Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

images.jpg?t=1290367802

Konsert 17 November! :hjerte:

redigert.jpg

Rundt 18.30 onsdagskvelden var min kjære, hans søster og jeg på plass i den da lille køa foran Rockefeller.

Tok en slurk av brusen min før jeg satte den i en vinduskarm og titta rundt, "han så kjent ut.. Det håret så kjent ut.." tenkte jeg da jeg fikk øye på noen utafor hovedinngangen.

Og det var Jay, bassisten i BFMV! :hoppe:

Folk sto og tok bilde med han, så vi gikk bort og fikk tatt et bilde vi også! Gjett hvem som var fornøyd da :happy:

Etter å ha stått i 1.5t i kø, sto også jeg å hoppa for ikke å fryse i hjel. Men da var det endelig på tide å gå inn!

Da leg og billett var sjekka, løp jeg mot scena og stilte meg opp ved gjerdet. "Her skal jeg stå, jeg flytter meg ikke en meter!", og det gjorde jeg jammen ikke heller :ler:

Etter litt venting begynte endelig oppvarmingsbandet, Aristillus.

Funeral For A Friend og Escape The Fate var avlyst pga sykdom, jeg som hadde begynt å høre på Escape og digger de..

Isteden var det noen Oslo gutter som skulle spille. Det var ikke bra, bare skriking og fæl gitarlyd, ikke likt BFMV så det passa jo egentlig ikke..

Men så var det BFMV kara sin tur til å komme på scenen!

Noe musikk ble spilt da de kom, og alle skrek alt de hadde.

Inkludert meg.. :fnise:

Hele den fantastisk opplevelsen ble åpnet med Your Betrayal :hjerte:

74123_10150092916145202_672230201_7745913_5183002_n.jpg

Folk står ikke akkurat stille på sånne konserter, du må nok tøye intimgrensen. Folk presser, dytter, skriker og synger for full hals! :ler:

Så fort BFMV begynte, ble jeg pressa inn i gjerdet og folk hoppa opp og ned mens de ble gnidd inntil meg.

Men jeg sto bom fast og ble ikke plaget av folk, jeg fikk stå der helt fremst, fikk Matt og kara ganske så nærme meg og jeg fikk tatt 300 bilder! Søstra til kjære ble nok litt most stakkar, og kjære gikk til slutt lenger bak fordi han ikke gadd mer.

Men jeg sto der overlykkelig, hoppa, headbanga, skreik og sang det stemma mi klarte! :ler:

DSC01387.jpg

De spilte alle de bra sangene, Your Betrayal, Fever, The Last Fight, Pleasure And Pain, Tears Don't Fall og mange fler.

Det var så bra å høre sanger fra Fever :happy:

Og før Say Goodnight kom Jay med den rare dialekta si "put up yer lighters!" åh, da lo jeg!

73827_10150092890560202_672230201_7745354_6359535_n.jpg?t=1290368225149231_10150092890530202_672230201_7745353_6638391_n.jpg?t=1290367616

Det var rett og slett en utrolig bra konsert, jeg hadde det skikkelig bra og morsomt! Jeg møtte Jay, jeg fikk stå fremst, Matt var bare et liiite stykka unna meg, og jeg fikk mange bra bilder.

Da alt var slutt og vi var ute igjen, så jeg at plakaten fortsatt hang på døra. "Kjære, jeg vil ha den plakaten.. *se supersøt ut*"

Og tror dere ikke han mannen lot kjære få den! :happy:

"Weeeeee" kom det fra meg mens jeg hoppa og gikk med den svære plakaten i henda :happy:

154300_10150092934645202_672230201_7746254_5412101_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det rett og slett dritbra på konsert! :jepp::fnise::klem:

Helga har vært fin den :) Gått litt fort men, og jeg har ikke gjort noe spesielt egentlig.. Ordnet konsertbildene, spilt Sims, drukket jule-te og kost meg med mat og kaker :ler:

Også har jeg lest ut Havfruen av Camilla Läckberg :nigo:

Gurimalla for en fantastisk, flott, grusom, dyp bok!

Hun skriver så bra, men det som skjer er jo så fælt.. Også så mye fælt! Men koselig det som skjer med hovedpersonene da :)

Anbefales :jepp:

Også :hoppe:, det kondisen tillater! :fnise:

:klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er krim ja:)

Hun har kommet med en liten julebok nå, den er liksom ikke i serien,så hovedpersonene er vel ikke med. Bare han ene politimannen,så da går det jo ann å begynne med den for å se om man liker det hun skriver. Den heter noe med Mandelduft:)

Ellers må du begynne med Isprinsessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ble helt forvirret jeg nå, for jeg fant ikke boka di, men så så jeg at du hadde skiftet tittel på den :)

Det burde jammen jeg gjøre også, egentlig.

Så bra at du hadde en topp konsertopplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort, var på tide syntes jeg :)

Jeg skal absolutt ha sangtitler/noe fra en sangtekst i boknavn, undertittel, linknavn.. Så tok litt tid før jeg fant riktig sang :fnise:

Ingen ord kan beskrive onsdagen! :ler:

Det var helt fantastisk! :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å henge den opp :happy:

Og til å få hengt opp igjen plakatene mine, samt kanskje kjøpe nye!

Skal pusse opp rommet mitt, så der er det veldig stusselig for tia..

Blir nok bra når det er nymalt og Ville og Matt er på vegger og tak igjen :lur::fnise:

Det var dritbra! Helt fantastisk! :strix: Jeg blir så glad av å tenke på onsdagen :ler:

Er så glad for at jeg hadde en flott opplevelse, at ingen irriterte meg, ødela kvelden og tok ifra meg den gleden :)

Ble jo litt pressa og fikk litt armer i huet, og ble et lite øyeblikk såpass pressa at jeg ble løfta opp og mista bakkekontakt et par sekunder! :ler:

Men jeg bare lo og kosa meg :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...