Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg hatt :happy: :klem:

Idag var det :sol: og blå himmel, vi hadde en veldig lat morgen og litt morgenkos ble det også :lur:

Etter hvert fikk jeg beskjed om å dusje, kle på meg og spise, for vi skulle ut på tur! :ler:

Vi gikk ned til Mc'rn, gikk gjennom gågata og tusla rundt i byen og så på folk og biler. Så gikk vi så klart opp igjen, ned går det greit, for det går nedover, men opp igjen går det oppover og jeg ble litt sliten :ler:

Var utrolig godt å gå i finværet, vi koste oss skikkelig :) Spiste burger, is og drakk brus på Mc'rn, bare kosa oss og tok det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på et kjempeflott program nå, Rescue Ink :hjerte:

En del skikkelig karer som hjelper stakkarslige dyr :)

Også kan det hende vi skal ha en kattepus til! :hoppe:

Da skal vi kontakte ei som tar seg av hjemløse puser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på et kjempeflott program nå, Rescue Ink :hjerte:

En del skikkelig karer som hjelper stakkarslige dyr :)

Også kan det hende vi skal ha en kattepus til! :hoppe:

Da skal vi kontakte ei som tar seg av hjemløse puser :)

Det er et skikkelig fint program. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til å feire bursdagen min helga etter den er, kan ikke si jeg ser så frem til det.

Ikke enda hvert fall.

blir sur på meg selv :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan da nesten ikke si det, jeg høres sikkert helt latterlig ut. Som om ingenting er bra nok :fnise:

Men da veit jeg det selv hvert fall ;)

Bare ser ikke så frem til det.. Det blir ikke sånn fin og koselig middag og bra fest som jeg innerst inne kunne tenkt meg å ha en gang.

Blir det noe, blir det bare litt spising og så sitter alle i en sofa og drikker det dem har.

Og jeg har "ingen" venner, så folk som er bedt er kompiser av kjære, jeg er jo venner med de liksom, men det er jo ikke det samme som om det skulle vært gode venner av meg.

Også virker det ikke som om noen kommer. Så jeg veit ikke om jeg gidder ha noe nesten, blir bare nedfor av å tenke på det her.

Men har noen dager på meg, på å bestemme meg og se hva som skjer.

Nei æsj, jeg vil egentlig ikke si noe om hvordan jeg har det, føler det eller noe. Syns jeg virker så teit :sjenert:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj, nå skal karn min drive å trene hos en kompis nå. Har gjort det idag og nå sku han jogge hjem, og det er et lite stykke.

Har han virkelig så kondis?

Faen heller, nå skal han også gjøre meg enda mer nedfor.

Men snart skal jeg ta igjen, og jeg skal bli enda bedre enn han når det gjelder å være sunn, flink og sprek :)

Og i motsetning til han har jeg noen kg å få av, han kan legge på seg en god del av det jeg må ned :lol:

Jaja, feite meg opp videre med pizza og godteri jeg nå :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag skal jeg tatoveres! Grugleder meg!

Må få lagt inn photoshop etterpå, så jeg får tegnet den ordentlig.

Det er :sol: og blå himmel, men jeg sitter inne jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikke er så ille, kjære har 3stk, ene er der jeg skal ha også har han en på hånda. Og han syns ikke de var ille, så dette skal jeg klare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er meg ja, jeg som ikke gjør noe alle andre gjør :fnise:

Det der var desember 2008, farga håret litt etter det ;)

Jeg så på BFMV intervju overigår og igjen igår (var live, men gikk dårlig,så så det igjen igår), og så fant jeg det bildet der, og da ble jeg så glad og er så glad for at de kommer med ny plate den 26 april :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lagde nye bilder til tatoveringen, så da kan dere ha det så greit og slipper å hjelpe meg :lol:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt supert på jobb idag! :danse:

Da jeg kom, fikk jeg en stor klem og melkesjokolade av L! :biggrin:

Rett før vi skulle ha lunsj, kom alle barna og voksne fra de to avdelingene oppe, ned til oss. Andre L ga meg det blikket, så skjønte jo at det var noe :fnise:

Så begynte de alle å synge bursdagssang for meg, og jeg fikk rosa krone med navnet mitt og "20 år" på, etterpå fikk jeg gavekort som man kan bruke over hele byen, på 500kr! :')

For noen herlige folk :hjerte:

Så spiste vi omelett og sjokoladekake :happy:

Har ikke bursdag før i morgen, men da skal jeg jo tatovere meg kl.12, så da kan jeg ikke jobbe :lol:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med den store dagen :bolledeig::gave::vin::skaal:

Håper den blir kjempe fin! :klem:

Lykke til med tatoveringen!! :hoppe: Håper du legger ut bilde når du får tid :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...