Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er med på konkurransen jeg også ;) Håper du har det fint :kose:

Ha en strålende helg!

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First Price sjokoladen er god ja :jepp:

Så gøy at dere vil det :ler: Da skal jeg se om jeg får ordna det imorra :jepp: Kan si ifra imorra om når jeg legger ut bilder også skal jeg lage en ordning på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt med Finn Frukten :ler:

Drev å tok bilder ista, men så gikk batteriet :roll: Så da må vi vente litt altså, for ladern er hos kjære og jeg skal ikke dit før om tirsdagen. Men det blir bra :ler:

Fikk skikkelig planer, så det blir morsomt :ler:

Skal ordne det og legge ut på en blogg jeg har, så sier ifra når alt er klart ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Alt skal være ferdig innen torsdag!! :)

Skal få ordna bloggen og slikt, og tatt resten av bildene på onsdag eller torsdag, spørs når jeg drar til kjære ;)

Idag har jeg vært på jobb, fra 11.30-16.30, gått ganske greit idag, men håper jeg får vært nede med bebisene imorra :fnise:

Er egentlig der jeg skal være, men litt mangel på folk oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Hei :)

Fikk sms`n din nå, men turte ikke svare på det nummeret den kom fra. For det er det merkeligste jeg har sett. Meldingen din kom fra sønnen min sitt mobilnr :hakeslepp:

Hvordan går det an liksom?

Uansett, god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte til 2nr :ler: Leita etter nr ditt kl.4 i natt, og fant to, så måtte jo bare sende til begge :ler:

Stakkar sønnen din, så koselig melding han fikk på morrakvisten, sier han noe så får du bare unnskylde :fnise:

Så i går kveld bestemte kroppen seg for å ha enda en runde med oppkast.. Løp på do en gang i timen, i hele natt.. Og veldig kjekt å ikke rekke å gjøre noe, så man må tørke og vaske gulvet midt på natta :ler: Så fikk ikke sove stort i natt, 5 min her og der.

Skulle legge meg på sofaen i dag tidlig, men da jeg skulle hente ting oppe så sovna jeg i senga, og der sov jeg til 14.00!

Det var så herlig!

Mamma kjøpte med cola, urge, rett i koppen, salt kjeks og kremost til meg :happy: Så jeg har fått i meg det, og har ikke kasta opp siden 10-12 tiden. Det er bra!

I kveld blir det enda mer sofaslasking, skal se Luksusfellen og CSI NY :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ååååå, da skjønner jeg. Han videresendte den til meg. Huff, han våknet tidlig i dag han da :dåne:

Du kan tro jeg har grublet på hva som skjedde altså.

Håper du blir fort frisk igjen da, og er klar for jobb på fredag i hvert fall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei stakkar, vekka jeg han? Uff, du får be om unnskyldning fra meg altså!! :fnise:

Trodde du jeg var hos han kanskje :lur::ler:

Er ganske grei nå, får bare spise litt mer. Har stilt vekkerklokka til imorra tidlig, så om jeg ikke absolutt skulle bli dårlig igjen, så kommer jeg imorra :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...