Gå til innhold

Fine and dandy


dandy

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om jeg har skjønt dette dagbokkonseptet på KG, men beste måten å lære på og finne ut om dette er noe er jo bare å kaste seg ut i det.

Hvem er jeg?

Jeg er 26 år gammel, og har flyttet til Oslo for et år siden. Jeg er veldig lett å engasjere politisk, og har maaange meninger. Jeg er også veldig glad i dyr, spesielt hunder som jeg elsker..!! Jeg har samboer og vi har det veldig fint sammen.

Nå jobber jeg, og savner egentlig å ha litt flere venner, men gode venner er ikke lett å finne. Satser litt på at det kommer til å komme etterhvert! Det er ingenting som er så trivelig som å ta en øl med venninner og skravle, det går altfor lang tid mellom hver gang jeg får gjort det nå etter at jeg flyttet.

Jeg liker å putle i photoshop og på nett, jeg har drevet med hjemmesider og sånt i flere år, men her snakker vi skikkelig hobbybasis, altså! Ellers liker jeg å lese bøker, se filmer og sånne ting.

Nå skal jeg fundere litt på hva jeg skal skrive om i dagboken min :skratte::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk sjokkert over denne saken i vg. Hvem er det som blander revegift i heroin????

Du kan ikke komme så mye lenger ned på rangstigen enn å være narkoman, glemmer vi at det er snakk om mennesker? Uff. Dårlig start på dagen, det ja. Tror jeg må holde meg unna nettaviser før kaffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fredag, så jeg sitter og funderer på hva jeg har lyst å finne på.

Hm..

Alternativene er ikke så voldsomt mange egentlig, enten filmkveld med kjæresten og vennepar, eller ut og pilse litt. Spørs om jeg får med meg noen bra folk ut, da. Meg og typen kan fint gå ut alene og ha det knallfint, men det hadde vært stas med noen andre. Kanskje jeg skal ringe en felles venninne?

Blir uansett deilig med helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fredag, så jeg sitter og funderer på hva jeg har lyst å finne på.

Hm..

Alternativene er ikke så voldsomt mange egentlig, enten filmkveld med kjæresten og vennepar, eller ut og pilse litt. Spørs om jeg får med meg noen bra folk ut, da. Meg og typen kan fint gå ut alene og ha det knallfint, men det hadde vært stas med noen andre. Kanskje jeg skal ringe en felles venninne?

Blir uansett deilig med helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer så masse med ny dagbok!! :velkommen:

Jeg er ganske ny i dagbokverdenen også :sjenert: men det er utrolig kjekt og koselig :)

Kjempestilig tittel på dagboka di :jepp:

Oppegående jenter med meninger kan man like :) Jeg har fått mer og mer sansen for politikk faktisk etter at jeg begynte å jobbe i en statlig virksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: som dagbokbruker.

I likhet med Mocci, så liker jeg også oppegående mennesker med meninger. Jeg er politisk interessert selv også. :jepp: Men jeg vil ikke snakke for masse om det i dagbøkene til folk. Det kan fort bli litt småkjekling ut av slikt. :fnise:

Ha en fin fredagskveld. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...