Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååh, Danbo er så søt! :hjerter_rundt: Tror jeg må kjøpe en til mannen i påskudd av at da kan han ta bilder av den :ler:

Så bra du likte Valentines-sjokoladene! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempe søt :happy:

Jeg kjøpte min på bazaarlee, men de blir fort utsolgt har jeg skjønt. De har sånne androide figurer der også :fnise:

Det gjorde jeg! Hvert fall de Otto koste seg med :ler:

Du er god! :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

3 menn på cello, og en på trommer. Og så klart fra Finland!

De pleier ikke å ha vokalist, bare gjeste-vokaler.

Og det her er to bra sanger av dem, den andre er ikke den beste, men man ser en del av Perttu og han er ikke fæl!

:fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time for ny tatovering er ordnet! :happy:

I fjor fikk jeg min første på selveste 20 årsdagen,

i år kommer nr.2 dagen før 21 årsdagen :)

Så da blir det noen noter fra en HIM sang i nakken ;)

Også har jeg gått ned 2kg! :hoppe:

Trener som bare det, har bytta ut noen brødskiver med knekkebrød, drikker ikke brus før etter 18.00, kjøper det jeg kan av lett-produkter og spiser skyr og bixit barer som mellommåltid og før/etter trening.

Og i helga skal jeg få bestilt meg måltidserstatter, så nå skal jeg igjen nyte flytende lunsj.. ;)

:hjerte:

Apocalyptica og Ville Valo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og i den forbindelse må jeg nesten takke deg! Jeg hadde helt glemt hvor fantastisk kjekk Toumas Holopainen er! :sikle::daane: Både jeg og venninna mi skulle gifte oss med han en gang i riktig gamle dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Bare hyggelig ;)

Det er vel han i Nightwish? Han er rar.. :fnise:

Men, det er mange fine finner! :jepp::sikle:

Den mest fantastiske, fine finnen er Ville Valo.

Han er så nydelig, og han har så nydelig stemme og han er så smart, talentfull, flink. Får ikke sagt hvor bra han er :ler:

Nei nå må jeg slenge inn et par bilder!

(tar sin dit denne posten.. for nå har jeg lagd et bilde :fnise: )

hihi.jpg?t=1298146434

Ville Valo og Perttu Kivilaakso :happy: Fant til og med et bilde av dem to i sammen!

Untitled-ngytfdres.jpg?t=1298146639

Tomi Joutsen fra Amorphis og Jukka Hilden fra The Dudesons (tv-serie) er også litt fine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=ujspG71mmpE

Selv om man ikke hører på eller bryr seg om Apocalyptica, så bør man se denne, synes jeg da :fnise:

De er så artige, og siden de er finske er det artig å høre dem prate engelsk! Også får man jo se fine Perttu, til og med at han synger!

Mazzi sin skyld at jeg legger ut alt det her!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

:vinke:

Her var det lenge siden jeg har vært!

Tenkte bare jeg skulle opplyse om at jeg kommer til byen din på søndag, og kommer innom barnehagen på mandag, hvis jeg får tid :) Du er kanskje på jobb da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Da er jeg på jobb veitu :jepp:

Jobber som bare det jeg! Har fri annenhver fredag,ellers jobber jeg nok fullt frem til juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært koselig :)

Jeg kommer dessverre ikke nedover allikevel :sjenert:

Så det hadde vært koselig å møtt deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin helg :) Fredagen og lørdagsmorgenen kunne vært bedre men :sjenert: Var fest i grillhytta på jobben igår, og plutselig ble jeg litt for full! I tillegg begynte jeg å prate med han ene om ting, og det ble nok litt for mye så jeg satt å gråt som bare det.

Så husker jeg ikke mer, før kjære kom og fikk dratt meg med til bilen. Da jeg kom til kjære datt jeg utpå garden og lå der litt, så vet jeg ikke hvordan uteklærne mine kom av. Plutselig hang jeg over do og spydde og gråt, jeg hater så sykt å spy!

Jeg trodde jeg hadde vært der i 10min, men kjære sa jeg hang over doen i 1 time! Han hadde sitti å sett på simpsons og sånn i mens :ler:

Han fikk meg til slutt i sengs. Og idag tidlig våkna jeg opp med ullundertøy og hals på :ler:

Sovna igjen og våkna 12.30, da skulle jeg hoppe rett i dusjen og bli litt freshere! Tok meg over 1t å komme meg dit, fy fader så svimmel jeg var, måtte sitte i sofaen en stund :fnise:

Utenom det har jeg hatt det flott :) Det var deilig å få dusja, og skrubba seg litt, og at jeg har en kjæreste som lagde frokost til meg :hjerte:

Nå har vi spist kinesisk szechuan, og ser på Jackass 3 :) Og vi har så klart sett på hopp idag! ;)

Nå skal jeg spise påskeegg :jepp::sikle:

Det går bra med treninga synes jeg! :) Denne uka har jeg bare fått trent 1 gang,for det har vært så mye annet. Men skal få dratt meg på spenst etter jobb på mandag :)

Jeg hadde time med ei der den 18, så da fant hu litt fler apparater jeg kan bruke :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det rett før jeg skrev masse dritt her, for jeg er så lei nesten alt. Det går fint på jobb og trening, nesten alt annet skjønnet jeg meg ikke på og det triller en tåre i ny og ned for tiden..

Kommunikasjon! FAEN, byn å prat kvinnfolk. Og mannfolk egentlig.

I tillegg er underlivet mitt rart. hva i helvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...