Minttu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1441 Del Skrevet 14. februar 2010 Gjorde det ja, jeg er såpass husmor at jeg skal lage smør i steden Men, kremen ble perfekt på 2.forsøk! Tok vanlig krem på toppen først, så blanda jeg jordbærsyltetøy i resten av kremen. Tok på den, og så la jeg noen bananskiver utover og sjokoladebiter, tok så på lokket og raspa sjokolade over Den ble kjempegod Har laget brownie og Oreo, men de skal stå så lenge i kjøleskapet! Så har ikke smakt på de, og jeg tror egentlig ikke at de er noe gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 #1442 Del Skrevet 14. februar 2010 Den oreo-kaken har jeg lagd mange ganger Den er helm himmelsk! :dåne: Det blir ikke noe gelatin-konsistens på den selv om det er gelatin i Det er bare der slik at den ikke skal renne fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2010 #1443 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg lagde den oreokaka til bryllupet. Rubbel og bit forsvant på et blunk.. Ho ene serveringsdama hadde smakt litt på kremen som hang igjen på ringen fra kakeforma, og ho gikk i ring rundt seg selv i frykt for at det ikke skulle bli noe igjen så ho fikk smake, så vi måtte holde av et stykke til ho.. Tror jeg har gått glipp av noe her.. Hvorfor baker du så mye i dag? Noen spesiell anledning? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1444 Del Skrevet 14. februar 2010 Gelatin er sikkert flott å ha i, men det var jo umulig å drive med! Jeg bløta dem litt da, men det ble jo en klissete klump som jeg heiv oppi Det er morsdag og valentine da, så jeg tenkte jeg skulle lage bløtkake til mamma. Hu fikk jo av stefar på senga da, men vi tok med min opp til mommo! Onkel, tante og L kom også, så over halve ble da borte Så lagde jeg de to andre til kjære, ville bare prøve dem. Og han er så glad i oreo, så tenkte jeg måtte prøve Men har ikke smakt på dem da, de står i kjøleskapet. Får prøve imorra Så jeg har vært husmor idag altså, drev på fra 11 til 13.50 ca. Var alene hjemme den tida, så henta den lille basskassa mi og høytalerne, så jeg fikk høre på litt høy musikk med ordentlig lyd. Lyden på dataen min er så dårlig! Hørte på blant annet de sangene jeg la ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1445 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Oioioi! Dataen min er helt klikk nå. Skjermen ble så rar, kom striper her og der. Og fargene rundt omkring skifter, ting her på Kg ble grønt Fortsetter den sånn blir jeg gal! Har tenkt å kjøpe ny pc etterhvert uansett, men spørs om jeg må bruke hele lønninga mi nesten på ny pc nå! Og sende den her inn på reperasjon, vil ikke kaste klumpen min da! Kjære skal få den Dataen ble sånn plutselig, så vi kobla den eksterne inni med engang, og jeg tok all musikk, videoer og alle bilder over på den "Nå kan alt skje med denna her" sa kjære da, så vær så god og dø, alt det viktige er på min kjære Cookie Jar Vi ordna til og med bokmerkene mine, har masse viktig! Har man Chrome, og google konto, så kan man lagre alle bokmerkene på kontoen sin. Så når jeg får ny pc er det bare å trykke på noe, og alle bokmerkene er på plass slik de er her Nå lagger det når jeg scroller, plutselig blitt helt klikk denni dataen Endret 14. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 #1446 Del Skrevet 14. februar 2010 Du skal jo løse gelatinen helt opp i littegranne varmt vann Det pleier jeg ihvertfall å gjøre... et par t-skjeer glovarmt vann i en kopp, så rører jeg ut gelatinen oppi den Først bløter jeg den opp slik at platene blir myke i lunkent vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1447 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg bløta de opp i kald vann, og så la jeg de i litt varmt vann. Men de klistra seg bare til skåla Jeg har aldri gjort det før, og mamma var ikke hjemme Neste gang kan jeg gjøre det slik du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 #1448 Del Skrevet 14. februar 2010 Man lærer stadig nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1449 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1450 Del Skrevet 15. februar 2010 White fikk på slutten av fjorårets sesong bygget sin egen superpipe høyt oppe i fjellene ved Silverton i Colorado. I bunnen av den ene veggen fikk han montert et 6 x 9 meter stort skumbasseng som han kunne lande trygt i når han terpet på doble saltoer. I det perfekte anlegget til rundt fem millioner kroner i det øde fjellet, lærte han seg de doble saltoene som han introduserte i konkurranser etter sommeren. Alle de andre kjørerne var på hæla, og arsenalet av avanserte triks gjør White til skyhøy favoritt til å forsvare pipe-gullet sitt fra 2006. Skjønner at han har råd til det når VG skriver, "Snowboardkjører Shaun White (23) og kunstløper Kim Yu-Na (19) er de best betalte utøverne under årets vinter-OL." Amerikanske White tjente rundt 7,5 millioner dollar (2009) på sponsoravtaler med blant andre Burton, Red Bull, Target, Oakley, Ubisoft og AT & T, noe som gjør han til den rikeste utøveren i Vancouver-OL. Jeg tror Shaun kan tørke seg i ræva med penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1451 Del Skrevet 15. februar 2010 Den oreo-kaka var ikke så god!! Ekkel smak syns jeg. Og jeg fant gelatinklumpen fysj! Men, bløtkaka mi er knallgod da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2010 #1452 Del Skrevet 15. februar 2010 Den oreo-kaka var ikke så god!! Ekkel smak syns jeg. Og jeg fant gelatinklumpen fysj! Men, bløtkaka mi er knallgod da Da har du nok gjort noe feil! Godt bløtkaka ble en suksess da! Hva med browniesen da, smakt på den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #1453 Del Skrevet 15. februar 2010 Browniesen ble god! Men for høy, så skal prøve den i langpanne en dag Men den oreoen var en diger skuffelse og penger i dass! Men tenkte jeg kunne prøve fryse den da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1454 Del Skrevet 16. februar 2010 2 måneder til bursdag og tatovering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #1455 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Fant nettopp ut at Bullet For My Valentine kommer med nytt album i april Man kunne laste ned en ny sang, om man la ut sånn ting på facebook. Og sangen er så bra :') Men det tar tid for meg å like/bli kjent med nye sanger, når det er band jeg liker. Må kjøpe albumet og høre gjennom sangene et par ganger først April blir så bra! Påske, bursdag, tatovering, BFMV. Får bare håpe det kommer fler turnedatoer, og at de kommer tilbake til norge! Endret 16. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1456 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) For noen poeng folk fikk i halfpipe kvalifiseringa! Alt fra 9 til 33, også kom Shaun White og fikk 45 i første runden! Ikke vanskelig å tenke seg hvem som vinner detta! Finalen går 4 i natt, så det skal jeg ikke se! Får be kjære sjekke imorra og fortelle meg, men jeg regner jo med at Shaun vinner http://link.brightcove.com/services/player...tid=62796013001 Endret 17. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #1457 Del Skrevet 18. februar 2010 Da vart det gull på Norge!! Og Shaun White da Så finalen på nrk nett istad, helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. februar 2010 #1458 Del Skrevet 19. februar 2010 Og mere gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1459 Del Skrevet 19. februar 2010 Jaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1460 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Idag fikk jeg lønn på 16 000, og det meste er borte nå Var på CC og handla litt, så møtte jeg kjære og vi dro på 4Sound, hvor jeg kjøpte meg gitar(!) Turen gikk så opp til Elkjøp hvor vi så på bærbar pc, kjære spurte om de hadde pc som dro sims 3, for det er viktigst for meg Den jeg hadde sett på på nettet, sto der som utsolgt, men de hadde den! Så der gikk 7000kr.. Det er sånn teit greie på sia på den, sånne tall og jeg er jo ikke vandt med det, jeg trykker masse feil! Tastaturet er helt annerledes enn på den andre dataen. Den dataen her er det! Jeg skulle overført penger til mamma, men jeg finner jo ikke den brikka man logger inn med!! Herlig. Og idag kom Purple Haze på jobben! Hun flytta langt unna rett før nyttår, men i helga er hun her. Så at hun kom, og da løp jeg ut i slippers, ble litt våt! Slang meg rundt halsen hennes Var så koselig å møte henne Endret 19. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå