Gå til innhold

VIKTIG! Wunderbaum i Bergen?


Gjest Gjest_Doris_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Doris_*

All informasjon står i topic-overskriften! Noen som vet med sikkerhet hvor man får fatt i det? Et sted med større utvalg, og hvor mye koster de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lancelotte
Hvordan kan dette være viktig?

Kanskje ts har en voldsom mindre sjarmerende duft i bilen sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doris er meg !

Nope, kjører ikke Sierra eller Volvo. Jeg er bare nysgjerrig på dette kult-treet som henger i bilen. :) Vil ha den i hubba bubba-lukt! Og så er det herlig harry, da. Må gjøre det mens jeg er ung og det fremdeles er "lovlig" med WB uten at det ser for dumt ut. :) Ser for meg folk blir sjokkerte over en åååh såå harry WB, ganske morsomt med wannabe-fine folk. :gjeiper:

Men for å holde meg til saken. Jeg har sjekket ut Biltema, der hadde de ikke WB. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som det er sagt over har bensinstasjoner WB, som en sa over BilXtra (vet det er en i Loddefjord). Mener å ha sett det på MEXX (Er det det det heter?? Ble veldig usikker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør

De har mange forskjellige på BilXtra ihvertfall. Vurderte å kjøpe en sist jeg var innom, men fant ut at det holdt med terningene. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vaniljesmak er best! Og hvis ikke du røyker, kan du legge den i askebegeret, og ha det litt på gløtt, nåt du blir eldre. Eller bak solskjermen eller i sidelommene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...