Mazilla Skrevet 29. oktober 2009 #841 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. oktober 2009 #842 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ha en fin dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2009 #843 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis det blir mye jobbing på deg i vinter, og det blir det sikkert, så kan du leie leiligheten min vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #844 Del Skrevet 29. oktober 2009 idag skulle man liksom kjøpe sko. men det er ikke noe vits i å prøve å finne noe. for enten er skoa stygge, eller så har de ikke størrelsen din. enda en drittdag. bortsett fra når man har vært på jobb. alt blir bare ødelagt inni meg, et eneste surr og haug av dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg må klage litt mer, men det blir her når man ikke har noen å snakke med. Blir bare så sur over at jeg ikke får gjort det jeg kunne tenkt meg snart.. Jeg vil en dag til byen, helt alene og bare se litt og få kjøpt ting jeg skulle ha kjøpt.. Får jo aldri muligheten! På lørdag går det ikke, for da må jeg passe dumme broren min siden mamma og karn hennes skal på hytta. Og jeg skal jo bort på kvelden.. ikke vil jeg egentlig noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. oktober 2009 #846 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #848 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) http://tinyurl.com/9o6l5v Beste og artigste jeg har hørt på lenge :skratte: Verste er jo at det passet sammen! Endret 29. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2009 #849 Del Skrevet 29. oktober 2009 litt på snuppa. Håper du føler deg bedre snart Kjedelig når en føler seg slik som du gjør nå, men det er lov å være lei og kjei i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 29. oktober 2009 thank you søtis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er så i julestemning Sitter å laster ned juleringetoner, for ei på jobben skulle ha Snart er det jul! Jeg har sett han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #852 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Småsjuk Og det skyldes nok kulda som møter meg på sykkelen nedover til jobb, og mangelen på lue Nå sitter jeg på rommet mitt og nyter en kopp te, skal på jobb fra 11.30 til 15.00 Håper mamma og stefar er ferdig i begravelsen før 11.15, for da blir jeg kjørt :happy: Ikke i humør til å sykle nå altså! Hadde uansett blitt henta, men orker ikke sykle nedover Får vel hoppe i dusjen straks! Ha en fin dag alle sammen! Endret 30. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 #853 Del Skrevet 30. oktober 2009 Håper du får en fin drittdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #854 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk Dinedama Har hatt en fin dag, faktisk! Da jeg kom på jobb fikk jeg gelè, for ei hadde bursdag Vært småsår i halsen og tung i hodet, men det gikk bra! Blir jo bare glad av å være på den avd.på jobben Nå er mamma og L på hytta, så broren min og jeg er hjemme alene til imorra. Skal snart fyre opp i peisen, blir taco litt senere! Resten av kvelden for min del består av: Fikk pakke fra Panduro idag, eller, har ikke fått hentelapp eller noe beskjed, men stod på Tollpost at den var på RImi den 27, så siden jeg var der og handla spurte jeg etter den og jammen var den der! Så nå er det bare å lage blanke,grønne og røde gelèlys og julepynt! Da mangler bare pakka fra Tyskland!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2009 #855 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kos deg i kveld, snuppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #856 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 30. oktober 2009 #857 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ser ut som om det blir en ikke så aller verst kveld Kos deg masse, masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #858 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tusen tusen takk :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2009 #859 Del Skrevet 30. oktober 2009 God bedring, og kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #860 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk!! Kos deg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå