Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Høsten er herlig, men jo fortere den kommer jo fortere må jeg tilbake på jobb - så i år trenger den ikke å komme så fort for min del. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høsten er herlig ja :)

Åh, det skjønner jeg godt!

:klem:

Det er så mye som skjer fremover, i september begynner jeg på kurset i Oslo og kjære og jeg har 4årsdag :hjerte:

I oktober blir kjære 24år og vi skal på Dimmu Borgir konsert, i november drar vi til London for å se Amorphis, også skal vi se Bullet For My Valentine i Oslo! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig frem til neste sommer også, for jeg har noen tanker om hva jeg skal gjøre! :lur:

Kjære og jeg har bestemt oss for å dra på Ruisrock neste år også, og igår drev jeg å sjekka festivaler og det er jo så mange i Finland!

Ruisrock i Turku, Provinssirock i Seinäjoki, Sauna Open Air Metal Festival i Tampere, Tuska Open Air Metal Festival i Helsinki, Ankkarock i Korsoon (20min nord for Helsinki sentrum), Sonisphere i Pori og Ilosaarirock i Joensuu :)

Så jeg kommer til å følge med, for å se hvem som skal spille på de forskjellige festivalene.

Så kanskje det blir Ruisrock og et par festivaler til :nigo:

Har lyst til å dra på Tuska hvert fall.

Ta en festival-runde i Finland :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja :ler:

Gjett om jeg skal! Går en del penger til det som skjer resten av 2010, men skal være flink og sette litt inn på sparekontoen :jepp: Se hvor mye jeg får og hvor mye jeg må ut med fremover, så setter jeg inn litt av det som blir til overs liksom.

Også får jeg sikkert litt til jul og bursdag, og jobber helt sikkert frem til sommern, så en del må man vel få spart opp :Nikke:

Kjære var nok ikke helt enig med meg om den runden, han syntes nok at Ruisrock var nok og vil nok bare dit igjen :fnise:

Jeg sa han kunne komme etter :ler:

Vi får se, jeg er jo så flink til å planlegge og ordne tur, så jeg får nok satt i sammen noe bra han også blir fornøyd med :)

Tuska er ikke stress å dra på, det er i en park midt i Helsinki, da kan man jo ligge på hotell og er ikke langt unna noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Jeg skal i hvert fall til Finland igjen! Og har veldig lyst til å dra på festival, så om det er noen med mange bra band, tar jeg nok turen :)

Leste litt om en festival der, og de hadde badstue! For en overraskelse... :ler:

Er bare å spare og planlegge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjørt scooter :ler:

Kjære låner scootern til ene kompisen sin, for han har flytta til Trondheim og trenger ikke den oppi der i år.

Så jeg satt på med kjære en runde i hagen, så kjørte jeg en runde.

Fikk bare lov til å ta en runde, for jeg lo så mye :ler:

Følte meg som ei skikkelig kjerring der jeg satt og ikke turte gasse :ler:

Etter det ba kjære meg prøve en hjelm. Siden den passa måtte jeg sette meg bakpå og vi tok oss en liten kjøretur!

Herlighet så morsomt! Jeg har bare sitti på med motorsykkel en gang og da var jeg vel 3-5 år..

Var så artig å sitte på med kjære og kjøre rundt, vi gjør jo aldri noe slikt. Det er vel ikke lov heller :fnise:

Nå driver jeg å ser på dritbiler, har så lyst til å kjøpe meg en liten bil som jeg kan øvelseskjøre med.

Kommer sikkert ikke til å få lappen før om et par år, men da har jeg da bil!

Jeg tør nesten ikke kjøre passaten vår, den er jo så lang og stor!

Jeg vil ha en liten, gammel golf eller noe :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare dyrt å ha en bil for kun øvelseskjøring, så da er det bedre med noen andre sin bil :fnise:

Høsten ja :hjerte:

Ullpledd, tøfler, te, bøker, håndarbeid og vakker natur :rødme:

Og bursdag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg tør ikke kjøre bilen vår :sjenert:

Neida, men det hadde vært morsomt :fnise:

Kan jeg kjøre hele tiden vet du ;):ler:

Herlig :hjerte: Jeg skal løpe rundt og ta bilder når bladene har fått fine farger! Det er så koselig ute på høsten. Og koselig å kose seg inne :happy:

Ja, du har visst bursdag snart du! :jepp:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg :nigo:

Idag kjente jeg at jeg gjerne kunne jobbet på kontor.. :fnise:

Barnehage er så klart koselig, men det er mye som skjer og ting er slitsomt. Og når det nå har begynt 11 nye 1åringer... Det sier vel seg selv. Det er så klart ikke bare bare for dem, men heller ikke oss. Jeg trives ikke helt på jobb fra før, synes det er mye som skjer rundt meg, får ikke med meg alt, klarer ikke yte det jeg bør og har ikke sånn god kontakt med alle ansatte.

Jeg blir usikker på om dette er noe jeg vil fortsette med, om jeg fortsetter, blir det hvert fall i en annen bhg. Føler jeg bare må vente til våren, da bestemmer jeg meg for om jeg skal gå på skole eller ikke og da blir alt liksom bestemt.

Men, jobb kan ha det så greit nå, for jeg orker ikke tenke på det!! :nigo:

Idag blir det slasking på sofaen! Mamma driver på kjøkkenet, så snart blir det hjemmelaget pizza :sikle:

Var på handletur idag, så jeg har sjokolade, potetgull, nøtter, drum stick, no sur pulverting, salt kjeks, white castello, druer, sjokolademelk.. And I know how to eat it :ler:

Også har jeg Kamille :happy:

Så dette skal jeg kose meg med i helgen :jepp:

I morgen skal jeg ta meg en tur til byen! Det er salg på Bik Bok og det var med noe 50% i DetNye, så tenkte jeg skulle dit for å se etter singletter hvert fall. Jeg handler bare singletter der, jeg er for lubben for alt anna der og det er begrensa hvor mye fint de har :fnise:

Så skal jeg på B.Young og se om de har noe fint, jeg har enda ikke brukt gavekortet jeg fikk av broren min i bursdagsgave, altså april :ler:

Vita skal man også på, er visst en del salg nå og jeg faller lett for sånn! Kjøper man 2 Max Factor mascaraer får man med vippetang, jeg elsker Max factor og trenger mascara, vippetang har jeg men hvorfor ikke ha en til :fnise:

Tenkte også at jeg kunne dra på kafé, for det er det ikke ofte jeg gjør! Kommer til å sende melding til kjære og be han møte meg et sted, så drar jeg han med meg :)

Så jeg skal nyte helga!! :jepp:

God helg alle sammen :klem:

Og for å fikse litt god stemning, legger jeg til video fra Ruisrock! Jeg var der! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lalletid for meg :Nikke:

Fant masse dudesons klipp jeg måtte se på :fnise:

God natt og god helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

:vinke:

Kjedelig å høre at du ikke trives på jobb da. Skjønner at det er slitsomt med så mange 1-åringer, det fikser jeg dårlig også. Men trodde du trivdes med kollegene? Eller er det blitt mange endringer?

Også lurte jeg på om LJ har fått baby?! Når i hule heite skjedde det? Og hvem er pappa`n? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har jo hatt god kontakt med et par og likt de fleste, men syns det blir borte liksom. Har blitt en del endringer ja, noen sykmeldte, ei ny nede blant annet.

Jeg er sikkert litt merkelig som person, men jeg bare trives ikke så godt lenger og det er jo ikke noe gøy. Jobben blir liksom ikke bedre som tida går.

Tja :vetikke:

Herregud, ja :ler: Jeg synes hele situasjonen er utrolig merkelig! Plutselig kom det en unge, ingen vet noenting :lol:

Sender deg PM om det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...