Mazilla Skrevet 27. november 2009 #1041 Skrevet 27. november 2009 Ga litt mer mening det øyeblikket det faktisk var et bilde der ja!
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1042 Skrevet 27. november 2009 Det var bilde der en god stund, men ble plutselig borte. Ikke rart dere ikke skjønte noe da
Minttu Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1043 Skrevet 28. november 2009 Nå får en vel legge seg. Snart 3kvarter siden jeg sendte mel til kjære og han har så klart ikke svart Greit at han er med familien og drikker, men han kan da svare.. Sende melding når jeg legger meg. Bare han ikke drikker for mye.. Han er så teit da..
Gjest Nanette Skrevet 28. november 2009 #1044 Skrevet 28. november 2009 Kanskje han har forlagt mobilen eller ikke hører den. Lett å glemme om man drikker (mye). God natt Minttu!
Minttu Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1045 Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg sendte melding hvor jeg sa natta, og da svarte han Han hadde ikke hørt den ;p God morgen! Endret 28. november 2009 av Minttu
Minttu Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1046 Skrevet 28. november 2009 Nå skulle man våkne. Og jeg som ikke sovna før rundt halv 4 i natt. Var så sinnsykt tissatreng, klemte på magen og den var helt hard
Gjest Nanette Skrevet 28. november 2009 #1049 Skrevet 28. november 2009 Så tidlig du sto opp da! Sto ikke opp før for ca en time siden jeg. Har du planer for dagen?
Minttu Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1050 Skrevet 28. november 2009 Med tanke på at jeg sovna halv 4 i natt, og var våken en liten stund kvart på 8, så er det veldig usaklig at jeg våkna halv 10! Har ikke gjort så mye idag Ordna litt juleting, bare vært sammen med mamma og stefar! Nå er jeg hos kjæresten min, kom veldig sent da, i 21.30 tia. Men men, jeg var opptatt så da Nå har han lagt seg, så skal straks hoppe til sengs jeg også Håper alle har hatt en flott lørdag!
Minttu Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1051 Skrevet 28. november 2009 På Rema hadde de et skilt over klementinene, "Knallgode klementiner!" "Har dom smakt på alle ama?" sa jeg og gliste Da var det ei dame som så rart på meg og en kar som smilte og lo litt av meg :happy: Da ble jeg egentlig veldig glad, jeg var morsom og fikk randoms til å le
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2009 #1053 Skrevet 29. november 2009 Du er da morsom rett som det er Ha en fin søndag
Minttu Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1055 Skrevet 29. november 2009 Søndag. Helga har gått fort! Hva man skal idag vet jeg ikke, er buskebelysning nedi byen i kveld, hadde vært litt koselig å dratt på det Men det skjer sikkert, bare hvis mamma skal dit. Er enda ikke i form! Herregud, vært snørrete/forkjøla i en uke nå.. Sikker på at jeg produserer 1-2dl med snørr om dagen Begynte å blø da jeg snøyt meg istad. Jaja, blir vel bra igjen til slutt. Haha! Kjære skulle henge opp i vinduet, men vinduet er bredt og ikke så langt og den stjerna var så diger, så han tok den ned og ble litt sur. Så sa jeg at jeg kan kjøpe en ny stjerne eller en adventstake, og så spurte jeg om jeg kunne kjøpe røde gardiner.. Da så han bare dumt på meg og sa ingenting! Begynte bare å le og sa at det var jul jeg, "Ja, hvis du syr og henger dom opp sjøl så!" fikk jeg tilbake, jeg kjøper da gardiner jeg ikke trenger å sy da Tullebukken min, men er det jul så er det jul!
Minttu Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1056 Skrevet 29. november 2009 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=55005957 Blir nok denne stjerna hos kjære Den er veldig han
Gjest Nanette Skrevet 29. november 2009 #1057 Skrevet 29. november 2009 Er du fortsatt forkjølt, jeg vil anbefale peppermyntepulver. Fås kjøpt på helsekost og du har en teskje i kokende vann eller te og det løser opp alt. Hjelper veldig til meg iallefall. fancy julestjerne! Litt mørk, hehe...
Minttu Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1058 Skrevet 29. november 2009 Tusen takk for tips! Skal se om jeg finner det da jeg skal til byen Ja, den er litt mørk, men vil tro den er flott når den lyser Jeg kan tenke meg og ha en vanlig en, mer sånn her liksom. Men jeg får vente til jeg bor for meg selv, da skal alt dekoreres slik jeg vil! Det skal bli så fint! :happy:
Gjest Nanette Skrevet 29. november 2009 #1059 Skrevet 29. november 2009 Ja, den lyser sikkert fint! Ja, den siste der var veldig fin da. Det er herlig når man kan dekorere akkurat som man vil!
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2009 #1060 Skrevet 29. november 2009 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=55005957 Blir nok denne stjerna hos kjære Den er veldig han Naboen min har en liknende stjerne. Den er veldig stilig når den lyser altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå