Gå til innhold

bli frisk fra sosial angst?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det egentlig mulig å bli helt frisk fra sosial angst?

Hvilken behandling funker best?

Noen her som tidligere har slitt med dette, og har blitt helt frisk nå?

isåfall, hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter ikke med det selv, men vet om flere som sliter emd mange forskjellige angst typer, og blant annet sosial angst. Angst er ikke permanent. Man kan vinne angsten. Snakk med legen din, les på internett og jobb deg gradvis oppover. Ta et steg av gangen :)

Gjest Marlo
Skrevet

Man kan absolutt bli frisk av slikt.

Bare man får rett hjelp og ikke minst har riktig innstilling.

Har man sosial angst eller andre former for angst, så er de langt fra permanente.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har slitt med sosial angst i mange år. Jeg har gått til psykolog og gruppebehandling. I tillegg har jeg brukt medisiner.

Jeg har kommet meg veldig, veldig mye. Det var en periode i livet mitt hvor jeg ikke gikk utenfor døren. Jeg isolerte meg fra alt og alle. Det var en vond tid. Jeg har blitt bedre med tiden, en dag av gangen, og omgåes med en fantastisk familie, kjæreste og venner. Jeg lar meg selv få lov til å kjenne på angsten når den er der, men jeg lar den ikke få eie meg lenger. Jeg har dager som fortsatt er vonde, men jeg har dager som er kjempefine også.

Det er ingen fasit på hvordan man skal overvinne angsten. Man må finne svaret selv, men med hjelp. Hjelp til selvhjelp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...