Gå til innhold

Minun maailmani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fint det konsertinnlegget ditt var, både skrevet og illustrert! :hjerte:

Det er lite som er så bra som å være på konsert med band man virkelig liker :hjerter_rundt:

Skrevet

Tusen tusen takk! :happy:

Må si jeg liker måten jeg skrev det på, ble ikke så kjedelig og "så skjedde det og så det, var dritkult!" :fnise:

Og bildene, jeg fikk så mange bra bilder! :hjerte:

Er glad jeg fikk en del bra av Matt, han er jo nydelig :rødme: :fnise: Og han ser ikke fæl ut i trange bukser :lur:

Det er fantastisk å være på konsert til et band man virkelig liker ja, jeg har likt BFMV i 5 år, så det er utrolig moro å se dem!

De er så bra live, og de står ikke der rett opp og ned og spiller-de er overalt, kommuniserer med publikum og får konserten til å bli en bra opplevelse. Og jeg er så glad for at jeg ikke har blitt plaga av gærne folk på de BFMV konsertene jeg har vært på, det er jo litt dytting og sånn men det tåler jeg så lenge jeg ikke får vondt og får beholde plassen min ;)

:klem:

Skrevet

Jeg har tenkt mange ganger at "nå er det på tide å skrive noe her"..

Men når jeg begynner vet jeg ikke hva jeg skal skrive, også gidder jeg ikke.

For jeg har egentlig pent lite å si. Vet ikke hva jeg skal skrive for noe..

Og det gjør jeg ikke nå heller, så da får jeg vel gi meg og skrive en annen gang! :)

Skrevet

Du skrev jo noe nå! :nigo:

Hvordan går det med juleforberedelsene dine? Er du i rute med gaveideer og denslags? :)

:klemmer:

Skrevet (endret)

Men det var jo ikke noe interessant :ler:

Joda, det er ikke mye jeg skal gjøre før jul akkurat.. Kanskje lage litt julepynt med broren min, ordne pepperkakehus, kanskje bli med mamma å bake :)

Gaver er det hvert fall ikke noe stress med! Har så få å kjøpe til :) Skriver ikke hva kjære får, tilfelle han plutselig titter innom her :lol:

Mamma skal få smykkestativ og det har jeg kjøpt, men hun skal også få litt sjokolade fra en sjokoladebutikk i byen. Stefaren min skal få cognac og bamsemums, broren min skal få gavekort og kanskje no klær og det skal jeg ordne i morgen. Pappa og de to søskene mine hos han vet jeg ikke helt hva skal få, kanskje no klær.

Så er det vel igjen bestemor og bestefar, mommo og mora til kjære, de skal få blomster.

Så, enkelt og greit, veldig godt å ikke ha så mange å kjøpe til og at jeg vet hva jeg skal kjøpe! :)

Endret av Minttu
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Kjekt at du vet hva du skal kjøpe til de fleste, og til og med er godt i gang med gaver. Snart ferdig til jul du jo :)

Skrevet

Fant faktisk fort ut hva jeg skal gi folk, og det er veldig greit :)

Mangler bare broren min, pappa og de to søsknene mine hos han egentlig. Så skal besteforeldre og mora til kjære få blomster og no julepynt jeg og broren min skal lage.

Har kjøpt røde kubbelys og en gull"penn" til å skrive på lys, så skal vel pynte noen lys og gi bort :)

Skrevet (endret)

Advarsel: Skrevet i sinne! :lol:

Ingen kalender på meg i år! :snurt:

Jeg ville ha kinderkalender og trodde jeg sku få det av mamma. Har hatt den et par år nå og sa flere ganger nå at jeg ville ha den..

Men tror dere hu huska det da hu kjøpte en til broren min?

Nå har visst stefaren min vært i alle butikker og sett etter, men det er utsolgt overalt..

Hvorfor får aldri folk med seg hva jeg sier for noe?? :sukk:

Jeg blir lei meg her jeg sitter!

Vil ha kalender jeg også for svarte!

Stakkars mamman min ble lei seg nå siden hun hadde glemt det :kose:

Og jeg sitter ikke her med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har kjøpt eller laget kalender til kjære, for han fikk gavekalender ifjor og året før som var så bra gjennomtenkt og bra.. I tillegg fikk han julestrømpe med navnet sitt på full av ting i fjor..

Men jeg får jo ikke noe sånt tilbake..

Tenkte lenge over om jeg skulle lage en, men jeg gadd aldri begynne og hadde ikke så lyst siden jeg regna med at jeg ikke fikk noe, så da gidder ikke jeg bruke en del penger på kalender og julegave..

Jeg har gitt og gitt så mye, materialistisk og av meg selv.

Er altfor snill og kjøper og kjøper. Og hva får jeg igjen.

Og jeg tør rett og slett ikke ta opp ting som irriterer meg, om det er noe med han eller oss.

Jeg går heller og er sint, gjør ikke noe med det..

Og hva får jeg igjen for det..

Så jeg må slutte å gi så mye av meg selv, mens jeg på noen områder må gi enda mer. Og jeg må byne å skrike så folk hører meg også..

Jeg er så sliten, jobber fullt frem til juleaften. Og på mandag og idag har jeg vært i byen og på kjøpesenteret, handla julegaver og andre ting. Så jeg har med andre ord bært (hva heter det? båret?) meg ihjel!

Sulla rundt med boblejakke og tunge poser, folk overalt og jeg får ikke bestemt meg om mange ting.

I morgen jeg ferdig 15.15, men må være på jobb til rundt 18.30 siden vi har møte 16.30, og jeg ikke rekker hjem og så ned igjen.

Og ikke ser jeg frem til helga heller, for på lørdag er det vegg og malingskjøp, julebord og 30-årslag..

Jeg koser meg masse på jobb, herlige unger og voksne på avdelingen! Men jeg blir sliten på kvelden, hvert fall etter de shoppingturene her. Vondt i skuldrene og sovner på sofaen.

Herlig liv denne uka :lol:

Blir ikke noe mer glad når jeg blir så sliten.

Ser i hvert fall frem til neste helg, da ska jeg ikke gjøre stort! :)

Endret av Minttu
Skrevet

Idag måtte jeg godta at jeg ikke er i form, og dra hjem fra jobb :sukk: Våknet med skikkelig vondt i magen.. Men jeg ordna meg og gikk til jobb jeg! Kjente så fort jeg kom dit at det her orker jeg egentlig ikke, gikk greit da jeg satt rolig, men da jeg gjorde noe ble jeg uvel..(uvæl :lol:)

Og det er jo ikke akkurat stillesittende jobb jeg driver med..

Jeg tenkte at det var greit å dra på jobb og se åssen det gikk, så kunne jeg dra da alle ansatte var på plass.

Hadde tidligmellom (7.45-15.15) og siden K ikke fikk tak i vikar som kunne ta over for meg da jeg kom på jobb, så måtte hun sikkert ha vært helt alene fra 7-8.30, og det går jo ikke. Så da gjorde jeg litt nytte for meg hvert fall :)

Så da får jeg ikke vært med på personalmøte idag heller.. Har gått glipp av en eller to pga kurset i Oslo.

Og jeg som hadde kjøpt grove briks og sjokomelk og hadde med meg klementiner og bok, så jeg kunne kose meg mens jeg venta på at møte skulle begynne. Jaja, får kose meg med det imorra :)

For noen dager jeg har hatt denni uka.. Men, igår kjøpte jeg Metal Hammer som inneholder Bullet For My Valentine og Escape The Fate, også fant jeg en 50-lapp da jeg var på vei bort til bussen.

Så det er ikke gæli :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Tenkte jeg skulle si litt om det du skrev i sinne. Du må nok øve på å ikke være så snill, tørre å ta opp ting når det er noe, og ikke gå og bære alt inne i deg. En dag eksploderer det, vet du. Og jeg tenker at du sikkert er sånn fordi du er redd folk ikke skal like deg hvis du ikke er sånn. Men jeg kan love deg en ting, og det er at folk liker deg bedre hvis du faktisk viser at du har respekt for deg sjøl og stiller litt krav du også.

Og masse god bedring :klem:

Skrevet

Har skjerpet meg når det gjelder å være så snill, når det kommer til å kjøpe og gi ting. Og det er jeg glad for, da kan jeg heller bruke pengene på mat og meg selv :lol:

Jeg kan ta opp ting som plager meg med folk, men det spørs jo litt hva det gjelder så klart.

Men det som er er at jeg ikke tør å ta opp hva som helst med kjære, om det er noe med han eller oss eller noe. Det er ikke noe nå for tiden som plager meg, men det er ting som jeg kunne vært for uten for 1-2 år siden. Men jeg sa ikke noe på det, gjorde ikke noe med det.. Isteden holdt jeg det inne og hadde det jævlig..

Jeg er nok redd for at han skal bli sur på meg, at ting blir verre om vi prater om alt mulig som er inni oss. Selv om jeg innerst inne tror litt at ting kunne blitt bedre.

Men det er min egen feil!

Det som er litt kjedelig er at kjære ikke er så pratsom,akkurat som meg, jeg kunne ønske han pratet mer om oss, hvordan han har det generelt, virkelig spurt meg om åssen det går osv.

Om han kunne dratt ting ut av meg når han ser jeg ikke er helt på topp.

Men skal det bli noen forandring må vel jeg gjøre noe snart, vi må rett og slett kommunisere bedre. Det får være et nyttårsforsett, kommunisere bedre og pleie forholdet.

Jaja, jeg har det fint nå for tia hvert fall :)

Takk for det :klem:

Er bedre idag, orker å sitte og har fått i meg litt av en tørr briks :lol:

Skal få dratt meg inn i dusjen nå, da blir jeg nok litt bedre. Også må jeg pakke litt siden jeg skal være hjemme i helga, og kanskje jeg gidder pakke inn julegaver. Hvert fall de til kjære så han plutselig ikke ser de ;)

Skrevet (endret)

God helg alle sammen!

Endret av Minttu
Skrevet

Lørdagen var en bra dag! :strix:

Sto opp ganske tidlig, og etter en god dusj satt jeg på kjøkkenet og koste meg med varme rundstykker, jule-te og Kamille :happy:

Litt utpå dagen kjøpte mamma og L veggplater til rommet mitt, så dro vi på Byggmakker og kjøpte maling. Nå er taket bomull-hvitt, og når veggene er på skal de bli malt med fargen sjøsand, også blir det mørkelilla på en vegg :) Tror det blir kjempebra der :jepp:

Igår kveld dro jeg i 30årslag, til kjæres bror :)

Det var kaffe og kaker klokka 16, men jeg orka ikke dra så tidlig :sjenert: Klokka 19 begynte festen,og rundt 21 kom jeg :)

Var da det begynte å ta av, så tror ikke jeg gikk glipp av så fryktelig mye.

Det var kjempe koselig der! Mange koselige folk og god stemning :)

Prata med en del folk, ei jeg har møtt på et par ganger før og helt nye folk :)

Også kosa jeg meg kjempemasse med kjære :hjerte: Prata masse og dansa litt sammen :fnise:

Rett og slett en skikkelig bra lørdagskveld :happy:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så bra at du hadde en flott lørdag! Skjønner at du prioriterte bursdag fram for julebord ;)

Ha en fin søndag :klem:

Skrevet (endret)

Det hadde jeg så absolutt :happy: Hadde egentlig ikke lyst til å dra på julebord, så da var det jo greit!

Ville mye heller feire broren til kjære, det blir jo liksom familie og de folka betyr mye for meg :)

Så jeg hadde det knallbra på kvelden, er superfornøyd med lørdagen! :)

Ha en fin søndag du også :klem:

Endret av Minttu
Skrevet

:vinke:

Nå drikker jeg den julebrusen du mener er best ;) Den smaker faktisk veldig likt den vi er vant til hjemmefra, så den var ikke dum den! Bare feil etikett... :fnise:

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...