Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Hehe, ser Dinedama har forklart nærmere om mint-drikken Minttu :nigo:

Jeg er ganske sikker på at de har tatt det inn på polet i Norge nå ja. Det er godt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da fælt hvor du driver og faller da! Hmm, hvordan er det med balanseevnen her egentlig? Ikke noe Minttu på deg nei! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Nå sitter jeg å ser ut av vinduet og ser at det lysner, er så mørkt når jeg står opp nå!!

Håper du får en fin dag snuppa :klemmer:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress: hehe ja ;) Det må prøves!

Nilla: Den er nesten bedre når jeg er full, det er ikke tull! :lol: Jeg skjønner ikke at det går ann, jeg klarer bare ikke å sykle! Jeg sa til kjære igår at jeg ikke vil ha sånn sete bakpå sykkelen til en unge, men sånn vogn man har bak sykkelen, og da kom han med "Da må du først lære deg å sykle", "derfor kan faren til barnet ha den på sykkelen sin" sa jeg da :ler:

Dinedama: Taaakk :klem:

Miso: Hei snuppa! Asj, sånn er gørt! Ser ikke frem til å måtte ha tidligvakt den 13, må opp 6 da.. Da er det jo 2-3t til det er lyst! :glare:

Håper du har hatt en fin dag så langt, det har jeg :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser om Finland :fnise: Jeg skal dit! Jeg må!

Får jeg ikke dratt til sommeren, så skal jeg til neste sommer!

Og jeg skal være superturist, må dra til Suomenlinna og Korkeasaari zoo :fnise: Og masse butikker og puber! Drikke meg drita med finner! :strix::ler:

Men nå tror jeg vi skal gå på butikken for å kjøpe godis :)

OH, jeg skal ha masse finsk godis! Og jeg har faktisk spist finsk sjokolade :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nilla: Den er nesten bedre når jeg er full, det er ikke tull! :lol: Jeg skjønner ikke at det går ann, jeg klarer bare ikke å sykle! Jeg sa til kjære igår at jeg ikke vil ha sånn sete bakpå sykkelen til en unge, men sånn vogn man har bak sykkelen, og da kom han med "Da må du først lære deg å sykle", "derfor kan faren til barnet ha den på sykkelen sin" sa jeg da :ler:

:enig::fnise::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhu jeg har fått skrivern til å funke på min stasjonære, så skrev ut to kakeoppskrifter. Skal ordne fler senere, og ha de i slike plastmapper i en perm, da kan jeg søle så mye jeg vil på de mens jeg baker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ordnet en ting til kjære :sjarmor:

Så på lørdag har jeg nok en glad mann ja! :)

Og han som fikk sko til 900 og 1000 for å betale bassen og det her ble litt over 400kr.. :sjenert:

Jeg forventer en superfin julegave! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill du er med kjæren din :jepp:

min fikk PS3 i bursdagsgave og speilreflekskamera i morgengave så jeg forventer litt av hvert jeg også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er ikke verst! Du fortjener jammen noe bra ja! :jepp:

Litt lyst til å kjøpe den nye PS3 til kjære i julegave, men uff.. Så dyrt.. Tenkte at hvis de synker litt i pris etter jul kan han få da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er fryktelig dyre :spy:

Jeg kjøpte allerede i mars så da var de virkelig svindyre.. :dåne: Men han ble glad og da er ikke prisen så nøye :rødme:

Jeg skal få ordentlige scootersko i bursdagsgave :jepp: Det trenger jeg, så det skulle han fikse :jepp:

Så fikk jeg nintendo wii i bryllupsgave fra han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De synker vel litt, så kanskje kjære er heldig en dag :fnise:

Så bra! :jepp: Så kjekt når man trenger noe, da er det jo lett å gi noe også :) Og wii er ikke ille da :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om deg i stad! :hoho: Du var president på KG, og krevde at alle skulle begynne innleggene sine med "kjære president Minttu"! Dessuten hadde du utnevnt Miso til hovedmedlem, mens vi 90000(!) andre var mindre viktige.. :ler:

Liker deg bedre sånn som du egentlig er! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi! :hoho:

haha Jaja, dere kan nå få begynne innleggene deres hvordan dere vil og hilse på meg hvordan dere vil! :ler:

Det er mange her inne som betyr masse for meg da, ikke bare miso :fnise: Du for eksempel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're just another star that's burnt out too quickly

But I still see you, shining....

headbang.gif

Scream_Aim_Fire_by_fvuk.png

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...