Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppe tidlig en lørdagsmorgen! Vært våken over 1.5 time, ikke verst :fnise: Får vel rydde litt her før mamma og L kommer hjem fra hytta!

Herregud, leste om den svineinfluensavaksinen i avisa nå, de har satt av visse dager i november for å vaksinere folk, og det er jo først og fremst spesifikke folk/grupper først, og så blir det massevaksinering i en hall her! Det høres sykt ut.. Ser for meg hallen full av folk og alle skal stikkes ihjel.

Syns alt det her virker så jævlig hysteriskt og alt mulig :s

Jaja! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig tro det :ler: Tenk om alle hoster og nyser ;)

Jeg vet ikke om jeg vil ta vaksinen jeg :s

Mamma kommer til å ta den snart, men det er jo fordi hu er sånn omsorgsarbeider eller noe.

Jeg er liksom redd for bivirkninger, tenk om noe plutselig skjer om en god stund. Ikke mulig å bli klok på dette her :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, idag fikk jeg hentelapp for Panduro pakka mi :ler:

Jeg fulgte med på Tollpost og der så jeg at pakka var på rimi den 27 :ler: Men da vet jeg at jeg får følge med der, og ikke vente på hentelapp neste gang jeg bestiller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg dusja og barbert meg og sitter nå i stua med føttene i fotbad, hælene skal snart bli fila noe skikkelig! Jeg har så mongo hæler at det går ikke ann, så jeg skal file de hardt og lenge, om de så begynner å blø! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I has babyfeets :ler:

Og jeg bynteå blø ;) Har et usaklig arr på den klumpen under stortåa :ler: Og jeg fila så og si hele foten, inkl.det arret. Så det begynte å blø bittelitt :ler: Altså, jeg fikk det da jeg datt rett på ryggen og kjørte foten oppi rillene midt på en dør, i en badehall.. Fy fader å det blødde da! Så er sånn klump av et arr :lol::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hos kjære :) Har vært hos ene onkelen hans, for familien hans har hatt pokerlag og loddtrekning :) De hadde også kaker og pizza, ble bare kake på meg.

De begynte 15, men jeg kom ikke før nesten 21, mamma og L var jo på hytta og kom hjem 19. Men gjør ikke meg så mye, for er ikke helt i slag og ganske tung i hodet, orker ikke masse prat og kjas rundt meg da..

Men, nå er jeg da her :) Gleder meg til å legge meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en drittdag :sukk:

Da jeg så på klokka en siste gang før jeg sovna, var den 08.12.. Da jeg så på den når jeg våkna var den 12.43. Mye søvn på meg i natt ja. Bare ligget der lys våken, fryst som bare det og tenkt på alt mulig dritt, var skikkelig sulten, ikke ligget noe godt uansett hva, hatt vondt i kroppen og øynene og tårene piplet frem nå og da.

At det går ann, jeg er helt våken nå, bare litt tung i øynene. Har prøvd å spise, men var ikke noe godt, så jeg er utrolig sulten samtidig ikke.

Tror jeg må gå meg en tur i kveld, når det har blitt mørkt. Musikk i ørene og bare gå bortover, oppover og nedover her!

Kanskje dra en tur på cc imorra. Vil se på klær. Har så lyst på en topp med H&M, men tviler på at jeg kler den.

Også kan jeg kjøpe noe sminke på Cubus, er det ikke sånn nå at om man kjøper 2 Max Factor produkter så er det 25% på de og man får med en veske med noe? Sånt liker man :Nikke: Og jeg elsker Max Factor og trenger ting, så da bør man jo slå til.

Må ta turen innom Princess også, se på putene de har. Det er visst tilbud på de og jeg trenger 2-3 stk, så jeg får se hvor mye de koster og hvordan de er!

Ang.jul, da kjære og jeg la oss igår hørte jeg på de julelydene/sangene jeg har lagt inn på tlf, også hørte vi på

:ler: Den er så søt! Jeg kom så i julestemning igår.. Og det er så kjedelig, for når jula er her har jeg veeeldig lite..

Og målet for november er å bli Fast Inventar her, jeg mangler 702 innlegg, i løpet av november blir det 23.4 hver dag! Må virkelig skrive nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kjedelig at du har slike drittdager da. Tenker du trenger en :klem:

Du har jammen vært ivrig på å skrive her inne! Jeg ble medlem lenge før deg, og har bare så vidt blitt fast inventar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og kjære spist en skikkelig god middag :happy: I et småmørkt kjøkken med telys :happy:

Løvbiff med potetbåter med urter/hvitløk og peppersaus :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dinedama: Ikke sant! :dåne: Har tittet på den flere ganger i helga :fnise: Hadde jeg hatt såpass med penger liggendes, hadde jeg jammen kjøpt den! :ler:

Idag var jeg på jobb fra 11.30-15.00. Så dro jeg til kjære igjen, hengte opp klær og ordna meg. 16.53 tok vi bussen til byen :) Var på CC, og jeg kjøpte det teppet på Kid som er nedsatt til 199 og i reklamen dems :happy: På Cubus var det 25% på Max Factor produkter, så kjøpte dekkstift og den Falsh Lash mascara, jeg har den vanlige så kjøpte vannfast nå :) Om man kjøpte 2 Max Factor produkter så fikk man med en skikkelig søt rød, silkeveske med en liten litt rød leppestift, foundation, rød neglelakk og eyeliner. Så det var litt av et hyggelig kjøp!! :happy: Var på Kremmerhuset og kjøpte Julekaffe som mamma og L, og svigermor skal få i julegave :)

Også titta jeg på puter på Princess, kan hende jeg kjøper en på onsdag, for da får de igjen de det er tilbud på :)

Hadde veldig hyggelig i byen, vi pleier å være litt kjeie og sånn, hvertfall jeg! Men nå var vi begge glade og gikk å prata og lo :happy:

Spiste tacobaguetter da vi kom hjem, nå sitter vi her i stua til kjære og jeg med dataen mens han spiller Zelda på Wii, også har vi jo litt godteri da :fnise:

:klem:

Ansjoni: Det går bra :) Hatt en koselig dag! Og jeg sov godt og noen timer mer i natt, så bedre enn fra helga i hvertfall! :)

Enn du da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...