Gjest Jente17år Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Heihei, håper alle har en fin kveld:) Nå er det riktignok en stund til skolen starter, men jeg tenkte jeg kunne begynne å undersøke nå, så er jeg litt forberedt med mange gode ideer i bakhodet når den gjør det. Har dere noen forslag til matpakke til skolen som er veldig sunn og rask og lage? Brødskiver er liksom så utgått på dato føler jeg. Og det samme når det gjelder jobb. Jeg jobber i en butikk hvor det er forholdsvis stille, så kan jeg ta med meg mat hjemmefra og ordne litt mens jeg er der, men det må være veldig lettvint og helst ikke så grisete å spise, ettersom jeg kan forvente kunder når som helst. Grunnen til at jeg spør om dette akkurat nå, er at jeg skal stå i den butikken i morgen i 7 timer, og har ikke muligheten til å gå på matbutikken først, så jeg må finne på noe å ta med meg hjemmefra.
Gjest MooCow Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Salat, omelett og middagsrester var det jeg kom paa.
Gjest Aryel Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 du kan lage ulike wraps, med kjøttdeig,pølse,skinke,ost, kun grønnsaker, smørbar ost, variasjonsmulighetene er nesten uendelige da du også har mengder av frukt/grønt/dressinger å velge mellom. Det samme gjelder pita brød ol... Du kan bake en mengde calzone av ulike typer som du fryser ned og tiner opp utover uken. Pastasalat,fruktsalat,kylling salat etc etc bagetter med ulik fyll kald wok med nudler, akn også varieres med ulike grønnskaer, kylling etc etc.. Er bare å bli kreativ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå