Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere håndklær?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte jeg bytter avhenger av hvor mye jeg dusjer.. 1-2 ganger i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
etter hver dusj

Hvorfor så ofte egentlig?

Skrevet

Aner ikke hvor ofte, kan være et par ganger i uka. Ser ikke helt vitsen i å bytte ofte dersom håndkleet tørker fort og ikke blir surt..

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

1 gang pr. uke sånn ca.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet
etter hver dusj

TENKE LITT MER PÅ MILJØET KANSKJE??????

Gjest Gjest
Skrevet
Aner ikke hvor ofte, kan være et par ganger i uka. Ser ikke helt vitsen i å bytte ofte dersom håndkleet tørker fort og ikke blir surt..

Nei, ikke sant :) Og vi henger det opp over dusjen etter hver dusj, har varme på badet hele året så der tørker det fort :)

Er jammen ikke rart noen klager over antall klesvasker i uka hvis de f.eks. er fire-fem stk i husholdningen og alle bytter håndkle hver dag..

Skrevet

Jeg bytter dusjhåndkle etter hver dusj fordi jeg ikke føler meg ren om jeg tørker meg med et brukt håndkle !

Mannen min bruker det iallefall to ganger før han bytter , er vel bare vane, vet ikke .

håndhåndkle bytter vi vel ca 3 ganger i uka eller noe sånn.

Gjest Gjest_Ava_*
Skrevet

Jeg dusjer annenhverdag og bruker håndkle to ganger før det blir vasket.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bytter dusjhåndkle etter hver dusj fordi jeg ikke føler meg ren om jeg tørker meg med et brukt håndkle !

Mannen min bruker det iallefall to ganger før han bytter , er vel bare vane, vet ikke .

håndhåndkle bytter vi vel ca 3 ganger i uka eller noe sånn.

Men du er jo ren når du kommer ut av dusjen og bruker håndkle, og hvis det da tørker greit så er jo ikke håndkle møkkete?

Skrevet
Etter hver dusj, selvfølgelig.

Hvorfor er det så selvfølgelig?

Gjest Gjest
Skrevet

synes ikke det er så veldig hygenisk å bruke samme håndkle to ganger, med tanke på hvor vi tørker oss.

akkurat på dette område tenker jeg ikke mye på miljøet.

Skrevet

Det kommer ann på hvor "skitten" jeg var før jeg hoppet i dusjen. Hr jeg vært på lang joggetur og er sølete bytter jeg hånkle etter den dusjen, men normalt sett tenker jeg at jeg tar å bytter Ca to ganger i uken, etter hver 3 dusj. Jeg er jo ren når jeg kommer ut av dusjen så ser ikke problemet om å burke hånklær flere ganger...

Skrevet
synes ikke det er så veldig hygenisk å bruke samme håndkle to ganger, med tanke på hvor vi tørker oss.

Forhåpentligvis er man ren etter dusjen da, er vel nettopp derfor man dusjer..

Gjest Gjest
Skrevet

Ha ha... Kanskje en idé å bruke såpen litt grundigere. Jeg blir stadig fascinert over logikken til enkelte mennesker... :rolleyes:

Gjest Marlo
Skrevet

Jeg tenker miljö, og bytter håndkler når det det passer seg å vaske dem sammen med annet og jeg får en full maskin.

Vi er bare to stykker, så det går ikke så mange håndkler om gangen, og jeg gidder ikke vaske bare to håndkler.

Så det kan väre alt fra 1 gang i uka eller oftere om de kan bidra til at det fyller opp en maskin som må vaskes

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tenker miljö, og bytter håndkler når det det passer seg å vaske dem sammen med annet og jeg får en full maskin.

Vi er bare to stykker, så det går ikke så mange håndkler om gangen, og jeg gidder ikke vaske bare to håndkler.

Så det kan väre alt fra 1 gang i uka eller oftere om de kan bidra til at det fyller opp en maskin som må vaskes

Seriøst? Vasker du ikke håndklær for seg selv på 95 grader?

Gjest Elastica
Skrevet

Det er heldigvis ikke nødvendig å vaske håndklær på 95 grader for at det skal bli skikkelig rent. 60 grader holder fint.

Vi bytter ca to ganger pr. uke, håndhåndkle enda litt oftere.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det være nødvendig?

Her vaskes håndkler sammen med annen 60 graders vask. Jeg bytter heller ikke håndkle etter hver dusj, bruker det minst en uke. Pleier å være ren etter å ha dusjet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...