Midna Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 16. juli 2009 Sonrisa: Det syntes jeg du skal gjøre, for det er jo så godt! Bare pass på å ikke spis for mange. Jeg er nemlig litt kvalm nå... Mocci: Ja det er jo litt kjedelig, men vi har det jo til gode en annen dag denne uken. rosendahl har masse fint. Jeg tenkte først på å spare på det, men så sparer både søster og søskenbarn på det, så jeg tenkte jeg kanskje skulle velge noe som var litt annerledes. Figgjo har også veldig mye fint. Liker at det er så enkelt! Eneste er at vi har hele kjølkkenet fullt av det på jobben, og jeg tror jeg hadde blitt stresset av å ha det hjemme. Men ser jo nå at det er mange typer å velge i da... Syntes det er så vanskelig å velge, også er det jo et viktig valg siden det brått koster veldig mye og da er det ingen rom for anger. ♥ Til høsten ønsker jeg meg en lilla kåpe. Trenger virkelig å bytte ut litt yttertøy. Dessuten så ønsker jeg med en tynn Kari Traa fleecegenser til kaldere treningsdager. Jeg har superundertøy, strømper og hipstere fra Kari Traa fra før, og det er så utrolig godt å ha på seg! Jeg fikk det av samboer til jul for et par år siden, og er glad jeg fikk det, for hadde nok ikke unnet meg å kjøpt det selv. Det er jo slike gaver som er de alle aller beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 16. juli 2009 Nå blir det vist mye ksribling her, men jeg lover at jeg skal løsrive meg på pcn etter dette! Får da være grenser... Slik gikk dagens planer: - Vaske badet - Mer klesvask (er vist aldri noen ende her) - Vaske opp det lille som skal håndvaskes - Kanskje rydde litt i kjøkkenskapene. - Lage middag (spaghetti) Morgendagens planer: - Vaske over børstene osv til hesten slik at det er klart til bruk igjen når hun er tilbake fra ferie. - Smårydde litt i kjøkkenskaper - Litt mer klesvask - Trene styrke (gleder meg!) - Spise middag på kvelden. Kanskje be over noen venner?? Nå har jeg meldt meg inn i hobbybokklubben bare for å få velkomstpakken til 98,- Jeg får to bøker (en om kortlaging og en nybegynner heklebok), et smykke, et lite sysett og en veske med utstyr for kortlagin, scrapping og stempling. Har så lyst til å begynne å lage kort/scrappe så da er det jo supert å få et billig startsett! Innhold kopiert fra hobbyklubben.no: Mappen inneholder:6 filtpenner med tynn og tykk spiss i fargene lilla, rød, blå, grønn, oransje og svart. 2 stempler,stickers, rammer, knapper, 24 filtblomster, 3 m dekorbånd,16 stempelmotiver, akrylblokk, 5 kort og konvolutter, saks, sett med utstansede bokstaver, 9 plastlommer.Veskens størrelse er 23 x 25 x 10 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. juli 2009 #43 Del Skrevet 17. juli 2009 Morgendagens planer: - Vaske over børstene osv til hesten slik at det er klart til bruk igjen når hun er tilbake fra ferie. Nå har jeg meldt meg inn i hobbybokklubben bare for å få velkomstpakken til 98,- Jeg får to bøker (en om kortlaging og en nybegynner heklebok), et smykke, et lite sysett og en veske med utstyr for kortlagin, scrapping og stempling. Har så lyst til å begynne å lage kort/scrappe så da er det jo supert å få et billig startsett! Så koselig det må være å dulle og dille med utstyr til hesten, savner virkelig de tinga der! Scrapping og kortlaging ja....For to somre siden kjøpte jeg også inn masse utstyr, ble helt gira på kortlaging men da jeg satte meg ned for å prøve så sviktet motet og kreativiteten helt...... Jeg syns at alt jeg prøvde på ble så enkelt og stygt......men det er typisk meg egentlig, hvis jeg ikke får til noe på første forsøk så gir jeg ofte opp......Jeg burde vel kanskje tatt et kurs i kortlaging først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 17. juli 2009 Nå skrev jeg et skikkelig langt innlegg, men så forsvant alt! Mocci: Jeg er også slik at jeg gir altfor fort opp hvis resultatet ikke er perfekt, men nå har jeg ikke tenkt til å gi meg! Kanskje du skal prøve en gang til? Det er utrolig mange fine scrappeblogger der ute man kan få mye fin inspirasjon fra. - Vaske over børstene osv til hesten slik at det er klart til bruk igjen når hun er tilbake fra ferie. - Smårydde litt i kjøkkenskaper - Litt mer klesvask - Trene styrke (gleder meg!) - Spise middag på kvelden. Kanskje be over noen venner?? Det er utrolig hvor gøy det er å rydde kjøkkenskapene. Kjøkkenet er mitt yndlingsrom og jeg koser meg skikkelig når jeg sorterer ting, legger ting i bokser og merker de osv. Jeg skal ned å rydde litt til nå tenkte jeg. På kjøkkenbenken har jeg fremme en pen litt barnslig skrivebok som jeg fikk av søster i bursdagsgave i fjor. I den har hun skrevet inn mange oppskrifter for hånd og pyntet med klistremerker og små tegninger. Kjempekoselig! Det er mange sider igjen i den og i dag begynte jeg å skrive inn flere oppskrifter for hånd, spritet opp med litt tegnestifter og klistremerker jeg sikkert har hatt siden barneskolen. Jeg føler meg litt barnslig, men det er utrolig hvor mye glede det er i å gjøre ting på den måten, isteden for å bare printe ut ark fra internett. Blir i utrolig godt humør av det! I dag er det strålende vær, og jeg har kost meg på verandaen med kryssord og bok. Men det er for varmt til å være der lenge, så da har man en fin unskyldning til å gå inn å rydde. ;D (Jeg pleier ikke å være såå ryddete av meg, men jeg er vant til at det går ganske i ett året rundt, og blir helt rastløs av å brått ha rolig ferie selvom jeg egentlig er litt lat av meg og jeg nyter det litt ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 17. juli 2009 ♥ Biff med båtpoteter i og grønnsakspakker med rødløk, gulrøtter, minimais og stangselleri i ovnen. ♥ Kan nesten ikke vente til det er ferdig. Har hatt en fin styrkeøkt på senteret i kveld, og da smaker det ekstra godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 20. juli 2009 I går var jeg på besøk hos mormor etterfulgt av grilling hos mamma og pappa. Koselig! I dag skal jeg bare pusle rundt i huset og ordne litt her og der (har litt jeg skal henge opp på vegger og slikt). I kveld får jeg besøk av en veninne, og vi skal kose oss med vin. Det er så deilig når man har tid til å pusle rundt og gjøre alt i sitt eget tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. juli 2009 #47 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er så deilig når man har tid til å pusle rundt og gjøre alt i sitt eget tempo. Signerer denne Jeg storkoser meg med slikt når jeg er alene hjemme Håper du får en koselig dag med dille-dalle ting samt vin på "kvisten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei Mocci! Jeg har endelig fått hengt opp en nydelig liten "knaggdings" i gangen, og har hengt velkommenskilt fra Kremmerhuset og har tatt inn lavendel på hagen jeg har hengt til tørk ved siden av skiltet. Det ble kjempefint, og nå mangler jeg bare en kvadratmeter til med fliser i gangen og et skoskap, så begynner det å se bra ut der! Etter det gikk det litt nedover da jeg tenkte jeg skulle være kreativ og henge opp noen blomsterbilder jeg har tatt i svart-hvit. Men det ble bare mislykket, så nå er jeg litt skuffet. Jeg tror jeg får spørre samboer pent om hjelp når han kommer fra jobb senere. Nå er det tid for bollespising og tredrikking før jeg tror jeg skal ut å plukke meg en liten blomsterbukett til bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 20. juli 2009 Middagen er spist og kjøkkenet shinet, og jeg får besøk om en og en halv time. Samboer er ute av huset, så hva skal jeg gjøre mens jeg venter mon tro? Har et stort behov for å ta inn og brette tøy, men det frister så liiite nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 20. juli 2009 #50 Del Skrevet 20. juli 2009 Fikk du brettet tøy? Jeg har en haug på gjesterommet som venter på å bli tatt.. i morgen