Gå til innhold

Strekkmerker og sex.

Fremhevede innlegg

Gjest Usikker_gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente som er 19 år gammel, og kan vel si at jeg rimelig fersk når det gjelder sex. Jeg trenger litt svar når det gjelder forsåvidt to forskjellige ting...

For det første, jeg har ganske mange strekkmerker bak på lårene, mellom dem og litt på puppene. Nå er det først og fremst de på lårene som plager meg mest. Jeg synes det er så utrolig flaut og kjipt. Det hjelper jo litt når han prøver å si at jeg er "sexy, fin" og sånt, men samtidig hjelper det så utrolig lite. Hehe...

Dessuten føler jeg meg nesten litt alene når jeg ser på andre jenter. Jeg kjenner INGEN andre jenter med strekkermerker, og det er så utrolig flaut i fellesdusjer og lignende. Ei venninne av meg spiser ekstremt mye godteri (gjerne hver dag), men hun har ikke en eneste strekkmerke. Hun er litt lubben da, men det er vel en annen sak, hehe.

Er det ingen andre her med strekkmerker? Eventuelle tips om å minske synligheten av dem?

Tilegg er strekkmerkene mine røde.. :tristbla: Ikke gøy!

PS: trener 2-4 ganger i uka, sitter ikke på slappræva konstant hvis noen lurte på det. Har nok ikke trent noe særlig med årene, men prøver så godt jeg kan!

Så til et helt annet tema; når jeg og typen har sex, så er jeg ganske trang. Første gangen var jo helt for jævlig for å si det mildt, aldri opplevd noe så vondt. Blødde mye gjorde jeg og.

Som sagt så har jeg og typen ikke vært så lenge ilag, og jeg er ny på dette, men vi har no gjort det en god del ganger nå. Noen som veit hvorfor jeg er så trang?

Er jo litt kjipt at jeg hele tiden må "au, vent litt.. Okey, au...au" mens vi holder på :fnise:

(Dette gjelder bare i starten av sexen da, til han har kommet helt inn i meg. Etterpå går det greit).

Takker på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror de fleste mennesker av typen hannkjønn har øynene fiksert andre steder enn på de små skavankene som vi kvinner gjerne blåser opp. Ja, det kan være han legger merke til dem, men antageligvis vil han ikke tenke på det i neste sekund igjen. Jeg tror du kan stole på han når han sier at han liker deg som du er jeg ;)

Angående det med å være trang, er du opphisset når dere kommer til penetreringa? Jeg har også problemer med at jeg ofte er så trang i begynnelsen at det gjør vondt, men det hjelper å "vide" ut med fingre først, og selvfølgelig at det er godt med fuktighet i området. Hvis du ikke blir våt nok på egenhånd, eller bare vil prøve om det hjelper med mer fukt kan du jo kjøpe glidemiddel hvis det trengs ;)

Lykke til :)

Endret av Hinata
Gjest Kavring
Skrevet
Hei.

Jeg er ei jente som er 19 år gammel, og kan vel si at jeg rimelig fersk når det gjelder sex. Jeg trenger litt svar når det gjelder forsåvidt to forskjellige ting...

For det første, jeg har ganske mange strekkmerker bak på lårene, mellom dem og litt på puppene. Nå er det først og fremst de på lårene som plager meg mest. Jeg synes det er så utrolig flaut og kjipt. Det hjelper jo litt når han prøver å si at jeg er "sexy, fin" og sånt, men samtidig hjelper det så utrolig lite. Hehe...

Dessuten føler jeg meg nesten litt alene når jeg ser på andre jenter. Jeg kjenner INGEN andre jenter med strekkermerker, og det er så utrolig flaut i fellesdusjer og lignende. Ei venninne av meg spiser ekstremt mye godteri (gjerne hver dag), men hun har ikke en eneste strekkmerke. Hun er litt lubben da, men det er vel en annen sak, hehe.

Er det ingen andre her med strekkmerker? Eventuelle tips om å minske synligheten av dem? Tilegg er strekkmerkene mine røde.. :tristbla: Ikke gøy!

Jeg har helt lyse strekkmerker på rumpa og øverst, bak på lårene. Er absolutt ikke komfertabel med det jeg heller. Strekkmerkene kommer jo av at man vokser for fort, eller at det er noe hormonforandringer.

Det finnes jo mange kremer som lover gull og grønne skoger, men dette har jeg ikke noe tro på, så jeg har ikke prøvd noe av det.

Men mener å huske at jeg har lest at noen innpå her har brukt en krem, slik at de røde strekkmerkene har blitt lysere.

Jeg tror du bare skal ta det til deg at han sier at du er sexy og fin :) Hvis han absolutt ikke hadde syntes det, så hadde han jo heller ikke vært sammen med deg!

Skrevet

Du er ikke den eneste med strekkmerker! Jeg har vært for lenge på latsida og har gått opp 20kg på litt over 2 år..

Noe som har resultert i en del strekkmerker så og si overalt øverst på låra, og på livet, håndtakene :P 3 litt tykke og røde strekkmerker på hver side..

Jeg har lest inne her at Body Shop skal ha en krem for strekkmerker, den skal bleke de liksom. Så har du røde strekkmerker som meg kan jo dette være en løsning. Jeg har ikke prøvd den, men har lyst.

Når det gjelder sexen så har jeg ikke så mye å si, men det kommer nok til å gå over etterhvert, om det gjør vondt og sånn. Prøv glidemiddel?

Gjest brutal_mann
Skrevet

En av de kvinnene jeg har hatt glede av å feie over slet med strekkmerker på pupper og hofter. Brydde jeg meg? nei! For de puppene hennes var så følsomme at hun var på nippet til å få orgasme bare ved at jeg lekte med puppene hennes :cool:

Kort fortalt, vi driter i strekkmerker, bare kvinnen er villig og våt :cool: Konsentrer deg heller om hva du liker at han gjør med deg enn å henge deg opp i ting han driter i.

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Føler med deg, er slank og pen, men med en god del strekkemerker, noe som kom av at jeg vokste alt for fort som barn, har på overarmer,hofter,litt på bryst,lår....de har bleket med tiden, men langt fra forsvunnet.

Har aldri fått kommentar på det av noen mann, og er det en mann som blir avskrekket av noe sånt er han ikke noe å samle på, da dette er noe veldig mange kvinner får i løpet av livet....

Ikke bruk energi på å bekymre deg for de, da skaper du kun avstand fra din kjæreste, glem at du har de, tenker ikke han på det så er det ingen grunn til at du skal gjøre det heller

• Liker 1
Gjest D-shol
Skrevet

Jeg har hatt strekkmerker siden jeg var 13 jeg, bak og på siden av lårene, leggene, brystene, hoftene...ja, er spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter fødsel for å si det sånn.

Har ikke noe med tykk eller tynn, trening eller sånne ting å gjøre, men med elastisitet i huden. Jeg vokste FORT og strekkmerkene er resultatet. De blir blekere med årene, men forsvinner nok ikke. Trøsten er at du er ikke unik, mange mange kvinner (de fleste?) har det.

Synes det er dritstygt selv og unngår å vise dem, går i tights til skjørt eller lange nok bukser.

Kjæresten min bryr seg ikke i det hele tatt, han sier at "jaja, så er de der, gjør meg ingenting, du er like vakker"

Ang. tranghet: Noen er sånn, og siden du er "ny" på dette er det naturlig. Kommer kanskje til å bli videre etterhvert. Det er ihvertfall viktig at dere bruker tid på forspill og at du finner ut hvilke steder det er best at han tar på deg, slik at du blir ordentlig tent. Det er heller ingen skam i å bruke glidemiddel.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 18 år og har masse strekkmerker, selv om jeg aldri har vært i nærheten av å være overvektig. Har hatt de siden jeg var 12-13... De første jeg fikk var på innsiden av lårene, og jeg kan betrygge deg med at de er så og så usynlige nå! Med mindre jeg soler meg mye, da ser man de som bleke streker... Syns også det er kjempeflaut, særlig de jeg har på rumpa og de SVÆRE jeg har på baksiden av lårene, sånn rett under rumpa liksom. Det er ikke noe pent! Men du må bare prøve å ikke tenke så mye på det, det ødelegger virkelig mye av sexen hvis du bare fokuserer på det du ikke liker med kroppen din... Fokuser heller på tingene du (og HAN) liker!

Skrevet

Jeg fikk også en del strekkmerker under puberteten, men de fleste er nå helt lyse, og jeg kan bare se noen få på hoftene..

Siden jeg ble gravid har jeg fått en hel haug på magen, og jeg har ikke gått opp mye iløpet av svangerskapet (7kg), ser at det er noen til her som nevner den, bodyshop sin stretchmark improver krem. Den har jeg nå brukt på magen siden begynnelsen av mai, og flesteparten av strekkmerkene mine er helt lys! Så siden du har røde strekkmerker så ville jeg ha testet den...

Men den er som alt annet, den virker på noen, mens den ikke virker på andre...

Her er tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...trekkmerke+krem

Som du ser så er det en god del den har hjulpet for...

Skrevet

Jeg har også en del strekkmerker, men ingen andre enn meg selv har brydd seg om de..

Det beste er vel å godta de og gi f.. er fint lite man får gjort med de :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har masse strekkmerker, har hatt det siden puberteten satte inn, og flere ble det etter svangerskap.

Kunne ikke brydd meg mindre, rett og slett.

Og når jeg har sex, er det hvert fall ikke strekkmerkene mine jeg fokuserer på.

En mann som virkelig tenner på deg, gir blaffen i strekkmerker og andre små hang-ups som du måtte ha.

Kvinner som evner å slippe seg løs og nyte, tenner menn på.

Jeg er så glad for at jeg er blitt så voksen at jeg klarer å gi blaffen i mine små skavanker, og klarer å nyte sex.

Og fokus under sex er mest på partner, ikke på hvordan jeg ser ut under akten.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg har masse strekkmerker, har hatt det siden puberteten satte inn, og flere ble det etter svangerskap.

Kunne ikke brydd meg mindre, rett og slett.

Og når jeg har sex, er det hvert fall ikke strekkmerkene mine jeg fokuserer på.

En mann som virkelig tenner på deg, gir blaffen i strekkmerker og andre små hang-ups som du måtte ha.

Kvinner som evner å slippe seg løs og nyte, tenner menn på.

Jeg er så glad for at jeg er blitt så voksen at jeg klarer å gi blaffen i mine små skavanker, og klarer å nyte sex.

Og fokus under sex er mest på partner, ikke på hvordan jeg ser ut under akten.

Amen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...