Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Startet på Yasminelle 28 for snart 3 uker siden (første dag av mens). Det jeg lurer på er hvor lang tid kroppen bruker for å bli vant med p-pillene (rekner med at det kan ta litt tid) Jeg fikk resept på pillene fra lege da jeg har veldig uregelmessig mens, og de skulle hjelpe med det. Nå har jeg gått med blødninger siden jeg begynte på pillene (begynner å bli lei) Er dette vanlig? Vil det hjelpe og hoppe over de hvite pillene og begynne direkte på neste brett,eller skal jeg ta de pillene også (og håpe på at blødningen gjør seg ferdig)?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Du ble forhåpentlig informert om at det er svært skjelden hormonprevensjon hjelper til å få en stabil syklus? Du får en stabil blødning, men hovedproblemet er der fortsatt når du slutter. (Utrolig festlig om du slutter for å bli gravid...) Men utover det, sannsynligvis vil det være størst sjanse for at det roer seg om du ikke hopper over pillene, og lar kroppen "blø seg ferdig".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå