Sonrisa Skrevet 27. juli 2009 #61 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har det også veldig sånn at jeg gruer meg til å dra på jobb etter ferie, men så snart man kommer i gang, så er det greit igjen. Flink du er som lager matpakke og sånn! Jeg burde også være flinkere med det. Og så skal jeg begynne å spise omelett igjen! Det er jo så sunt og godt og metter skikkelig også... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 27. juli 2009 #62 Del Skrevet 27. juli 2009 Gode forsetter med lunsjpakke og middag på jobb og ikke minst disse sunne mellommåltidene. Jeg er så (u)heldig at jeg jobber en plass der det ikke er mulig å kjøpe mat og heller ikke dra noen steder for å kjøpe. Så da er det alltid niste på meg. Er noen ganger kreativ med salater og div, men det er oftere kjedelig grovbrødskiver med brunost ol. Vi får se nå når Prinsen starter i barnehage, da lager jeg kanskje spennende matpakke til han også drypper det gjerne litt kreativitet til min og min manns lunsjpakke. kanskje jeg er vel positiv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 27. juli 2009 #63 Del Skrevet 27. juli 2009 Håper første dag på jobb går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 27. juli 2009 Sonrisa og Lilljan: Hei på dere! Må i alle fall prøve å være flink, så får jeg krysse fingrene at det ikke sklir ut. Før jobb i dag lagde jeg meg omelett med potet og skinke i. Halvparten ligger i kjølekskapet så jeg kan ta med på jobb i morgen. Bra start i alle fall! I dag ble det kylling, poteter og grønnsaker på jobb, siden jeg hadde kveldsvakt. =) Carrie! Ja, jeg overlevde, men fy så sliten jeg er nå! Var mye mer og gjøre enn jeg hadde forventet, og masse barnefamilier. Men overlevde gjorde jeg så absolutt. Gruer meg litt til jobb syv i morgen tidlig da. Må si at jeg innerst inne gleder meg til sommeren er over og gærne barnefamilier byttes ut med forretningsreisende. Treningsbagen er allerede pakket, så da bærer det på treningssentret for å løpe intervaller rett etter jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 27. juli 2009 Dessuten har jeg kjøpt meg havregrøt som jeg skal prøve til frokost i morgen hvis jeg klarer å stå tidlig nok opp. Spent på om det er godt eller vondt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #66 Del Skrevet 29. juli 2009 Ukas eneste fridag! I går sto jeg oppseks, dusjet og lagde meg havregrøt før jobb. Fy så vondt det smakte. Ble litt skuffet. Tok oppi sukker kanel og bananbiter. Jeg tror jeg spiste 1/4 av grøten, og da måtte jeg true meg til å ikke brekke meg. Så det var mislykket, men da får jeg prøve noe annet! Jobbet fra sju til tre i går, men kom meg ikke avgårde før halv fire. Gikk bra på jobb, men fikk ikke gjort alt jeg skulle. Jeg merker at jeg ikke er heelt inne i rutinene enda, men det går da! Mange hyggelige folk var det i alle fall! Etter jobb dro jeg rett på treningssenteret og løp intervaller på mølla, noesom gikk kjempebra! Deilig med slike herlige treningsøkter. Etter trening lagde samboer middag mens jeg dusja. Vi spiste hveteris, snitzler og salat med saus. Kjempegodt! Etterpå sovnet jeg litt på sofaen (selvom jeg egentlig ikke skulle, men det måtte til siden jeg sov under fem timer den natten). Etter litt søvn ble det jobbet medk lesvask, kjøkkenshining, støvsuging av første etasje og trapp. Etter det ble det avslapping i sofaen med bok og tv. I går fikk jeg i alle fall gjort mye! I dag har jeg fri og formen er ikke heelt på topp. :/ Sovner rundt tolv, me nsov utrolig dårlig og måtte true meg opp av senga klokken halv elleve. Det er ikke helt likt meg. Formen er helt ok men har vondt i hodet og føler meg slapp og rar i hele kroppen. Håper jeg føler meg på topp igjen i morgen! I dag skulle jeg egentlig ha time for å få nytt styrketreningsporgram, men så avlyst jeg det fordi jeg skulle ut med en gjeng fra jobben. Nå har jeg avlyst det også siden jeg ikke er i form. SÅ isteden så blir jeg med søster på ridetur på ettermiddagen og slapper av i kveld. Jeg har ikke ridd i hele sommer fordi hesten er på beite, så jeg gleder meg virkelig til å sitte på hesteryggen igjen! :D Nå henger dynene til lufting og jeg skal snart opp å skifte sengetrekk, også har jeg en rundstykkedeig til heving. Må jo få gjort unna litt husmorsaktige ting når jeg først har fri. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. juli 2009 #67 Del Skrevet 29. juli 2009 Haloisen Midna Håper du føler deg bedre, skal se en liten ridetur gjør susen Jeg finnes ikke det minste misunnelig når det gjelder ridetur Du er virkelig heldig som har "egen" hest Trener du på bane (dressur, sprang) eller blir det mest turridning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 29. juli 2009 Oi, så mange skrivefeil det var i forrige innlegg da... Jeg er også for lat til å rette opp i det... Hei på deg Mocci! En ridetur gjør alltid susen ja! Jeg skjønner at du savner å ri de herlige dyra. Jeg driver mest med dressurridning, men rir på tur flere ganger i uka for å få variert trening for hesten (i tillegg til at det selvfølgelig er herlig å ri på tur da). Hun jeg deler hesten med rir på sprangtrening med den en gang i uken, så jeg trener sprang med en annen hest for å holde meg selv litt ved like. Men det er mulig at jeg kommer til å hoppe med hesten "min" utover høsten/vinteren. Dessuten så driver jeg litt på med stallens 3-åring. Jeg begynte å sitte på henne før sommerferien og det gikk som en drøm. Så jeg får prøve å fortsette litt med det utover høsten også. *gledeseg* Hesten jeg skal ri i dag har jeg aldri sett før, og har heller aldri vært i stallen den står heller, så det blir spennende. Nå er siste brett med rundstykker i ovnen. Lukter herlig! Nå kommer snart samboer hjem og da skal vi lage middag. Tror det blir potetbåter i ovnen, salat og noe kjøtt ved siden av med saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 29. juli 2009 #69 Del Skrevet 29. juli 2009 Får håpe at du ikke blir syk! Kos deg med ridetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 30. juli 2009 Hei Carrie! Var koselig med ridetur. Ble ikke syk -- heldigvis! Har allerede litt krise på jobb for at en en sykemeldt så det passet bra at jeg holdt meg frisk. I dag har det vært myyye å gjøre. Har knapt rukket å slenge i meg noe mat. Har vært lang kø og masse telefoner hele kvelden, men jeg har følt at alt har gått greit. Det eneste jeg sliter litt med er å ta telefonen når jeg har lang kø og telefonen ringer og ringer (gjerne i flere telefoner på en gang). Jeg har i alle fall klart å gi god service i tillegg til å ha stålkontroll på alt. Herlig følelse! Nå er det sju timer til jeg skal på jobb igjen og da er jeg alene frem til 13:00 med psykomasse å gjøre! Jeg har en boks med salat klar i kjøleskapet som jeg kan ta med som matpakke, så skal nok overleve morgendagen også. Problemer med kveldsvakter med mye å gjøre er at jeg blir så våken at jeg ikke får sove... Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. august 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 1. august 2009 Sliten jeg... Det er virkelig tungt å komme tilbake fra ferie å skulle jobbe seks dager i uka de to første ukene. I går jobbet jeg dag igjen og sov bare fire timer før jobb (sliter sånn med å sovne rett etter kveldsvakt). Følte meg supervåken på jobb og på styrketrening etterpå, men så kollapset jeg på senga mens samboer bakte pizza til oss. Deilig å vpåkne opp til ferdiglaget pizza da! Her om dagen hadde han vasket badet og vasket klær, så han er veldig snill og hjelper til når jeg er litt sliten. I dag sov jeg faktisk til litt over elleve, noe som er litt kjipt når jeg begynner på jobb klokken to (lovte selvfølgelig å komme en time før - typisk). Nå har jeg satt på en klesvask og skal lage meg omelett til frokost. Trenger energi!! Neste uke skal jeg ikke sove like lenge, men jeg har trengt å hente meg inn denne uken. SPesielt når hver eneste dag på jobb har vært stress. Neste uke er fellesferien over og da tror jeg det kommer til å bli ganske stille og rolig. Da får jeg konsentrert meg mer om trening og slikt også. Denne uken har det bare blitt en styrkeøkt og to løpeøkter (hvis jeg er flink og løper i morgen), men tror kroppen har godt av å ta det litt med ro innimellom også. Fikk nytt styrkeprogram med frivekter i går, og er kjempefornøyd (og superstøl i dag)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. august 2009 #72 Del Skrevet 1. august 2009 God mårran Midna Du er jo utrolig flink til å trene da i motsetning til meg sofasliteren Jeg går en del turer med hunden da men det kan vel ikke akkurat sammenlignes med treningen din Forresten hvordan var det å ri den hesten du ikke hadde ridd før? Høres utrolig kjekt at du både kan ri dressur og sprang med ulike hester, samt trene opp en 3åring, du er bare såååååååå heldig Håper du får en rolig dag på jobben idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. august 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 1. august 2009 Hei Mocci! Det var en svæær fredriksborger hest på 6 år. Han var veldig fin, men litt usikker og "ung" og ganske treg. Men helt nydelig og søt hest. Han skal selges, så håper han kommer til et godt hjem. Jeg har vel hatt ganske flaks med den stallen jeg er i. Har holdt til der i 13 år, og hun som eier stallen er veldig snill med å låne bort hestene sine. Det var masse å gjøre på jobben i dag, vi hadde fullt hotell og jeg fløy til og med rundt og redde opp senger og madrasser. Men har vært en perfekt kveld på jobb, og i dag har jeg virkelig elsket jobben min. ♥ Det er herlig med sånne dager. Det spørs om det blir like gøy å sjekke ut alle sammen i morgen da. Det blir hektisk! Jeg er ikke såå flink til å trene da. Men prøver så godt jeg kan. ♥ Nå har jeg lest ut Havets katedral og den var nydelig! Nå har jeg begynt på Zahir av paulo Coelho, som også er herlig! Jeg har lest den før, og føler for å lese den en gang til. =) Nå har jeg på Bear Grylls i bakgrunnen og blir like imponert som alltid over hans evne til å tisse på ting og spise innsekter for å overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. august 2009 #74 Del Skrevet 2. august 2009 Hei Mocci! Det var en svæær fredriksborger hest på 6 år. Han var veldig fin, men litt usikker og "ung" og ganske treg. Men helt nydelig og søt hest. Han skal selges, så håper han kommer til et godt hjem. Jeg har vel hatt ganske flaks med den stallen jeg er i. Har holdt til der i 13 år, og hun som eier stallen er veldig snill med å låne bort hestene sine. Nå har jeg lest ut Havets katedral og den var nydelig! Nå har jeg begynt på Zahir av paulo Coelho, som også er herlig! Frediksborgere er flotte hester!! Ja det må være utrolig kjekt å kunne benytte seg av flere hester fra stallen. Jeg har ikke lest havets katedral enda, den er foreløpig på "my to read list" Zahir tror jeg faktisk jeg har stående i bokhyllen, men lest den........neida Jeg leser en del kioskserier (slektssagaer) for tiden, det kommer ut nye bøker hele tiden.....slik at jeg har problemer med å frigi tiden til mer seriøs litteratur Jeg har planer om å komme meg ajour med kiosklitteraturen i ferien, slik at jeg får lest noe ordentlig snart Håper du får en fin dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. august 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 2. august 2009 Jobbehelgen er ferdig! Hurra! :D Egentlig har det vært null problem å jobbe i helga og tiden har gått superfort. Nå har jeg brått fått 100% stilling i den avdelingen jeg er i nå (hadde i utgangspunktet 100% stilling i en annen avdeling), fikk vite det av sjefen istad. Muligens jeg må jobbe litt i motsatt avdeling innimellom, men det er bare herlig! Nå har jeg planer om en joggetur, men samboer maser om mat, så jeg får vel få masekoppen til å lage mat mens jeg jobber da? Kiosklitteratur har jeg ikke lest på lenge, men det har absolutt sjarm! Elsker at de bare varer og varer. Hehe. I morgen har jeg frii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 2. august 2009 #76 Del Skrevet 2. august 2009 Hei hei lenge siden jeg har lesti dagboken din nå. Så mye du får gjort om dagen. Mine dager virker relativt lite innholdsrike...hehe.. I dag tenkte jeg på å bake rundsykker,men det ble med tanken.. Du må ha en flott uke Midna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. august 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 2. august 2009 Hei på deg Zarabi! Koselig at du tok turen innom igjen. Jeg har gjort mye denne uken, men det har ikke akkurat vært så mye spennende da. Må bare skryte litt.. Nå har jeg akkurat vært ute og jogget 8,45km! *fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. august 2009 Forfatter #78 Del Skrevet 3. august 2009 I dag har jeg trent styrke, vært i sverige og shoppet og ellers vært lat. Har kjøpt meg treningsbukse til 50,-, proteinpulver, masse mat til oss (og katten). :D Nå er det på tide å gjøre noe fornufig noen timer altså... Er ikke rart at man blir litt lat på ukas eneste fridag da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. august 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 3. august 2009 Det er mandag, men her er det sen middag på gang med litt øl i glasset (drikker ikke mer enn en boks altså, også hadde jeg liksom ikke helg). Har noen kalorier å ta igjen i dag! Er jeg ikke sunn? Her ble det mange unnskyldninger gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. august 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 4. august 2009 Om en og en halv time er det tid for jobb igjen. I dag har jeg faktisk fått gjort noe fornuftig før jobb. Har klippet gresset og brukt kantklipperen på begge siden av gjerdet og rundt blomsterbed og busker. Helt jævlig å gjøre det i vått gress, men måtte bare utnytte at det endelig var opphold fra regnet. I stad så kom jeg på at jeg knapt har brukt verandaen i sommer. Det har jo bare vært drittvær! Jeg håper virkelig at august kan by på noen varme dager altså. Merker at energinivået synker en del når det bare er trist vær. Jeg har også fått shinet litt kjøkken og tatt litt klesvask. Skal prøve å rekke å brette litt tøy før jeg drar på jobben også. Men nå er dusj og mat første prioritet. Skal nesten bli deilig å komme seg på jobb. Jeg syntes tiden går så fort på jobb om dagen, og det er jo veeldig greit å tjene penger! ;D Jeg syntes jeg har så utrolig mye på ønskelisten om dagen, i tillegg til at jeg vil spare mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå