Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Vi har en skikkelig gammel stjerne som mamma kjøpte da jeg var baby :jepp: Den er hvit, men ganske gul etter alle disse årene, så har mamma pyntet litt på den med å tegne med litt rød sprittusj her og der :ler:

Men den er veldig fin og koselig uansett :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg maaasse til å ha det akkurat sånn jeg vil :strix:

Det skal bli så koselig, og endelig et sted hvor jeg virkelig trives :happy:

Jeg sa det til mamma her om dagen da vi gikk forbi Kremmerhuset, hun sa at jeg etterhvert fikk bo for meg selv. Da sa jeg "nei, jeg skal bli som onkel og bo hjemme", men det skjer ikke for mamma kaster meg ut til slutt :ler:

Dinedama: Tegna på den med sprittusj ja :fnise:

Koselig med stjerne som er fra da du var lita :jepp:

Naboen min har en liknende stjerne. Den er veldig stilig når den lyser altså!

Åh, så bra! :jepp:

Kjære sa at vi kan dra til byen imorra, etter vi har vært på Raufoss. Jeg hadde tenkt å dra til byen på torsdag, men da kan jeg jo se på ting jeg skal se på imorra! :jepp:

Ble skikkelig glad da kjære sa det, for da kan vi se på masse juleting og kjøpe inn litt. Så sa jeg "Da kan vi kjøpe gardiner!" og var skikkelig glad :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter :klem:

Det er matteeksamen :sukk: Noe jeg har slitt med i alle år, sjeldent klart og ja, man prøvde på eksamen men strøk alikevel. Så jeg ser ikke dette som noe bra, jeg bare gjør det for å gjøre det :roll:

Det skal jeg gjøre Purple Haze :) Nå vet jeg bare om fredagen da.. Men kanskje dere vet litt om jula da, eller hvordan det er litt fremover, så kan jo hende jeg får noen dager fremover. Da kan jeg ta å skrive opp det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære og jeg var ute en tur ista :happy:

Vi skulle gå til statoil for å kjøpe smør og ta ut penger så vi kommer oss på bussen imorra. Da vi skulle til å gå, kom jeg på at vi ikke har kalkulatorer! Haha Det er kanskje kjekt når man ikke klarer å gange eller noe.

Så, jeg ringte mamma da vi hadde gått ut, og hun fant frem to kalkiser, hun orket ikke komme imorra tidlig siden hun er så stressa før jobb, så hun ville komme nå. Vi gikk ned hele veien og møtte mamma neddi enden, så kjørte hun oss til statoil og opp igjen.

Kjøpte med en rød statoil kopp, med 2010 lokk til og med :fnise:

Mamma kjørte oss opp igjen også, men siden vi ikke hadde fått gått så mye, ville vi ut igjen. Gikk en liten runde, godt med litt frisk luft! :)

Vi fikk også sett hvordan det så ut etter at en bil kræsja oppi her i natt :ler: Han måtte virkelig være full ja, gjerdet og murkanten var ødelagt og det var bilspor på et par meter inni hagen :ler:

Ved midnattstider lørdag kjørte en promillekjører inn i hage i ----vegen i ----. Han kjørte gjennom en mur og et gjerde før ferden stanset inne på plenen i hagen. Føreren, en 23 år gammel mann fra Trøndelag, blåste i promilletesteren som viste en promille på over 1.6 promille.
Idiot :ler:

Hørte det smalt da jeg pussa tenna, gikk i kjøkkenvinduet for å se og så da bybussen, noe som betyr at det skjedde ti på 12. Så ikke noe mer, for det er noen busker og litt hus i veien..

Men da klokka var 00.50 var vi nede en tur, og da så vi i vinduet at det sto en Naf bil der og dro opp bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit :ler:

Nåja, eksamen gikk vel akkurat som jeg tenkte :ler: Jeg er dritdårlig i matte, uansett hvor hardt jeg har prøvd alle disse årene. Gikk greit på første delen syns jeg, men verre med 2.. Også fant jeg ut at jeg bomma virkelig på en oppgave som egentlig er veldig lett..

Følte meg bra da jeg kom på skolen.. Meg, kjære og 3 andre gutter :fnise: Så alle klarte seg såpass ja, men det skal jeg vedde var på hengende håret!

Jeg får bare se hvordan det går og ta det derfra, orker ikke tenke på det nå.

Etter vi hadde tatt eksamen, tok vi bussen hit til byen igjen, gikk litt rundt i byen før vi gikk på CC. Vi fant ikke adventstjerne :( Men jeg skal få dratt på plantasjen og slikt og sett der. Og ikke hadde røde gardiner på Kid, og ikke hadde de stor hjertepperkakeform på Jernia :roll:

Men! Vi fant badeshorts til kjære :ler:

Kosa oss masse egentlig! Og det har snødd masse idag og det er masse lys i trærne og slikt i gågatene i byen, så var så koselig :happy: Også spiste vi på Poco loco eller hva det heter, 148kr for 2 store glass med brus og 2 baguetter :ler:

Da vi var på matbutikken, skulle kjære finne dopapir og ved dopapiret er barnematen, så jeg ble bare ståendes å se på det, "skal ikke kjøpe sånn enda" sa kjære da :fnise:

Om noen år så :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bli så godt å legge seg i kveld! Er så sliten og trøtt, helt rar. Kjære er også sånn. Kommer til å sovne fort og godt tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen en natta-:klem: og en :tommelsmil: for å sende gode vibber til den som sitter og retter eksamenen din. Eller kanskje sensoren skulle fått denne :sexy: ? :fnise:

Uansett; nattinatt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en så herlig dag med kjæresten min :strix:

fin start på desember :happy:

Vi begge sov kjempe godt og helt til halv 1.. Kosa oss litt og kjære fortalte om en morsom drøm han hadde hatt. Så sto vi opp, var litt nede før jeg fikk han med meg inn i dusjen. Vi dusjer meget sjeldent sammen, den dusjen er liten! :ler:

Var koselig å dusje sammen :happy: Etter en god dusj, laget vi frokost og kokte melk til kakao. Da vi gikk opp så ikke kjære pakkekalenderen med engang :ler: Men da han så den ble han glad og åpna første, det var noen sjokolade kuler og ansiktkrem :happy:

Etter gaven satte han på That 70's show, han ser alltid på det når han spiser :ler: Spiste frokost og drakk kakao med krem :sikle:

Så ordna vi oss og dro ned til CC med mora til kjære. Hun er ikke morsom å shoppe med, skal innom alt og liker det meste jeg ikke liker :ler: Hun fikk streng beskjed om å ikke kjøpe klær til meg :ler:

Var der en god stund! Men fikk kjøpt en del. Stort hjertepepperkakeform og stor pepperkakemannform :ler: Noen skikkelig små og litt større, røde julekuler på Nille, disse tøflene og sånne blå svære strikkesokker på Kappahl, godt skjerf på H&M.. Tror ikke det var noe mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...