Gå til innhold

Norlevo angrepille


Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Tok siste p-pille på lørdag og en norlevo angrepille på mandag (for å være på den sikre siden). SKulle da hatt mens tirsdag eller igår, men fremdeles ingen antydning til mensen... Grunn til panikk, eller kan det være pga angrepillen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Kan godt være angrepillen. Ikke noe grunn til panikk enda =)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde en lignende episode i fjor rundt juletider. Jeg var vel rundt en uke på overtid før jeg fikk mensen etter bruk av Norlevo.

Skrevet

Jeg tror dette er ganske normalt. Menssyklusen min ble helt f****d up pga pillen. Vent noen dager til og se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...