Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

hei vennen :klemmer:

tusen takk for en koselig kveld igår, det var kjempekoselig å treffe deg :klemmer: håper alt gikk bra på turen hjem :hug:

ha en strålende lørdag vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa :klem:

Takk, i lige måde! Veldig hyggelig! :jepp: Var litt godt å få satt seg på toget, hadde vondt i tæra :ler: Var mange folk der, men så godt og stille! Hørte på musikk og leste i boka mi helt til kjære kom på :) Så satt der vel alene i 1.5t :) Veeeldig koselig når han kom på! Jeg ble så glad :strix:

Håper du hadde det greit på din litt kortere togtur! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra togturen gikk bra, koselig at han kom på da :rødme: er jo koselig å ta toget sammen, litt småromantisk :rødme: :fnise:

ja da, turen gikk bra!! var veldig stille og rolige, lite folk så det var deilig!! satt å slappet av og prøvde å se litt ut, men det var jo ikke så lett siden det var mørkt ute :fnise:

kjære hentet meg på stasjonen :rødme:

ha en flott dag vennen, kos deg og slapp av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på treff, og det var kjempe hyggelig! :strix:

Var med Miso, Rekaaa og Mazilla. Kjempe hyggelige jenter :happy:

Hang på peppes fra 18.30-22.00 ca, veldig koselig! :jepp:

Da jeg satte meg på toget for å dra hjem, hørte jeg på musikk og leste i boka mi. Leser Steinhuggeren av Camilla Läckberg :hjerte:

Måtte jo høre på musikk, han mannen som sa "neste stopp er blabla, plattform på venstre" hørtes så gay ut.. Og måten han sa steder på var jo helt teit. :ler:

Men man hørte på jo på Dette :hjerte:

Og etter 1.5t togtur, kom kjære på toget :strix: For han hadde vært på bandøving fra torsdag, så da skulle han ta toget med meg hjem :) Og han ble glad for Urge og jappen! :fnise:

Takk for en flott kveld jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! :) Var ganske så mørkt ja, så ikke så mye jeg heller, bortsett fra et lys i ny og ne :ler: Og glad for at jeg satte meg i vogna hvor doen og slik er, for i vogna bak var det en gjeng med eldre folk som prata og lo så fælt! Bra det er dører i mellom :ler:

Bra han gjorde det! :) Du fortjener ikke stå og vente i kulda på noe buss eller taxi ;)

Du også snuppa, kos deg masse! Får håper det ikke skjer for mye i kveld da :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelgammel mann med lang nese på sparkesykkel med rosa, svær hjelm som hever øyenbrynene for unge damer!

Seriøst :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammelgammel man med lang nese på sparkesykkel med rosa, svær hjelm som hever øyenbrynene for unge damer!

Seriøst :ler:

:ler: :ler: :ler: Mazzi har draget ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah fy faen, jeg gikk så på ræva ned de to siste trappetrinna her :hoho:

Og plassen fra siste trinn til veggen er ikke så lang, så jeg slo foten hardt inni veggen og har nå sår og supervondt på/i ene tåa og stortåa er rød og øm.. I min ferd ned trappa klarte jeg også å slå øm rumpe og rygg.. :roll: Noe av det morsomme var at jeg prøver å ikke banne, så jeg ropte bolle, også bærte jeg ned en tallerken med en bolle :ler:

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, så det gikk litt i begge.. Bra kjære kom og lo med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ikke rart jeg ikke fant deg igjen, du har jo byttet identitet :overrasket:

Så bra at dere hadde det gøy på treff i går :) Håper resten av helga di blir fiiiiin også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gryterett :sikle:

Og kjæresten min er bare søt og snill idag :rødme:

Han har hjulpet meg med å henge opp klær og åpna dører for meg idag, "du er jo invalid du nå" er unnskyldninga :ler:

Når han er sånn så tenker jeg så klart på hvordan han ville oppført seg om jeg var gravid og hadde vondt og vansker :sjenert:

Tror han ville vært meget bra, ellers hadde han nok fått hørt det :sjarmor: Hvis man kan få tak i sånn svær pute man kan putte på magen for å leke gravid, så vil jeg at faren til mitt barn skal prøve sånn :ler:

Håper alle go'jentene har en super lørdag og helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Budsjett oktober/november:

- Sko til kjære og meg: ca.2000kr

- Egon 23/24 okt. : ca.500kr

- Surprise til pus : 450kr

- Tannlege : 150kr

- Gelèlys fra Panduro: 89 eller 249kr, kommer ann på hvilken

- Pigmentfarge til gelèlys: 33,50x2=67kr

- Former til lys: uvisst

Er sikkert mer :klø:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Horoskop for Væren: 18.10.09

Du elsker denne årstiden fordi det er kaldt og klart i været. Dette er et symbol på hvordan du har det inne i deg. Livet er sårbart. Du er i det filosofiske hjørnet i dag.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Frokost? :omg: Brunsj, i beste fall... :lol:

Uansett, kos deg :)

Hvordan får du til å skifte tittel på dagboka di? Det skulle jeg gjerne gjort også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen frokost/lunsj :fnise:

Sånn skjer når man legger seg sent, står opp litt for sent og bruker lang tid på badet fordi man skal barbere legger og dusje :ler:

Du går på det første innlegget ditt og velger Rediger -> Full Endring ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem :)

Jeg skjønner ikke noe av sånn blogg her inne!? Hvordan gjøre så kun de jeg vil kan se den, hvordan gjøre den privat liksom? Hvorfor er alle instillinger på engelsk?! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...