Gå til innhold

VIKTIG! Wunderbaum i Bergen?

Gjest Gjest_Doris_*
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Doris_*

All informasjon står i topic-overskriften! Noen som vet med sikkerhet hvor man får fatt i det? Et sted med større utvalg, og hvor mye koster de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får vel tak i det på mange steder? biltema, thorshov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dette være viktig?

kjører sikkert volvo, eller sierra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lancelotte
Hvordan kan dette være viktig?

Kanskje ts har en voldsom mindre sjarmerende duft i bilen sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg vil anta at ca 99% av alle landets betjente bensinstasjoner selger Wonderbaum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doris er meg !

Nope, kjører ikke Sierra eller Volvo. Jeg er bare nysgjerrig på dette kult-treet som henger i bilen. :) Vil ha den i hubba bubba-lukt! Og så er det herlig harry, da. Må gjøre det mens jeg er ung og det fremdeles er "lovlig" med WB uten at det ser for dumt ut. :) Ser for meg folk blir sjokkerte over en åååh såå harry WB, ganske morsomt med wannabe-fine folk. :gjeiper:

Men for å holde meg til saken. Jeg har sjekket ut Biltema, der hadde de ikke WB. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som det er sagt over har bensinstasjoner WB, som en sa over BilXtra (vet det er en i Loddefjord). Mener å ha sett det på MEXX (Er det det det heter?? Ble veldig usikker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør

De har mange forskjellige på BilXtra ihvertfall. Vurderte å kjøpe en sist jeg var innom, men fant ut at det holdt med terningene. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Vaniljesmak er best! Og hvis ikke du røyker, kan du legge den i askebegeret, og ha det litt på gløtt, nåt du blir eldre. Eller bak solskjermen eller i sidelommene. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...