Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Hei :)

Godt å se at du bruker litt penger ;) Du har jo kjøpt deg masse fint. Idas dans er kjempetrist! Jeg gråt så fælt at ungene her ble helt forskrekket :fnise:

På fredag har jeg tenkt meg på besøk i barnehagen, men du er vel ikke der, så da treffer jeg ikke deg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Kan å bruke det noen ganger :fnise: Synes ikke jeg kjøper så mye ellers, klær og sånn. Men akkurat nå har jeg kjøpt meg en del jeg trenger og har fått lyst på.

Kan tenke meg den er trist! Jeg er så treg når det gjelder å begynne å lese, er enda ikke ferdig med siste boka til Läckberg, og det er lenge siden jeg starta. Så tenkte jeg skulle bli ferdig med den først.

Det er jeg ikke! Du får ha det fint her i helga da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har hatt en helt grei helg, ikke noe særlig spennende :)

På fredag hadde jeg det koselig, da var kjære og jeg på kino og så The Tourist. Den er kjempebra! :jepp:

Så var vi på Egon etterpå og koste oss med pizza og oreokake :)

Igår satt jeg bare her. Hadde en god middag da, ytrefilet, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og peppersaus :)

Hadde det litt koselig på kvelden, spilte sims 3, hørte på masse forskjellig musikk og spiste litt godis :)

Idag har jeg bare sett på Big Bang Theory. Skal nok spille litt idag også :)

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den søteste dedikasjonen! Tenk å få høre noe sånn, tenk å være henne! Og at det er fra han! Har aldri besvimt før, men tror jeg hadde falt om hadde han sagt noe sånt til meg :fnise:

For en herlig mann

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Just look into my eyes

Kiss our fears goodbye..

Jeg har ikke så mye å si egentlig. Det er begrensa hvor mye som skjer i livet mitt.

Men tenkte at det er sikkert greit å skrive bittelitt her..

Men, jeg har endelig (!!) begynt med: Prosjekt minus ca.23kg! :hoppe:

Har begynt på spenst, og har allerede vært på noen timer og drevet selv. Har fått mitt eget opplegg som passer meg, og som jeg bruker en time på. Det er kjekt, å ha noe å forholde seg til.

Corebar er kjempeartig, og ikke minst effektivt! Igår var jeg med på det klokka 10 på morgenen, 45 minutter varte det. Og etterpå drev jeg 20min på elipsemaskinen, så ca.15min med apparater.

Så jeg er småstøl i ryggen og sideflesket!

Så da får vi se da! Må bli enda litt flinkere med kostholdet, og trene litt mer, så går det nok den rette veien!

På 2 uker har jeg gått ned 1.3 kg, og det er artig, uansett om jeg er tilbake på startvekta imårra ;)

Så, jeg var 88.5, og skal jobbe meg ned til 65 ca! :)

Her om dagen begynte jeg å tenke på hva jeg skal ha på meg når jeg, mamma og to venninner av henne skal på Lisa Williams Show..

For jeg må være litt fint kledd, siden vi skal ut og spise etterpå og. Men jeg har ikke så mye fine klær..

Så kom jeg på.. Herregud, det er ikke før i september!

Så klart har jeg gått ned det jeg skal til da og har sikkert masse nye klær. Det var litt artig å tenke på :lol:

Oh, jeg har hørt på kun HIM i flere dager nå! :sjenert:

De er så utrolig bra :happy: Og jeg må få sett dem i år!

Har jo likt de i snart 6 år, er vel på tide da ;)

Jeg er så fascinert av Ville.. Han er så flink, talentfull, smart, og utrolig fin :fnise: :happy:

Han synger så fint når han begynner igjen, etter å ha stoppa midt i sangen. Og på slutten! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meh. jeg må vente helt til slutten av februar for å få vite noen av bandene som skal spille på ruisrock. håper det blir noen bra festivaler i år, helst ruisrock. jeg vil til Finland! jeg vil bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til fremover! :duskedame: Det kan jo være kjempemotiverende å skrive om det her inne, hvis du ikke synes det blir for personlig. Det er jo mange som har vektnedgangtickere, og det kan jo være noe å vurdere? :vetikke: Da blir det ihvertfall litt mer "forpliktende" for andre enn bare deg selv.

Støtter deg uansett altså! Kjempebra at du har begynt på Spenst forresten! :hoppendeglad:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det har vært noen innom her! :happy:

Og det gjør ikke noe om dere ikke har mye å si, bare et hei eller en klem betyr mye :)

Har vært litt kg-lei i det siste, jeg har lite å si/skrive og det har vært lite med skriving til meg..

Men men, det kommer nok litt nå fremover :)

Takk for det DDuck :) Jeg prøver så godt jeg kan ;)

Og takk Mazilla :) Mamma trener på spenst også, så hu drar meg med litt ;)

Vi var på noe step ting og mage/rygg idag, det gikk litt for fort på step for meg, fikk ikke med meg alt :ler:

Mage/rygg er effektivt, det kjenner man! Etter timene drev vi et kvarter på elipsemaskina og så brukte jeg to apparater på armene.

På torsdag skal vi på corebar, rett etter jobb for min del :)

Jeg har lenge tenkt på å begynne å gå ned i vekt, jeg gikk jo opp 20kg på.. 1-2 år! Likte ikke meg selv fra før av, og det har ikke blitt noe bedre for å si det sånn..

Nå er jeg ikke så ille, men jeg er jo ikke helt fornøyd!

Men ja, jeg har ikke klart å begynne før nå.

OG NÅ SKAL JEG KLARE DET! :jepp:

Men jeg hadde egentlig likt å fått en liten belønning når jeg har gått ned f.eks 20kg..

At noen spanderer en bukse og genser f.eks :fnise:

Store :klem: til dere 3! :happy:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, belønning ja, det glemte jeg istad! Jeg synes du skal legge inn noen små belønninger til deg selv underveis også, ikke bare etter 20 kilo! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, men jeg vet ikke hva det skulle blitt! :ler:

Noen små ting hadde jo vært fint, etter hver 5kg kanskje.

Når jeg har gått ned 20kg, skal jeg spørre om noen vil spandere et antrekk på meg. Jeg synes kjære kunne gjort det :Nikke::fnise:

En fin regel jeg har er at jeg ikke drikker brus før 18.00 :)

Det er fint i helgene, for jeg har bare drukket fun light saft og litt frokostjuice :)

Og 2-3 glass på kvelden, og det er bedre enn mange glass gjennom hele dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin delmåls belønning kan være en time på spa, frisørtime for å freshe opp fargen, eller et nytt plagg siden de du har blir for store :jepp:

Ang juice så er det nesten værre enn brus med tanke på sukkerinnhold... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men det spørs vel kanskje litt, ikke sant? :fnise:

Det eneste jeg drikker er sånn eldorado frokostjuice fra kiwi :ler:

Det beste er kanskje appelsinjuice uten tilsatt sukker? Men jeg har blitt litt ugrei i magen av det før, så har ikke turt å drukket noe særlig med det på lenge.

Idag er det bare fun light og te ;)

Det er fine mål det, men det er liksom ikke noe for meg :sjenert:

Spa hadde vært godt en gang, men det er ikke noe jeg kommer til å ta meg tid eller råd til og ikke vet jeg hvordan mulighetene for det er her omkring.

Frisør er jeg aldri hos, har vurdert om jeg skal dra til en i nærmeste fremtid for å få en farge på håret.. Men det er ikke noe jeg gidder egentlig, for jeg vet ikke helt hva jeg skal/vil og ikke om jeg gidder bruke så mye penger på det nå for tiden..

Klær føler jeg egentlig ikke er noe vits, ikke for hver 5kg, for om jeg kjøper en bukse da så passer jo ikke den når jeg har gått ned 10kg liksom, så det blir bortkasta.

Og jeg er tydeligvis sær, for jeg finner jo aldri noe jeg liker, så jeg gidder ikke bruke tid på å lete. Men det er litt fordi jeg ikke orker å se, for jeg vet at det jeg kunne tenkt meg ser dumt ut pga den utstående magen osv.

Så jeg venter heller med en ordentlig shopping-runde til jeg har gått ned til jeg er fornøyd, da er det verdt tiden og pengene :)

Og om jeg skulle finne noe jeg har lyst på, så kjøper jeg det uansett :lol:

Men takk for tips, men så kjedelig er jeg :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo glad i musikk, så konsertbilletter, en cd, en dvd f.eks? Eller en bok du har ønsket deg? God te, siden du er glad i det? Belønning er viktig og fremmer motivasjonen :Nikke: Da jeg drev med Hottie Bride konseptet mitt før bryllupet, så ga jeg meg en belønning for hver 25. trening. Det hjalp veldig!

Stå på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er skikkelig negativ og kjedelig nå, men jaja :sjenert:

Konsertbilletter går ikke, for jeg liker ikke alt av musikk og de banda jeg liker spiller sjeldent/aldri i Norge :ler:

Og om noe jeg liker skal ha konsert, så kjøper jeg uansett hva..

Cd'er kjøper jeg nesten aldri, for jeg bruker spotify og jeg laster ned.. Kjøper bare cd'er til bandene jeg virkelig liker, altså HIM, Bullet For My Valentine og Amorphis :fnise:

DVD er ikke vits, for jeg er ikke så glad i å se på film. Også laster jeg heller ned, for så snill er jeg :sjenert:

Og det er egentlig ingen bøker jeg ønsker meg for tiden..

Og jeg kjøper ting uansett om jeg har penger.. For jeg gidder liksom ikke vente :ler:

Men, isadora kommer med ny sminke snart, om det ikke har kommet. Og jeg har kjempelyst på noe av det, så det kan jo være en liten belønning :fnise:

For at jeg har vært så flink å kommet i gang, for det har ikke vært bare bare og det her er ikke likt meg! Jeg er den som la/satt seg ned når gymlæreren ikke så, tok ikke i så veldig, skulka en del og brukte vel 15-20min på 2000metern :ler:

Jeg vil i hvert fall få noe av noen når jeg har nådd målet mitt, for det fortjener jeg virkelig. Synes hvert fall jeg :fnise:

Og det er jo litt kjedelig å kjøpe/gjøre noe sjøl.

Jeg sa en gang at kjære kan spandere tur til Helsinki og han sa ja, men jeg må si at jeg tror at om jeg skal dit må jeg betale alt sjøl, så ja. Han kan få lov til å kjøpe masse klær til meg :)

Men, takk for tips og støtte søta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du er negativ jeg. Så lenge du finner noe som funker for deg behøver du jo ikke å kjøpe deg ting som koster penger bare for å ha gjort det. Det er jo bare ment som motivasjon, og det er jo andre ting som sikkert kan motivere deg mer en materielle goder. Du kjenner deg selv best! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er bra :fnise:

Ikke sant, jeg må jo ikke kjøpe meg selv noe etter så mange treninger eller hver 5kg eller noe. For jeg føler ikke noe behov for det egentlig.

Men jeg vil jo få/gjøre noe når jeg har nådd målet mitt og er fornøyd :) Og jeg tenkte at noen kan få spandere klær på meg, også unner jeg meg kanskje en tur til frisøren og får det ordentlig klippa og farga. Så jeg blir ny liksom, sånn man leser om :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...