Spoven Skrevet 10. juli 2009 #1 Del Skrevet 10. juli 2009 Fikk gopeden levert i dag, hurra. På tanklokket står det MIX + "dråpetegn". Bare lurer på blandingsforholdet bensin/olje? Har ikke tid å vente til mannen i huset er tilgjengelig på telefon i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 10. juli 2009 Glem det, fant det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Susanne- Skrevet 11. juli 2009 #3 Del Skrevet 11. juli 2009 Du er klar over at goped, pocketbikes, mini atv osv. er totalforbudt å bruke i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. juli 2009 #4 Del Skrevet 11. juli 2009 De er ikke totalforbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 12. juli 2009 #5 Del Skrevet 12. juli 2009 De er ikke totalforbudt. Jo de er det, her i området har politiet med gjevne mellomrom razzia og beslaglegger alt de ser av gopeder, pocketbikes og mini atv. Jeg driver selv med motorsport og husker da dette var oppe til behandling i forbundet på grunn av et forslag om å innlemne pocketbikes som en motorsportsgren, det ble nedstemt. Så man har ikke engang lov til å bruke slike kjøretøyer på egen eiendom etter dagens regelverk. For ordens skyld er boten for tiden kr 6000 i tillegg til beslagleggelse av kjøretøy for å bruke uregistrebart kjøretøy. En telefon til statens vegvesen vil bekrefte mine utsagn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 12. juli 2009 Du er klar over at goped, pocketbikes, mini atv osv. er totalforbudt å bruke i Norge? Hvis det var det jeg lurte på så hadde jeg nok spurt om det... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå