Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk jenter :klem:

Nå er jeg fikset og klar, så snart skal vi dra! :)

Og kjære skal få enda en gave av meg, The 69 Eyes konsertbilletter til oss to, tror han blir en smule overrasket :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi: Yeah, John Dee i Oslo, torsdag 14 januar :)

Miso: Tusen takk snuppa! :klem:

Nå er vi hjemme igjen etter en tur på Egon og en liten tur ute med kompisen til kjære :)

Vi hadde det veldig hyggelig!! Og kjære ble veldig glad for gaven! :) Og jeg spiste meg utrolig mett på biffsnadder og banansplitt! :sikle: Var hjemom en tur før vi dro ut med S, og jeg skulle skifte fra støvletter til andre sko og klarte nesten ikke bøye meg for å knyte :ler: Det gjorde så vondt! Og jeg har så bollemage, at den er i veien!

Brannalarmen gikk til og med, men ingen reagerte og bare fortsatte å spise :ler: Men var ikke noe spess, så da gikk det jo bra ;)

Nå skal jeg sitte her mett og lat helt til jeg skal sove! :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke? :frown:

Jeg gleder meg :happy: Men når det gjelder finske band, så hadde jeg likt mest å sett HIM :fnise: Jeg har sett de Moonsorrow da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett him jeg, men skulle gjerne gjort det! :jepp: Kan ikke på 69 eyes fordi det er en torsdag, og vi har nettopp reist opp igjen til Barteby etter jul da. Neste semester begynner med tre helvetesuker med intens jobbing og føring av fravær, så jeg tror et er en dårlig idé å fyke avsted til Oslo da gitt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi: Hadde jeg hatt 10.000 så hadde jeg tatt med meg kjære til Finland rundt nyttårsaften, for da spiller de. :fnise:

Skjønner at du ikke kan da, så dumt! :( Jeg skal tenke på deg den dagen :fnise:

Ansjoni: Det driter jeg i :) Jeg vil se de uansett, om Ville så har blitt delt i to! Har likt de så satans lenge, så vil bare se de for å ha gjort det :ler:

Da jeg våkna idag så jeg på klokka, og den var 12.30, så sjekka jeg de andre klokkene og de var 11.30, da var det liksom ikke så fælt å våkne da, for det var jo ikke så sent :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg bakt to brød! :nigo: Sånn pose man blander med vann.

Siden jeg ikke har brødbakemaskin, sto jeg og blanda og knadde for hånd, utrolig kjedelig! Så nå ønsker jeg meg en slik maskin til jul! :ler:

Smakte på det ene brødet, utrolig godt!! :sikle:

Helt perfekt stekt og greier! Pro :nigo:

Også presterte jeg nettopp å knuse en lampe :) Men det gjorde ikke svigermor noe, vi skal se etter lampeskjerm imorra :ler:

Faren til kjære og dama hans var her istad :) Han bor i Fredrikstad nå, siden kjerringa er der ifra, så langt unna!! Hele 3t :ler:

Men de to andre barna hans bor her hos mora si, så de var vel å besøkte de også. De har vært i syden, så de kom med bursdagsgave til kjære, Jack Daniels flaske og to Bjørn Borg boxere :)

Veldig hyggelig! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Gjett om jeg fikk lyst på denne her! :fnise::lur:

Og jeg har en bukse som er veldig lik denne her, den kunne jeg brukt på The 69 Eyes konserten! Jeg er ikke den som kler sånn der helt, men om man virkelig fikser seg vettu :fnise:

Eneste problemet er at jeg har blitt så feit at jeg får den opp til midt på låra :skratte:

Det er egentlig jævli kjedelig, for jeg tror det seriøst er den beste buksa jeg noensinne har hatt på meg.. Den er så god.. Er ikke en bukse jeg vil bruke hele tiden akkurat, med tanke på at jeg ikke er sånn type og bruker helt vanlige og kjedelige klær.. Men noen ganger så hadde den passa så bra :sukk:

Må jo gå ned 10kg bare på låra for å få den på :roll:

Og denne her jakka ser så god ut! Men liker ikke knytinga på ryggen, men resten så.

De har ikke sånne kule sko innpå der, men det er en eller annen svensk side som har så mange fine slike klær og sko! *må finne igjen!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sitti og sett på gamle bilder og glist meg ihjel nå, og så klart lagt ut en del på facebook :ler:

Men nå tror jeg at jeg skal legge meg!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk brødbakemaskin til jul for et par år siden, det er veldig kjekt!! :tommelopp: Særlig når du kan stille den inn så du gjør alt klart kvelden før, og brødet gjør seg selv over natten og det lukter nystekt brød i leiligheten når du våkner.. :sikle:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brødbakemaskin, men liker den ikke... den blander ikke deigen før den steiker :dåne: Så noe har blitt ødelagt kan man tro :rolleyes:

Men jeg har elte maskin da :jepp: Så den lager deigen for meg slik at jege bare legger den i former og steker dem i ovnen :jepp:

Den er kjekk den :Nikke: Og da blir det jo mer enn bare ett brød om gangen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress: Ååh, herlig! Det vil jeg også, våkne en lørdagsmorgen til ferskt brød :happy:

Dinedama: Haha den hørtes ikke god ut! Kjekt med eltemaskin da, kjekt at det blir fler brød også :)

Kan man bruke sånn pose som er på butikken i brødbakemaskin? Men de blir det 2 brød av så da.. :klø:

Idag kjøpte kjære Minttu for meg :sjarmor:

Kjekt å bare være 19 og må være 20, fint å ha en kar på 23 da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kald :fryser:

Vært på skikkelig bytur idag! Kjære, mamman hans A og jeg gikk ned til byen og gikk rundt der i over 1t. A kjøpte seg symaskin faktisk :ler: Jeg kjøpte dusjsåpe, ting man skal ha i håret før man føner/retter det og busskort.

Da A skulle på den butikken med symaskiner så møtte vi pappa, da vi sto og prata med han kom mamma også :ler:

Det var litt gøy! Veldig sjeldent jeg ser/er med de samtidig :lol:

Pappa er jo taxisjåfør, så han ser jeg titt og ofte kjører rundt, og mamma er sånn omsorgsarbeider eller hva det heter nå og hun skulle på apoteket, hvor pappa akkurat hadde vært! :laugh:

Var på CC også, jeg kjøpte lampeskjerm siden jeg knuste en igår :ler: Og som sagt over, så kjøpte kjære Minttu til meg! Han smakte på den da vi kom hjem og likte det, så det ser lovendes ut! Vi skal til ene onkelen til kjære på lørdag, for de skal ha noe pokerlag ting, men der er det visst ikke noe drikking for unga skal være der, så da kommer S til kjære etterpå så skal vi drikke :nigo:

Tenk om jeg hadde fått pakka mi fra Tyskland innen lørdag, så kunne jeg shotta Minttu med Bullet For My Valentine shotteglass! :ler:

Og H&M har en såå fin lang, strikke t-skjorte! Jeg har såå lyst på den og tjukk strømpebukse :happy: Får se om jeg skaffer meg noe slik etterhvert.. Har vel ikke igjen så mye penger nå, skal kjøpe sko på torsdag også så må spare ;)

Jaja, enda en hyggelig dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...