Minttu Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2041 Skrevet 21. desember 2010 Tusen takk for det, Androide! God jul til deg også, kos deg kjempe masse med mannen og gode folk rundt deg! Håper du får det du ønsker deg og mere til!
Minttu Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #2043 Skrevet 23. desember 2010 For en koselig hilsen! :happy: God jul
Gjest Purple Haze Skrevet 26. desember 2010 #2046 Skrevet 26. desember 2010 Håper du har en fin romjul og koser deg masse! Også håper jeg du fikk mye fint til jul
Minttu Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #2048 Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk mye fint! :happy: Fikk et superbra (70-300mm) objektiv av kjæresten min! Og en hvit Alvar Aalto vase av mamma og stefar, en Epson skriver og 500kr av pappa, en rød Devold hals av lillebror, 4 svenske sjokoladeplater og 2000kr av bestemor,bestefar og onkel, en freia melkesjokolade og 200kr av broren til stefar, 500kr av mamman til stefar, 500kr av mommo, 250kr av tante,onkel og søskenbarna, gavekort på B.Young til 300 av mamman til kjære, en rosa søt pysj av besteforeldrene til kjære og et rosa håndkle med navnet mitt på av søsknene til kjære I tillegg trakk vi et navn til en på jobben som vi skulle kjøpe julegave til, og den eneste mannen på jobben trakk meg! Av han fikk jeg en pakke med et gryteunderlag som han hadde tegna på, barna på jobben har tegnet på sånne fliser som senere stekes og så blir satt fast i korktavleting.. Ja Også fikk jeg en stratos, en søt bamse og varmeflaske! Jeg har lenge tenkt på å kjøpe det, siden jeg er så kald av meg, så den var han heldig med! Og fra jobben fikk jeg en blomst, en pose med sjokolade fra byens sjokoladefabrikk og et gavekort på 500kr på kjøpesenteret! Så har fått mye fint, og masse penger! Skal på Elkjøp snart og kjøpe meg en stor kameraveske og stativ, nå skal det knipses! Håper dere fikk masse fint til jul også! Og at alle sammen koser seg masse! Selv har jeg kost meg masse, og jeg har fri i hele romjula! Deilig
Minttu Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #2050 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har dessverre ikke før-bilder nå, men skal se om jeg finner noe seinere
Minttu Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #2054 Skrevet 2. januar 2011 Nyttårsaften! Ble en bra kveld Og jeg fikk være med kjære Vi koste oss med kyllingfilet, fløtegratinerte poteter, grønnsaker, bretagne saus og julebrus. Etterfulgt av riskrem! Også hørte vi på Josh Groban sin jule-cd samtidig, det var koselig Utpå kvelden fikk vi besøk av ei venninne av mamma, mannen hennes og dattera dems på 6 år. Den jenta var det liv i! Hu skravla og var i farta helt til de dro 00.45 Da de kom koste vi oss med sjokolade, julekaker og daim iskake som mamma hadde lagd, så jeg satt vel å stappa i meg masse hele kvelden Da klokka nærma seg midnatt, gikk vi ut og akte nedover veien, jammen var det moro! Brukte et rosa akebrett som jeg fikk da jeg var lita, og det ville ikke skli rett frem, så jeg sklei til alle sider på det akebrettet og resultatet er blåmerker på rompa Etter vi hadde akt litt, fyrte vi opp masse fyrverkeri og lekte oss med stjerneskudd. Moromoro! :happy: Lekte oss en del med stjerneskudd og lang lukkertid Det ble noen artige bilder med lysende krusseduller og heartagram! Så akte vi litt mer, før vi gikk inn og kose oss med kakao :happy: Trykk på bildet for å få det større
DDuck Skrevet 2. januar 2011 #2055 Skrevet 2. januar 2011 Så mye fint du har fått til jul skulle gjerne hatt et slikt objektiv til vårt kamera ja Og så morsomme nyttårsbilder Håper du har hatt det finfint alle disse dagene jeg ikke har vært innom KG noe særlig
Minttu Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #2056 Skrevet 2. januar 2011 Fikk masse fint ja Det objektivet er helt herlig Men nærgrensa er på 150cm, så du kan ikke stille deg opp rett foran det du skal ta bilde av, må stå et stykke unna. Men det går nok bra for min del, det er jo helt fantastisk zoom og det var det jeg var ute etter! Og det blir utrolig bra bilder Jeg har jo det standardobjektivet, og har tenkt til å kjøpe et til som ikke har så mye nærgrense. Også skal jeg ha blitz, fjernkontroll, filtere kanskje, fisheye, stativ.. Så nå blir det bra veitu Takk for det, var artig å leke seg litt, de ble jo veldig bra! Har hatt det helt greit egentlig Desember har vel ikke vært den beste mnd.. Men men, får håpe det går litt bedre nå fremover Håper alt er bra med deg og
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #2057 Skrevet 3. januar 2011 Nytt år og nye muligheter! Grip mulighetene, så blir det nok et fint år for deg! Uansett hvordan du har det så virker du flink til å se det positive i hverdagen, og det er en god egenskap.
Minttu Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2058 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Nytt år og nye muligheter ja Og her skal det forandringer skje! Store og små! Det er flere ting som må forandres i livet mitt. For jeg orker ikke lenger å gå rundt og ha det sånn jeg ofte har det. Og om det så gjør vondt eller er vanskelig å endre en del ting, så vet jeg så godt at det er til det beste for meg! Selv om wikipedias beskrivelse av deprimert ikke passer så godt til meg, så må jeg si at jeg selv tror jeg er bittelitt deprimert. Men ja. Jeg prøver å se på det positive! Og jeg har det jo bra, jeg vil jo si det.. Men jeg har alltid vært sånn.. *noe* følelsesmessig, litt nedfor, tenker for mye på negative ting osv. Jeg er jo glad, men jeg er sjeldent skikkelig glad, hvert fall ikke i lange perioder.Det er alltid et eller anna som gnager inni meg, som ligger bakerst i hodet og irriterer meg og gjør så jeg ikke klarer å være 100% glad. Jeg syns jeg har få grunner til å være nedfor men, det er bare sånn jeg er. Men det positive ja. Det er mye fint rundt meg for tida. Og jeg har gode stunder. Jeg blir glad av fine bilder på weheartit.com, koser meg på rommet mitt og hjemme. Har det egentlig helt greit! Det her føler jeg blir langt, nå gidder jeg ikke å skrive ned mer negativt Det som er, er at jeg tenker for mye og snakker for lite om det dritet som er rundt og inni meg, og jeg spiser for mye sjokolade og usunt og for lite sundt og rører meg for lite og legger på meg enda mer og blir derfor misfornøyd med meg selv på mange måter og jeg blir lat, energiløs og lubben av alt det dritet. Der har vi det tror jeg. En stor del av det hvert fall! Men, er det to ting jeg ser frem til.. Så er det KarmøyGeddon som jeg sikkert kommer til å dra på, da skal jeg se Amorphis og Moonsorrow! Også skal jeg til Finland i sommer! Det er fint å ha noe å se frem til Og jeg blir utrolig glad av all den fine musikken jeg hører på! http://www.youtube.com/watch?v=jNTVFcFF2Ec Stor på Mazzi, og dere andre Endret 3. januar 2011 av Minttu
Minttu Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #2059 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Nyttårsforsetter • Gå ned 18-23 kg • Kutte kraftig ned på inntaket av sjokolade • Få et bedre forhold - Begge må kommunisere bedre, fortelle hvordan vi har det, si ifra når det er noe osv - Vi må finne på mer sammen - Mer sex • Finne på mer, oppleve mer. • Finne på fler forsetter Endret 3. januar 2011 av Minttu
Androide Skrevet 3. januar 2011 #2060 Skrevet 3. januar 2011 Jeg tror ikke du trenger flere forsetter enn det du allerede har nevnt altså, de du har notert deg er mer enn nok. Og fine forsetter forresten, jeg heier på deg i gjennomføringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå