare sitter her og gjør vårt på pc'n, men jeg vil bare være her med han :hjerte:

Idag hang det en lapp på tannbørsten min med ønske om en fin dag på jobb, og det gjorde dagen min altså! Og han lagde mat til oss og vi skravla egentlig en del, og det var godt. Jeg følte jeg nesten maste siden jeg prata en del, kanskje et tegn på at jeg prater for lite :sjenert:

I morgen jobber jeg til 16.30 og skal hjem etter det, da tror jeg ikke jeg orker noe trening med mindre mamma skal.

Men på torsdag skal jeg gå til spenst etter jobb (tar 15min om jeg går litt fort), og ta en skikkelig økt! Presse meg og ta i som faen :ler: For på fredagsmorgen drar vi på hytta, så da får jeg ikke gjort noe :)

Det er så mange på de timene på spenst, som sier "kom igjen nå, det er lov å utfordre seg selv!"

Det er nesten så jeg roper "å melde meg inn her var en utfordring nok!" :ler:

Jaja, så dagen idag har vel ikke vært så ille!

Jeg ble møtt av en lapp på badet 6.25 om morgenen, jeg har gode kolleger, Purple Haze som jobbet i bhg før kom på besøk :hjerte:

Og jeg hadde en god gå-tur på 25min til kjøpesenteret og en koselig titterunde på notabene og norli, og handletur på matbutikken.

Også ble jeg sur fordi jeg så kjære spiste en yoghurt etter å ha vært på butikken, for jeg hadde kjøpt sjokomelk til han idag og trodde han ikke hadde kjøpt noe til meg, men så hadde han visst kjøpt en diger brusflaske (lett) til meg :hjerte:

Åh, som jeg gleder meg til juli! Jeg gleder meg skikkelig til det Norwegian flyet jeg sitter i lander på Vantaa! :ler:

Og til jeg er på hotellrommet, og til jeg setter mine ben innenfor grensene til Ruisrock eller Tuska! Og til å se Amorphis! :hjerte:

Og til å kjøpe meg rosa jaffa (jeg ler når jeg tenker på reklamen for den brusen! "Harrrrtwall Jafffaa" :ler: ), tusle rundt i Helsinki, gå nedover esplanadi og kjøpe finske jordbær og kirsebær på torget (kauppatori).

Og til å handle masse! Og til å se fine Helsinki (og kanskje Turku) :hjerte:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det var kjempekoselig å se deg igjen i dag :klem: Også er det godt å se at du klarer å finne gode ting å glede deg over, og skriver de ned her. Da blir det kanskje litt lettere å se det positive også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I like måte, PH! :)

Ja, en må holde ved det positive, ellers blir jeg tullete tror jeg..

Er godt å ha noen ting som gjør meg glad, og utrolig godt å ha noe å se frem til!! For nå er det ikke noe annet enn tur til Finland jeg ser fram til. :klem:

Takk søta, det skal jeg gjøre :klem:

Det er greit å skrive ned fine ting her, for da får jeg på en måte alt oppsummert og ser at det kanskje ikke var en så ille dag lell.

Også går de over de andre tankene en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg hørte at Oprah sa at en burde skrive dagbok hver dag, og i den skulle man skrive fem positive ting. Kunsten å tenke positivt, lissom ;)(Hun har jo skikkelig peiling, sant ;)

Sikkert veldig lurt, hvis man ikke har det så greit. Jeg er i hvert fall sånn, at hvis jeg har det dritt, har jeg lett for å psyke meg sjøl ned, og da føles alt galt.

Hvis en klarer å finne noen positive ting hver dag, kan en kanskje klare å endre den tankegangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kan hende det hjelper ;) Og jeg kan skrive ned det meste her, men det er ikke alltid jeg gidder liksom :ler:

Men jeg skal prøve å spre litt mer positivitet ;)

Gjør nok det jeg også, jeg tenker altfor mye på noe om det er noe som plager meg. Og jeg tror at kjære føler det sånn og sånn og synes det og det, og da blir jeg nedfor pga at han kanskje gjør det, men jeg vet jo ikke før jeg får spurt han :klaske:

Jeg har et par positive idag:

- Ei på jobben som er gravid, tok hånda mi og lot meg kjenne på babyen! Jammen var det moro og merkelig å kjenne han!! :rodmer:

- Hadde med kameraet på jobb igår for å ta bilder av noen av barna, til et prosjekt vi driver med. Og jeg har fått masse skryt for bildene :happy:

- Et par på jobb sa idag at jeg ser så fresh og fin ut for tida :hjerte:

- Har trent idag! Elipsemaskin i 20 min og så corebar i 50min, deilig!

- Henta to pakker på rimi idag. En med måltidserstatter pulver, så nå blir lunsjen flytende!

- Den andre pakka inneholdt bøker. Blant annet kokeboka "Bakeglede uten sukker", og en med flere cd'er for å lære seg finsk, og en dvd for å lære finsk!

Så nå skal jeg gå ned i vekt og kunne snakke finsk flytende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin positivsliste! :hjerte: Du inspirerer meg til å skrive en selv også :)

Håper du får pratet ut med kjæresten snart, tror dere trenger det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har jeg tilbringt på hytta med kjære, mamma, lillebror og stefar :)

Det blåste en del på fredag og litt igår, men vi hadde nesten skyfri, blå himmel og :sol:

På fredag var vi ute og koste oss, før vi slappet av inne med god mat, godteri, tv og tv-spill :)

På lørdagen lagde jeg kakao og pakket sekken, for kjære og jeg skulle ut på skitur! :happy: Det blåste ikke altfor mye og føret var fint, vi hadde til tider flott utsikt over en haug med fjell og på veien møtte vi mamma og stefar.

Etter 5km kom vi frem til kafèen, der satte vi oss ned og koste oss med kakao og kvikk lunsj. Og vi fikk se Johaug og Bjørgen komme i mål og ta gull og sølv!! :hoppe:

Resten av lørdagen var vi ute, spilte tv-spill/DS, så på hopp-gutta og koste oss med taco og påskeegg :happy:

Idag så vi så klart på 5 mila! Og vi jubla da Northug kom i mål, for en kar!! :happy:

Jammen har nordmennene vært flinke i vm! :jepp:

Med andre ord, helgen har vært bra :) Og jeg har kost meg, og håper kjære har kost seg like mye :)

Avslutter med en flott sang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...