Gjest bekymret Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Tok siste p-pille på lørdag og en norlevo angrepille på mandag (for å være på den sikre siden). SKulle da hatt mens tirsdag eller igår, men fremdeles ingen antydning til mensen... Grunn til panikk, eller kan det være pga angrepillen?
Gjest Maxtor Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Kan godt være angrepillen. Ikke noe grunn til panikk enda =)
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Hadde en lignende episode i fjor rundt juletider. Jeg var vel rundt en uke på overtid før jeg fikk mensen etter bruk av Norlevo.
Yoshimi Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg tror dette er ganske normalt. Menssyklusen min ble helt f****d up pga pillen. Vent noen dager til og se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå