Minttu Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1521 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå sitter jeg her med to skiver med jordbærsyltetøy (en med brunost i tillegg), et glass Litago sjokolademelk med mokka og en kopp rett i koppen kyllingsuppe Så nå skal jeg spise, glo litt mer på nettet, tenke på alt jeg egentlig vil gjøre, og så spille sims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #1522 Del Skrevet 5. mars 2010 Ahh, jeg vil og spille sims! Tenk å kunne tilbringe dagen i sims land, det hadde vært deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mars 2010 #1523 Del Skrevet 5. mars 2010 Et glass sjokolademelk hørtes skikkelig digg ut. *misunne* Har lyst på jeg også, men tåler jo ikke melk så det er bare å glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1524 Del Skrevet 5. mars 2010 Ahh, jeg vil og spille sims! Tenk å kunne tilbringe dagen i sims land, det hadde vært deilig! Sims er så gøøøy! Og det er så herlig å ha en pc som drar Sims 3 helt perfekt! I går kjøpte dama mi et nytt hus, i et fint område, med sti og elv like ved. Så bygga jeg det litt ut og oppover, lagde fin hage med grill. Er så koselig å spille også hører man fuglekvitter og sånn, får så vårstemning og blir så glad av å spille Et glass sjokolademelk hørtes skikkelig digg ut. *misunne* Har lyst på jeg også, men tåler jo ikke melk så det er bare å glemme. Kan du ikke lage av soya eller rismelk? Eller er det melkepulver i oboy og sånn? Skulle gjerne gitt deg litt sjokolademelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #1525 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis jeg greier å lete frem the sims før jobb, så skal jeg spille det når jeg kommer hjem! gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mars 2010 #1526 Del Skrevet 5. mars 2010 Sånn annen melk smaker jo jord Jeg prøvde det når jeg var i tenårene, for da hadde jeg et snev av laktoseintolleranse.. Syns ikke slik melk funker til noe annet enn matlaging omtrent.. Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mars 2010 #1527 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan du ikke lage av soya eller rismelk? Eller er det melkepulver i oboy og sånn? Skulle gjerne gitt deg litt sjokolademelk Det har jeg ikke prøvd faktisk. Kanskje jeg bare skal prøve det en dag for å se om det funker. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1528 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke smakt på sånn melk, så jeg aner ikke. Bare brukt det i potetmos da jeg lagde det på jobb, siden ei der ikke kan ha melk eller melkeprodukter Det har jeg ikke prøvd faktisk. Kanskje jeg bare skal prøve det en dag for å se om det funker. :klø: Jeg vet ikke, bare kom på det Du får prøve Og tja, formen er bedre. Men hoster en del og det er tydeligvis masseproduksjon av snørr! Er fortsatt tett på høyre øret.. Når går det over? Jeg hører jo dårligere enn det jeg pleier, det er ikke nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1529 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis jeg greier å lete frem the sims før jobb, så skal jeg spille det når jeg kommer hjem! gøy! Har du 3? Det har allerede kommet ut 2 pakker til Sims 3, kjøpte de på Play.com, lillebror skal få de i bursdagsgave Ble bare litt over 200, men de sender de visst hver for seg! Nå har jeg sittet en stund og sett på Simpsons ting, skal bestille et par greier. Han digger simpsons. Så detta blir bra, vet jeg om en som blir glad på bursdagen sin Så etter The City DVD, får jo ikke sett hele sesong 1 på mtv nettsidene og jeg vil se!! På Play.com kosta den 115 kr, på platekompaniet 270kr Tror jeg bestiller fra the UK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #1530 Del Skrevet 5. mars 2010 Det har jeg! Men har ikke kjøpt meg noen av tilleggspakkene, jeg er veldig skeptisk til å skulle dra rundt hele verden med den lille simmen min, men var så [.] nær ved å kjøpe den tilleggspakken med sånne moderne greier, men lot være, men lønning neste uke så om det er like gøy når jeg skal spille i morgen så er det opp for vurdering! Det er ganske rart hvor stor forskjell det er fra de forskjellige sidene! Jeg bestiller aldri fra platekompaniet, de har sjeldent billigst alternativ, eneste jeg har bestilt der var Friends sesonger, der kostet det bare 99 mot 199 hos bla cdon. Sov godt Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1531 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har ikke den verdensgreia, men den andre, har lastet den ned Det er stor forskjell ja! Lønner seg å sjekke litt rundt før man kjøper noe Takk du! Det gjorde jeg. Sovna på sofaen, men hver gang jeg sovna så lagde halsen min en dum lyd som gjorde at jeg våkna og kjære lo. Gikk til slutt til senga, og sovna med engang. Da var klokka 23.30 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1532 Del Skrevet 6. mars 2010 Oppe 7.30 på en lørdag. Det er noe som skjer megetmeget sjeldent! Våkna litt før og fikk ikke sove, så skulle kjære opp. Og da sto jo jeg også opp. Han har dratt til Kvitfjell med en kompis, så nå sitter jeg her da, helt alene i huset og her blir jeg alene til kjære kommer hjem. Får vel spille litt Sims idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1533 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Knallblå, skyfri himmel. Sol og godt vær. Kjære er i Kvitfjell og står på ski eller snowboard. Mamma og de er på hytta og koser seg. jeg ville også. Endret 6. mars 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1534 Del Skrevet 6. mars 2010 Nå er min kjære hjemme igjen! Men, han har ikke stått på snowboardet mitt i det hele tatt. Han har bare stått på de skiene han fikk låne! Sa han ble helt hekta Nå som jeg endelig har kjøpt meg snowboard, da skal han bli en jævla skigutt. Dessuten er det tydeligvis ikke mange som står på snowboard på slike steder, så da får jeg ingen snowboardmenn å se på i tillegg! Da må jeg vel kjøpe meg ski jeg også da. Like så greit, jeg klarer da så vidt stå på brett. Ikke har jeg akt i noe ordentlig bakke siden jeg sto på slalåm på beitstølen, da jeg var 5-7år! Kanskje greit å stå på noe man kommer ned med. Men jeg skal stå masse på snowboard fordet. Ake masse i påsken, og alle vintrene fremover! Så kan folk gjøre som de vil. Det finnes mange fine snowboardmenn jeg kan titte på så! Nå skal jeg få mannen til å bestille pizza. Sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2010 #1535 Del Skrevet 6. mars 2010 Du har akkurat kjøpt deg snowboard, så nå skal du begynne å stå på ski? :klø: Kos deg med pizza og kjæreste i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1536 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg må stå på begge deler, jeg er snowboardjente og skal så klart stå på det. Men siden kjære skal ha ski, så kan jeg også ha ski, litt lettere å ake på første gang i stoooor bakke tenker jeg. Jeg er litt merkelig. Men kjekt med begge deler a. Og nå vokser jeg kun i bredden, så da passer jo begge deler alltid. Så ingen bortkasta penger Jeg skal kose meg med pizza hvert fall! Kjære så jeg skrev her istad, og spurte meg om hva jeg skrev, "har ikke du noe med, du får gå inn å se selv" sa jeg Noe han helt sikkert gjør, Hei pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2010 #1537 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei Minttus kjære! Her er det ingenting interessant å lese for mannfolk som deg. Vi bare om , og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1538 Del Skrevet 6. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jådd Ve Skrevet 6. mars 2010 #1539 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg må stå på begge deler, jeg er snowboardjente og skal så klart stå på det. Men siden kjære skal ha ski, så kan jeg også ha ski, litt lettere å ake på første gang i stoooor bakke tenker jeg. Jeg er litt merkelig. Men kjekt med begge deler a. Og nå vokser jeg kun i bredden, så da passer jo begge deler alltid. Så ingen bortkasta penger Jeg skal kose meg med pizza hvert fall! Kjære så jeg skrev her istad, og spurte meg om hva jeg skrev, "har ikke du noe med, du får gå inn å se selv" sa jeg Noe han helt sikkert gjør, Hei pus Hei bewbi! Hei Minttus kjære! Her er det ingenting interessant å lese for mannfolk som deg. Vi bare om , og . Haha, ja det kan jeg tenke meg! Griser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #1540 Del Skrevet 6. mars 2010 Men idag fikk han litt kos selv, og etter en uke siden sist er han nok fornøyd Og så ille er vi da ikke her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå