Gå til innhold

Den ekte Michael Jackson


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har sett det klippet, å kommer til å se det igjen. Sitter igjen med det samme intrykket siom deg, synes egentlig synd på han. Å de spørsmålene som egentlig ingen har noe med. Fikk bare lyst til å klemme han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det klippet, å kommer til å se det igjen. Sitter igjen med det samme intrykket siom deg, synes egentlig synd på han. Å de spørsmålene som egentlig ingen har noe med. Fikk bare lyst til å klemme han.

Jeg, får lyst til å gi han en skikkelig stor klem! Og får enormt sympati med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mic_*

Har tidligere ikke hatt noen voldsom interesse for MJ (er ingen kjendisleser) men jeg har sett og lest en del om han det siste. Jeg har fått stor respekt og beundring for han. En kunstner på øverste hylle. På det menneskelige plan virker han svært snill og omtenksom.

Håper fakta klarer å overskygge de negative beskyldningene han har vært utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere ikke hatt noen voldsom interesse for MJ (er ingen kjendisleser) men jeg har sett og lest en del om han det siste. Jeg har fått stor respekt og beundring for han. En kunstner på øverste hylle. På det menneskelige plan virker han svært snill og omtenksom.

Håper fakta klarer å overskygge de negative beskyldningene han har vært utsatt for.

Var det jeg håpet med å legge ut denne tråden. Det viser en helt annen side av han, enn den man har sett og hørt om i media.

Forresten syns jeg minnesmarkeringen var veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mic_*
Var det jeg håpet med å legge ut denne tråden. Det viser en helt annen side av han, enn den man har sett og hørt om i media.

Forresten syns jeg minnesmarkeringen var veldig fin!

Ja, den var verdig og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så litt på et tv-innslag om michael jackson, han var jo kul han men alle kritiserte han hele tiden... Ingen gjør det med madonna.. :-P

Innlegg endret, link fjernet. Trampe -mod-

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiser denne. Har lyst til at andre her inne skal få det inntrykket av MJ som jeg og noen andre inne her :)

Tar som skrevet litt tid å se igjennom alt, men jeg syns det var veldig fint å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Michael Jackson: Jeg kjente ikke deg så godt men jeg tror du hadde en ganske brakar av en ape hos deg i Neverland. Musikken din var nok ikke min smak men jeg er sikker på at det på et og annet vis har inspirert det jeg hører på og mange andre sjangere. Hilsen Snøspark fra Norge!

:regn: .... <---

Endret av Snøspark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mr.Michael Jackson's not only the Greatest entertainer of all time but also one of the Greatest Humanitarians ever. To all those fans who acknowledge only his outstanding contribution to the world of music need to know that he made an even more outstanding contribution to humanity with his unmatched charitable work as well. He was born with a truly genuine, compassionate, generous nature that every fan needs to be proud of. Pl. go through this list and then you'll know why I always keep bringing up Michael's humanitarian side all the time. I and many of his fans believe that it was his goodness that became a curse. He was just too good for a world that has lost a perspective of innocence, purity, charity.

This is not a complete list, but is enough to amaze and inspire anyone!

The world too needs to know this wonderful, beautiful, inspiring truth about Michael which the media never brings forth. Spread the word. Let others know. Michael's true legacy includes his enormous philanthropy too!

"Most Charities Supported By a Pop Star: Michael Jackson has supported 39 charitable organizations either with monetary donations, through sponsorships of their projects or the participation in their activities. The charities involved include AIDS Project L.A., American Cancer Society, BMI Foundation, Inc., Childhelp USA, United Negro College Fund, YMCA - 28th Street/Crenshaw, The Sickle Cell Research Fund and Volunteers of America."

The following is a list of the many charities (39) who are given support by Michael Jackson:

AIDS Project L.A., American Cancer Society, Angel Food, Big Brothers of Greater Los Angeles, BMI Foundation, Inc., Brotherhood Crusade, Brotman Burn Center, Camp Ronald McDonald, Childhelp U.S.A., Children's Institute International, Cities and Schools ScholarshipFund, Community Youth Sports & Arts Foundation, Congressional Black Caucus (CBC), Dakar Foundation, Dreamstreet Kids, Dreams Come True Charity, Elizabeth Taylor Aids Foundation, Juvenile Diabetes Foundation, Love Match, Make-A-Wish Foundation, Minority Aids Project, Motown Museum, NAACP, National Rainbow Coalition, Nelson Mandela's Children's Fund, Red Cross, Rotary Club of Australia, Society of Singers, Starlight Foundation, The Carter Center's Atlanta Project, The Sickle Cell Research Foundation, Transafrica, Unesco,United Negro College Fund (UNCF), United Negro College Fund Ladder's of Hope, Volunteers of America, Watts Summer Festival, Wish Granting, YMCA - 28th Street/Crenshaw.

http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=69383

Her står alt det gode Michael Jackson har gjort for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...