lille mia Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 For rett over en uke siden ble jeg innlagt på sykehus med magesmerter, som viste seg å være blindtarmbetennelse. Jeg ble operert laparaskopisk samme dag, og fikk reise hjem dagen etterpå. Alt gikk helt fint. Nå - over en uke etter - har jeg fremdeles vondt i magen. Spesielt helt nederst i magen. Det gjør vondt når jeg tisser, det stikker liksom oppover i magen, og det er også vondt før jeg tisser, når blæra er full. Jeg må tisse ofte. Trodde jeg hadde fått urinveisinfeksjon, men de fant ingenting på urinprøven i dag. Det gjør også vondt akkurat der blindtarmen var. Dette er kanskje helt vanlig? Noen som har erfaringer å dele? Hvor lenge gikk det før dere var helt bra igjen etter blindtarmoperasjon? Menstrausjonen har heller ikke kommet til ventet tid. Jeg er normalt veldig regelmessig..
Gjest Maxtor Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Tror jeg brukte ca en måned å bli helt frisk. Jeg ble slica og dica, så har svært arr...
lille mia Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2009 Tror jeg brukte ca en måned å bli helt frisk. Jeg ble slica og dica, så har svært arr... Ok.. Håper det går litt fortere med meg da, siden jeg ble operert laparaskopisk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå