Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

:vinke:

Hun fortjener vel det en sjelden gang :ler: Det var kaldt ja, nå har det vært litt mildere, og godt ute :)

Hadde en fin, men trøtt mandag! :ler:

Håper du har en flott tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå prøver jeg å lage noe julepynt, sånne her teite baller.

Men altså, det går jo ikke :ler: Skal liksom bruke en nål og trøkke denna filten nedi isoporkula, men det går ikke og denna nåla knekker jo bare!

Herregud :ler: Bra den bare kosta 20kr da jeg kjøpte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar dumme kjæresten min! :(

Idag drev vi på en ganske så øde vei, 7 gutter og meg.

De satt på kjelker, hengende etter ene bilen.

Da vi skulle dra, så skulle kjære stå ved siden av bilen og henge etter mens den kjørte. Vi har gjort det mange ganger! Og om bilen kjører sakte og man bare står og sklir, så går det bra.

Men idioten av en kompis kjære har, skjønner ikke hvordan detta fungerer, og må så klart gi på..

Det resulterte i at kjære glapp taket, sklei usaklig og fikk ene foten overkjørt.

Jeg har ikke hatt så klump i halsen på lenge, og aldri kommet meg så fort ut av en bil.

Løp mot kjære, og jeg klarte nesten ikke si navnet hans..

"Går det bra?!" ropte jeg mens jeg løp mot karn som lå og vrei seg i veien..

Det gikk gudskjelov bra! Han hadde hatt foten flatt og hjulet gikk fort over. Men han er støl liksom, og har bandasje og krykker for å ikke belaste foten så mye..

At det går ann, men der fikk han kjenne hvor vondt og dumt det var! :ler:

Men, noe av det teiteste.. S skulle kjøre oss hjem, for K gadd ikke dra hit igjen. Til og med ikke når dette skjedde med kjære og han ville hjem, "jammen det var det vi hadde avtalt"

Altså.. Men S er en snill mann og kjørte oss så klart hjem :happy:

Dumme kjæresten min :hjerte:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funka ikke, men jeg tror jeg vet hva slags baller du mener. Er filt litt tykt kanskje? Ser for meg at det kanskje var enklere med tynnere stoff. Koselig med julepyntlaging. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funka ikke, men jeg tror jeg vet hva slags baller du mener. Er filt litt tykt kanskje? Ser for meg at det kanskje var enklere med tynnere stoff. Koselig med julepyntlaging. :)

Hmm, den funker her :klø: Jeg prøvde med lite filt også, men det gikk ikke.. Usaklig opplegg :lol:

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...&AID=712601

God jul fine Minttu!

Hoho, hva ikke gutter får til ;) Godt det gikk greit! Håper dere begge får en koselig og hvit jul :hjerte:

Hehe Ikke sant! Han har gjort utrolig mye dumt, og stakkars snille meg blir bare dratt med :fnise:

Det gikk nå bra, og det er det som er viktigst :) Bare glad for at jeg var med, ellers hadde jeg vært enda mer i fra meg om han kom hjem og var slik han var igår.

God jul til deg også!! Den blir nok koselig og hvit her, håper din også blir det :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant! :Nikke:

Da vi la oss sa han at det var mer synd på meg enn han, for jeg får så vondt inni meg, blir redd og blir helt tullete :fnise:

Tusen takk! Du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ble glad for den siste kalendergaven :strix:

Det var en julestrømpe med navnet hans på, oppi var det twix, noe annen sjokolade og det finske ølet Lapin Kulta :) Han liker den ølen, men har ikke fått drukket det på lenge, og på CC koster en boks 35kr!

Han kan bare glede seg til julegaven :sjarmor:

Håper alle sammen får en superkoselig dag!! :nissekonekyss::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul :nissekonekyss:

Så flott, vi får se senere om når det blir :)

Blir jo ikke lenge til, siden det er 5 dager til flytting! Heldiggris :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tree: Christmas Update :tree:

Julen har bare vært flott så langt! Julaften ble tilbrakt her hjemme, hos mamma. Kvelden ble feiret sammen med mamma, lillebror, mommo, stefar og hans bror og 3 onkelunger :)

Maten var så klart ribbe, pølse og kjøttkaker. Desserten var så klart herlig riskrem!

Og i glasset, var det selvfølgelig Hamar Julebrus :hjerte:

:gave: var det en helg haug av. Med barn på 4,6,10 og 11, blir det noen! Men man får en del om man er 19 også.

Jeg ble kjempe glad for alt jeg fikk, det eneste som slo litt feil var øredobber av mommo. De var ikke meg akkurat, dessuten har jeg 5mm spirals og bruker sjeldent vanlige øredobber, fordi jeg ikke syns så mange er fine. Men resten jeg fikk av mommo var kjempe flott! :Nikke:

Resten av pakkene skal jeg ikke klage over! I morgen kan jeg lage en liste over alt jeg fikk og av hvem, med bilder også :Nikke:

Da klokken var rundt 21.45, kom min kjære til meg. Han hadde feiret julaften hos sine besteforeldre, noe han alltid har gjort.

Og den flotteste gaven jeg fikk, var av min kjære :hjerte:

Morgengaven som kjære hadde glemt, og som ble kveldsgave i steden, var en fotkrem for tørre føtter og en for trøtte føtter. En flott gave, noe jeg virkelig trengte!

Etter å ha åpnet denne pakken, åpnet jeg en liten en.

Det var en så utrolig flott, glitrende, søt ring! :hjerte:

Den er mye finere irl, enn på bildet!

Kjære hadde fått med seg gaven fra meg, og åpnet den hos besteforeldrene sine. Det var Calvin Klein - Euphoria parfyme og after shave balm.

Kjære trodde nok at dette var den eneste gaven.. Men da han hadde vært hos meg litt og jeg hadde fått åpnet gaven fra han, gikk jeg på soverommet til mamma for å hente en pakke.

"God jul pus!" sa jeg superglad og ga han en stor pakke.

Den nye PS3 Slim!

Gjett om mannen ble glad! Han klemte meg hardt og hvisket, "Elsker deg pus!" i øret mitt. Han har ikke sagt det på lenge :strix:

Julaften var vellykket, og jeg koste meg masse! :tree:

1.juledag er nå over, idag våknet kjære og jeg i 12 tiden. Spiste lompe med kjøttkake og kosa oss.

Så bar det på badet for å dusje og ordne seg.

Vi var på middag hos besteforeldrene til kjære idag.

Hele familien var ikke der igår, men det var de idag! Helt fullt, og nesten ikke plass til å gå. Da er det bra maten går rundt på bordene og at kjære hentet dessert :fnise:

Håper og tror at resten av jula blir like koselig! _anta__rvmp_by_bad_blood.gif

Christmas_Tree_by_DreAminginDigITal.jpg?t=1261787249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...