Vaarin Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Herregud, så flaut Jeg trenger egentlig bare å høre at det ikke bare er meg. Jeg skulle sendte ei ganske usensurert melding til kjæresten (for en liten halvtime siden) og det var ikke før jeg sjekket sendte elementer nå nettopp at så at den ble sendt til mamma Veit hu tar det ganske bra, men jeg kan likevel ikke hjelpe for at jeg har lyst til å finne meg et hull å krype inn i. Har sendt melding om at hu ikke må lese den, men vet jo aldri hvilken en hu leser først. Ææææh, også så detaljert da gitt
kristian82 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Herregud, så flaut Jeg trenger egentlig bare å høre at det ikke bare er meg. Jeg skulle sendte ei ganske usensurert melding til kjæresten (for en liten halvtime siden) og det var ikke før jeg sjekket sendte elementer nå nettopp at så at den ble sendt til mamma Veit hu tar det ganske bra, men jeg kan likevel ikke hjelpe for at jeg har lyst til å finne meg et hull å krype inn i. Har sendt melding om at hu ikke må lese den, men vet jo aldri hvilken en hu leser først. Ææææh, også så detaljert da gitt Føler med deg! Jeg trippel sjekker (til jeg blir svimmel) at riktig nummer er mottaker på sånne meldinger som du sier, pinlig pinlig og pinlig as hehe, men men du overlever . Endret 8. juli 2009 av kristian82
Titti72 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg sendte et skuikkelig vågalt bilde av kløfta mi til sambissen, med en frekk kommentar, og slettet den med en gang, så ikke min datter skulle se det hvis hun var på mobilen min. Eneste aberet var at den ikke dukket opp hos samboeren, og jeg aner ikke hvem jeg kan ha sendt det til.
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg sendte en gang en langt-over-kanten-melding til eksmannen min. Den skulle til den nye kjæresten, og det verste var svaret jeg fikk fra eksen. Som var helt med på leken.
kristian82 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg sendte en gang en langt-over-kanten-melding til eksmannen min. Den skulle til den nye kjæresten, og det verste var svaret jeg fikk fra eksen. Som var helt med på leken. Det må jo nesten ha vært mest flaut for eksen da.
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det må jo nesten ha vært mest flaut for eksen da. Hehe, ja. Det morsomme var at jeg hadde en hel mengde med beskjeder jeg måtte gi ham, så jeg ringte ham på fast-telefonen. Akkurat i det han tar telefonen kom svaret fra ham på sms, men før jeg fikk lest svaret hadde jeg sagt til ham at han nok hadde fått en sms som ikke skulle til ham. Det ble litt sånn "*host* *hark* Høhøh. Ja. Øh. Høhøh. Ikke til meg?" Endret 8. juli 2009 av Hilde K S
kristian82 Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Hehe, ja. Det morsomme var at jeg hadde en hel mengde med beskjeder jeg måtte gi ham, så jeg ringte ham på fast-telefonen. Akkurat i det han tar telefonen kom svaret fra ham på sms, men før jeg fikk lest svaret hadde jeg sagt til ham at han nok hadde fått en sms som ikke skulle til ham. Det ble litt sånn "*host* *hark* Høhøh. Ja. Øh. Høhøh. Ikke til meg?" Da hadde jeg blitt så flau as, umulig (for hans del) å klare å ro seg unna den vettu hehe .
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Da hadde jeg blitt så flau as, umulig (for hans del) å klare å ro seg unna den vettu hehe . Han lurte nok mest på hvem den meldingen _egentlig_ skulle til. Heldigvis evner han å le av seg selv og vi hadde litt moro med det i ettertid. Da vi hadde et stunt på å finne sammen igjen, sendte jeg en lignende melding til ham og skrev; "Denne meldingen skal til deg, ja. "
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Huff. Hadde en lignende episode her for noe år siden bare at det var med mail. Var en travel dag på kontoret og mens jeg satt der så tenkte jeg på dama mi som er vakrest i verden og følte at hun kanskje ikke var helt uvillig til et lite eventyr når vi kom hjem i kveld. Full av mot så begynte jeg på en mail til henne på jobben hennes og fortalte at jeg elsket henne over alt i verden og at jeg ville vise det den kvelden ved å være kokk, servitør og dessert La i tillegg til noen smådirty kommentarer om henne og håpet hun tok på seg noe sexy! Godt fornøyd med meg selv så trykket jeg send og ventet spent på resultatet. Det jeg ikke kom på var at jeg ikke hadde begynt denne mailen med å trykke "NEW", men med med å reply'e en annen mail! Den mailen jeg hadde svart på gikk direkte til en formann ute på en plattform i nordsjøen! Kort etter så fikk jeg en mail tilbake fra ham at han takket for middag og servering, men at han måtte takke nei til "dessert" og han hadde desverre ikke noe spesielt sexy å ha på seg. Man kan trygt si at jeg gjerne skulle ha funnet et hull å hoppe ned i da Jeg ringte til ham kort etter og han lo så han grein...hehe. Skulle visst ikke mer til for å redde dagen hans Flau og fæl så sendte jeg mailen på ny etter å ha trippelsjekket mailadressen og fikk svar fra dama at hun gjerne ville ha forrett også Så det endte jo bra.....hehe
Vaarin Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2009 Tusen takk for oppløftende innlegg, dere Vet jo egentlig at jeg ikke er den eneste som har klart å tabbe meg ut sånn, men godt å ha det skriftlig Kort etter så fikk jeg en mail tilbake fra ham at han takket for middag og servering, men at han måtte takke nei til "dessert" og han hadde desverre ikke noe spesielt sexy å ha på seg. Hihi, han tok det i hvert fall veldig bra da
Gjest Miley Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Huff. Hadde en lignende episode her for noe år siden bare at det var med mail. Var en travel dag på kontoret og mens jeg satt der så tenkte jeg på dama mi som er vakrest i verden og følte at hun kanskje ikke var helt uvillig til et lite eventyr når vi kom hjem i kveld. Full av mot så begynte jeg på en mail til henne på jobben hennes og fortalte at jeg elsket henne over alt i verden og at jeg ville vise det den kvelden ved å være kokk, servitør og dessert La i tillegg til noen smådirty kommentarer om henne og håpet hun tok på seg noe sexy! Godt fornøyd med meg selv så trykket jeg send og ventet spent på resultatet. Det jeg ikke kom på var at jeg ikke hadde begynt denne mailen med å trykke "NEW", men med med å reply'e en annen mail! Den mailen jeg hadde svart på gikk direkte til en formann ute på en plattform i nordsjøen! Kort etter så fikk jeg en mail tilbake fra ham at han takket for middag og servering, men at han måtte takke nei til "dessert" og han hadde desverre ikke noe spesielt sexy å ha på seg. Man kan trygt si at jeg gjerne skulle ha funnet et hull å hoppe ned i da Jeg ringte til ham kort etter og han lo så han grein...hehe. Skulle visst ikke mer til for å redde dagen hans Flau og fæl så sendte jeg mailen på ny etter å ha trippelsjekket mailadressen og fikk svar fra dama at hun gjerne ville ha forrett også Så det endte jo bra.....hehe
Umbrella Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Huff. Hadde en lignende episode her for noe år siden bare at det var med mail. Var en travel dag på kontoret og mens jeg satt der så tenkte jeg på dama mi som er vakrest i verden og følte at hun kanskje ikke var helt uvillig til et lite eventyr når vi kom hjem i kveld. Full av mot så begynte jeg på en mail til henne på jobben hennes og fortalte at jeg elsket henne over alt i verden og at jeg ville vise det den kvelden ved å være kokk, servitør og dessert La i tillegg til noen smådirty kommentarer om henne og håpet hun tok på seg noe sexy! Godt fornøyd med meg selv så trykket jeg send og ventet spent på resultatet. Det jeg ikke kom på var at jeg ikke hadde begynt denne mailen med å trykke "NEW", men med med å reply'e en annen mail! Den mailen jeg hadde svart på gikk direkte til en formann ute på en plattform i nordsjøen! Kort etter så fikk jeg en mail tilbake fra ham at han takket for middag og servering, men at han måtte takke nei til "dessert" og han hadde desverre ikke noe spesielt sexy å ha på seg. Man kan trygt si at jeg gjerne skulle ha funnet et hull å hoppe ned i da Jeg ringte til ham kort etter og han lo så han grein...hehe. Skulle visst ikke mer til for å redde dagen hans Flau og fæl så sendte jeg mailen på ny etter å ha trippelsjekket mailadressen og fikk svar fra dama at hun gjerne ville ha forrett også Så det endte jo bra.....hehe Dagens beste !
Brand Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Det jeg ikke kom på var at jeg ikke hadde begynt denne mailen med å trykke "NEW", men med med å reply'e en annen mail! Den mailen jeg hadde svart på gikk direkte til en formann ute på en plattform i nordsjøen! Men en småfrekk oljemassasje hadde vel ikke vært å forakte?
LilleBille Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Jeg sendte en gang en langt-over-kanten-melding til eksmannen min. Den skulle til den nye kjæresten, og det verste var svaret jeg fikk fra eksen. Som var helt med på leken. Jeg fikk fra eksmann - og jeg tror nok han hadde et sterkt ønske om at den aldri var sendt gitt.. (men vi hadde skrekkelig mye morro med den ... den kom nemlig på en jentekveld med mye vin )
Vaarin Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2009 Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk når mamma endelig ringte for å spørre om meldinga, siden det ble enda mer pinlig enn først antatt. Det tok ganske lang (alt for lang, for min del) tid før hun ringte...og det var fordi hu antok at meldingen var ment til en annen gutt enn sambo Jeg fikk forklart at vi, øh, bruker å sende sånne meldinger ganske ofte og at vi fremdeles holder sammen. Tror det var en lettelse for henne å få oppklart litt også
Sonrisa Skrevet 9. juli 2009 #16 Skrevet 9. juli 2009 Kort etter så fikk jeg en mail tilbake fra ham at han takket for middag og servering, men at han måtte takke nei til "dessert" og han hadde desverre ikke noe spesielt sexy å ha på seg. Man kan trygt si at jeg gjerne skulle ha funnet et hull å hoppe ned i da Jeg ringte til ham kort etter og han lo så han grein...hehe. Skulle visst ikke mer til for å redde dagen hans Takk, det gjorde helt dagen min å lese også, utrolig gøy, og så kult at han tok det sånn, han som fikk den : ) hadde "dessverre" ikke noe spesielt sexy å ha på seg *fnise*
kristian82 Skrevet 9. juli 2009 #17 Skrevet 9. juli 2009 Tenkte jeg skulle fortelle hvordan det gikk når mamma endelig ringte for å spørre om meldinga, siden det ble enda mer pinlig enn først antatt. Det tok ganske lang (alt for lang, for min del) tid før hun ringte...og det var fordi hu antok at meldingen var ment til en annen gutt enn sambo Jeg fikk forklart at vi, øh, bruker å sende sånne meldinger ganske ofte og at vi fremdeles holder sammen. Tror det var en lettelse for henne å få oppklart litt også
Gjest Shelob Skrevet 9. juli 2009 #18 Skrevet 9. juli 2009 Huff. Jeg er ramm på å bruke jobbtelefonen til å sende sms til kjæresten min. Just sendt han et bilde av puppene mine faktisk. Tenk om sjefen på IT skulle få innsyn i smsene mine på et eller annet vis? Er det mulig? Håper ikke det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå