Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #1981 Del Skrevet 13. november 2010 Vinteren har kommet, ser jeg. Koselig Og du er så flink til å ta bilder! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1982 Del Skrevet 13. november 2010 Det har den! Tusen takk! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 17. november 2010 #1983 Del Skrevet 17. november 2010 God morgen Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 #1984 Del Skrevet 17. november 2010 100 sider med fjas jo! Onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1985 Del Skrevet 18. november 2010 God kveld D.O.A 100 sider ja, tatt sin tid men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. november 2010 Forfatter #1986 Del Skrevet 21. november 2010 Konsert 17 November! Rundt 18.30 onsdagskvelden var min kjære, hans søster og jeg på plass i den da lille køa foran Rockefeller. Tok en slurk av brusen min før jeg satte den i en vinduskarm og titta rundt, "han så kjent ut.. Det håret så kjent ut.." tenkte jeg da jeg fikk øye på noen utafor hovedinngangen. Og det var Jay, bassisten i BFMV! Folk sto og tok bilde med han, så vi gikk bort og fikk tatt et bilde vi også! Gjett hvem som var fornøyd da :happy: Etter å ha stått i 1.5t i kø, sto også jeg å hoppa for ikke å fryse i hjel. Men da var det endelig på tide å gå inn! Da leg og billett var sjekka, løp jeg mot scena og stilte meg opp ved gjerdet. "Her skal jeg stå, jeg flytter meg ikke en meter!", og det gjorde jeg jammen ikke heller Etter litt venting begynte endelig oppvarmingsbandet, Aristillus. Funeral For A Friend og Escape The Fate var avlyst pga sykdom, jeg som hadde begynt å høre på Escape og digger de.. Isteden var det noen Oslo gutter som skulle spille. Det var ikke bra, bare skriking og fæl gitarlyd, ikke likt BFMV så det passa jo egentlig ikke.. Men så var det BFMV kara sin tur til å komme på scenen! Noe musikk ble spilt da de kom, og alle skrek alt de hadde. Inkludert meg.. Hele den fantastisk opplevelsen ble åpnet med Your Betrayal Folk står ikke akkurat stille på sånne konserter, du må nok tøye intimgrensen. Folk presser, dytter, skriker og synger for full hals! Så fort BFMV begynte, ble jeg pressa inn i gjerdet og folk hoppa opp og ned mens de ble gnidd inntil meg. Men jeg sto bom fast og ble ikke plaget av folk, jeg fikk stå der helt fremst, fikk Matt og kara ganske så nærme meg og jeg fikk tatt 300 bilder! Søstra til kjære ble nok litt most stakkar, og kjære gikk til slutt lenger bak fordi han ikke gadd mer. Men jeg sto der overlykkelig, hoppa, headbanga, skreik og sang det stemma mi klarte! De spilte alle de bra sangene, Your Betrayal, Fever, The Last Fight, Pleasure And Pain, Tears Don't Fall og mange fler. Det var så bra å høre sanger fra Fever :happy: Og før Say Goodnight kom Jay med den rare dialekta si "put up yer lighters!" åh, da lo jeg! Det var rett og slett en utrolig bra konsert, jeg hadde det skikkelig bra og morsomt! Jeg møtte Jay, jeg fikk stå fremst, Matt var bare et liiite stykka unna meg, og jeg fikk mange bra bilder. Da alt var slutt og vi var ute igjen, så jeg at plakaten fortsatt hang på døra. "Kjære, jeg vil ha den plakaten.. *se supersøt ut*" Og tror dere ikke han mannen lot kjære få den! :happy: "Weeeeee" kom det fra meg mens jeg hoppa og gikk med den svære plakaten i henda :happy: http://www.youtube.com/watch?v=As-tVOMChLc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. november 2010 #1987 Del Skrevet 21. november 2010 Ser ut til at du koste deg på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2010 #1988 Del Skrevet 21. november 2010 for alt fjaset Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. november 2010 Forfatter #1989 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg hadde det rett og slett dritbra på konsert! Helga har vært fin den Gått litt fort men, og jeg har ikke gjort noe spesielt egentlig.. Ordnet konsertbildene, spilt Sims, drukket jule-te og kost meg med mat og kaker Også har jeg lest ut Havfruen av Camilla Läckberg Gurimalla for en fantastisk, flott, grusom, dyp bok! Hun skriver så bra, men det som skjer er jo så fælt.. Også så mye fælt! Men koselig det som skjer med hovedpersonene da Anbefales Også , det kondisen tillater! Endret 21. november 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2010 #1990 Del Skrevet 21. november 2010 Er det krim eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1991 Del Skrevet 22. november 2010 Det er krim ja:) Hun har kommet med en liten julebok nå, den er liksom ikke i serien,så hovedpersonene er vel ikke med. Bare han ene politimannen,så da går det jo ann å begynne med den for å se om man liker det hun skriver. Den heter noe med Mandelduft:) Ellers må du begynne med Isprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2010 #1992 Del Skrevet 22. november 2010 Ble helt forvirret jeg nå, for jeg fant ikke boka di, men så så jeg at du hadde skiftet tittel på den Det burde jammen jeg gjøre også, egentlig. Så bra at du hadde en topp konsertopplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1993 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det har jeg gjort, var på tide syntes jeg Jeg skal absolutt ha sangtitler/noe fra en sangtekst i boknavn, undertittel, linknavn.. Så tok litt tid før jeg fant riktig sang Ingen ord kan beskrive onsdagen! Det var helt fantastisk! Endret 22. november 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1994 Del Skrevet 22. november 2010 Har bestilt meg HIM 2011 kalender :happy: Fine Ville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 23. november 2010 #1995 Del Skrevet 23. november 2010 Fin kalender Så herlig at du hadde det så bra på konserten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1996 Del Skrevet 23. november 2010 Gleder meg til å henge den opp :happy: Og til å få hengt opp igjen plakatene mine, samt kanskje kjøpe nye! Skal pusse opp rommet mitt, så der er det veldig stusselig for tia.. Blir nok bra når det er nymalt og Ville og Matt er på vegger og tak igjen Det var dritbra! Helt fantastisk! Jeg blir så glad av å tenke på onsdagen Er så glad for at jeg hadde en flott opplevelse, at ingen irriterte meg, ødela kvelden og tok ifra meg den gleden Ble jo litt pressa og fikk litt armer i huet, og ble et lite øyeblikk såpass pressa at jeg ble løfta opp og mista bakkekontakt et par sekunder! Men jeg bare lo og kosa meg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 26. november 2010 #1997 Del Skrevet 26. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2010 Forfatter #1998 Del Skrevet 27. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2010 #1999 Del Skrevet 27. november 2010 God helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2010 Forfatter #2000 Del Skrevet 27. november 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå