Gjest gugu Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Hei! jeg bor i en leil som dessverre har veldig smale vinduskarmer ( ), ergo jeg kan ikke sette noen planter eller annet pynt (skal isåfall være veldig smale ting, men er redd det faller ned da man feks. åpner vindu). tenkte jeg kanskje skulle prøve å henge opp noe istedet, det kan jo heller ikke være altfor stort da karmen over er samme strl, men sjansen for at det faller ned er jo mindre jeg har søkt litt på nettet, men finner ingenting som jeg vil ha. før drog jeg alltid bare ut til de kjente stedene (ikea, skeidar osv), men ønsker nå noe litt mer spesielt. jeg er forelsket i shabby chic interiør så ser etter noe i den stilen. kunne feks. tenkt med noe med engler, men ikke noe man får julestemning av eller altfor religiøst. uansett; jeg er veldig åpen for alle forslag dere måtte komme med! dette gjelder jo flere vinduer, så trenger mer enn bare ett oppheng. tusen takk for din hjelp
hufsa! Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Heia,gå inn på vakre hjem sin side.Der ligger linker til en god del nettbutikker som har masse av den stilen du vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå