Gå til innhold

Nakenfotografering

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anita_*
Skrevet

Jeg har en periode hatt en yngre elsker og vi har det fint sammen seksuelt. Er selv 46, han er 32.

Han liker at jeg pynter meg og har sexy undertøy når vi treffes. Sist helg ville

han gjerne nakenfotografere meg sterkt sminket og iført kun sexy undertøy og høye hæler. Jeg ville først ikke, men ble etterhvert overtalt etter en flaske vin. Han tok endel bilder også ganske vågale, jeg ble veldig tent av det.

I går var han hos meg igjen og jeg lot meg fotografere naken igjen,denne gang helt edru og jeg ble så tent etterpå og vi hadde en skjønn stund sammen. Vet at jeg kommer til å gjøre det igjen , vi får nemlig et veldig kick av dette begge!

Jeg lurer på om andre har hatt liknende opplevelser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er mann, men har vært med på noe tilsvarende ja ;)

Dvs, at jenta har nakenfotografert og filmet meg. Er jo ikke så mye sexy undertøy for menn som ser bra ut så hun ville gjerne filme/fotografere meg helt naken noe som også var veldig tennende for min del! Trodde jeg skulle være nervøs men tente kraftig på det så fikk bra ereksjon under seansen hvertfall. Endte opp at jeg runka mens hun filma, og vi ble begge så tent at vi hadde bra sex etterpå.

Dette var dog ei venninne for noen år tilbake, siden har jeg aldri fått sjansen igjen. Virker som at det å være den som filmer/fotograferer ikke er noe som tenner jenter, sannsynligvis liker dere kanskje å være foran kamera?

Skulle jo gjerne gjort det igjen men er jo liksom ikke noe man bare kan spørre om etter et par dates (er singel for tiden men dater) tror jeg, hehe. Hadde tatt seg ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Tråden er ryddet iht KGs regler.

Bond, mod

Innlegget mitt der jeg advarte mot å la seg avbilde litt "kompromitterende" ble jaggu "ryddet". Moderator syns tydeligvis at man reservasjonsløst skal tillate seg slike dumme ting som nesten kan ødelegge ens liv på et senere tidspunkt, dersom man er "uheldig" med en partner i en periode av sitt liv..

Skrevet

Ja, kan skrive under på dette

Skrevet
Innlegget mitt der jeg advarte mot å la seg avbilde litt "kompromitterende" ble jaggu "ryddet". Moderator syns tydeligvis at man reservasjonsløst skal tillate seg slike dumme ting som nesten kan ødelegge ens liv på et senere tidspunkt, dersom man er "uheldig" med en partner i en periode av sitt liv..

Nå vet ikke jeg om det var flere enn meg som reagerte på "innlegget" du refererer til, men jeg klaget ihvertfall på "innlegget" ditt.

Innlegget som ble slettet hadde aldeles ikke den ordlyden du nå påberoper deg, og det vet du inderlig vel!

Og selv om innlegget ditt hadde vært velskrevet, oppriktig ment og ikke minst høflig, hadde det likevel vært en "off-topic" til hva tråden omhandler.

TS forteller om en flott erfaring mellom to voksne mennesker.

Det finnes faktisk mennesker her i landet som kan ta nakenbilder av hverandre, og samtidig respektere partneren.

Jeg har selv vært så heldig å få fotografere/filme et par av mine X-kjærester, til stor inspirasjon og opphisselse for oss begge.

Men selv om forholdet har tatt slutt, har jeg ikke engang drømt å legge bildene ut på nettet. Jeg velger å tro at de fleste voksne mennesker har samme holdning.

Tvert imot har jeg slettet alle bilder og film av en jente når forholdet har tatt slutt.

Da har jeg null interesse av de bildene lenger. Det er for meg et skritt på veien til å legge henne bak meg, og se fremover.

Jeg har også så stor respekt for henne som "overtar", at hun skal da jamen få slippe å "finne" nakenbilder av Xen min på pcen.

Jeg har såpass god tro på menneskeheten i dag, at jeg tror de aller fleste private sex-/nakenbildene som blir tatt, aldri havner på nett.

Så er jeg kanskje naiv, men man vil jo gjerne tro det beste av den som står en nær.

Kanskje velger man også og ta bilder av hverandre, sånn at begge sitter i samme båt.

Det ville vel også bidra til at den som i utgangspunktet vurderer å legge ut bildene på nett, tenker seg ekstra godt om før h*n virkelig gjør det. (eller helst la være)

TS virker voksen nok til å kunne ta denne avgjørelsen selv.

Imidlertid er det flott at noen engasjerer seg og advarer mot å slippe seg helt løs, men da bør det skje på en helt annen måte enn i innlegget som ble slettet.

Det var en svært ufin ordlyd i det gjeldende innlegget, og moderatorhets i ettertid er unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...