kanskje Hvor lenge har du igjen av ferien nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 20. juli 2009 #51 Del Skrevet 20. juli 2009 uff, har helt glemt at du har denne dagboken jeg... Pinlig. Så deilig med ferie. Jeg skal ikke ha ferie før om fire uker, kjenner det er altfor lenge til... ha en fin ferie videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei Carrie og Zarabi! Jeg har ferie en uke til! NÅ hsar jeg drukker godt over en flaske vin sammen med en suuper veninne! Vi har snakket om livet etter døden, tro, gjenferd og alt mulig merkelig som skjer jo mer vin man drikker. Har hatt det så kosleig, og vi har så mange like synspunkter. Utrolig hvordan man kan bli kjent med en person som er åtte år eldre enn seg selv, men allikevel har det så gøy sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. juli 2009 #53 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjekt å høre at du hadde en super venninne kveld For meg er alder just a number, er jeg på "nett" med en person så skyldes det vedkommendes personlighet uavhengig av alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 21. juli 2009 Absulutt Mocci! Hm, formen er ikke heeelt på topp nå. Men hadde det jo koselig i går så det var sikkert verdt det. Nå skal jeg spise litt frokost og så får vi se hva dagen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonrisa Skrevet 21. juli 2009 #55 Del Skrevet 21. juli 2009 Så herlig at du koste deg i går! Ferie er digg, nå ble jeg litt misunnelig, her hvor jeg sitter på kontoret... Ellers har jeg også erfart at alder er mest et tall. Erfaringer og personlighet har så mye mer og si Håper formen bedrer seg kjapt! Ellers virket det ganske digg med en slakk dag hjemme også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei Sonrisa! Egentlig er jeg litt lei av å ha ferie når det er kjedelig vær og lite som skjer. Men i dag er det heldigvis bra vær! :D Nå er det under en uke til jeg skal tilbake til slitet også. Formen bedret seg ganske kjapt og på kvelden var jeg ute på joggetur med samboer uten problemer. Herlig! I går koste jeg og samboer oss med honningmelon, salte kjeks, ost, grønnsaker, dip og druer. Nam! Dagens planer: - Klesvask! - Klippe gress og gå over med kantklipperen. - Lage middag (fiskepinner). - Trene styrke på senteret. - Skrive opp vaktene mine i planleggingsboken og planlegge dagene. Håper det er varmt nok til at jeg kan sole meg litt også =)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. juli 2009 #57 Del Skrevet 22. juli 2009 Haloisen Jeg misunner deg også ferien din men snart er det min tur også....bare 3 dager igjen på jobb Hvor lenge har du hatt ferie da? Ønsker deg en finas dag med masse innslag av sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 26. juli 2009 Nå trenger du ikke å misunne meg mer Mocci, for i morgen er ferien min over, og din har såvidt begynt! *misunne* Har hatt tre uker ferie nå, og hadde en i juni hvor vi var på kreta. Disse tre ukene har samboer jobbet, så det har blitt mer småturer og pusling hjemme i dårlig vær. Det har kanskje vært litt kjedelig til tider, men jeg er i alle fall superklar for jobb igjen nå! Til uka jobber jeg hver dag untatt onsdag, så det blir en hard nok start. I morgen har jeg senvakt fra tre til elleve. Så da slipper jeg i det minste å stå opp tidlig første dag. Det blir nok værre å stå opp 06:00 på tirsdag ja... Planer før jobbb i morgen: - GÅ en tur i butikken og kjøpe meg litt frukt, pålegg og slikt. - Planlegge måltider for uken. - En klesvask - Lage omelett eller salat som skal være matpakke til tirsdagen og spise halvparten til lunsj før jeg drar på jobb. (så slipper jeg å gjøre det etter at jeg kommer hjem sent i morgen) Jeg har bestemt meg for å ta med matpakke på tidligvaktene, og spise middag på jobben (varm mat 25 kr) de dagene jeg jobbe sent. For da lager jeg jo ikke middag uansett. Men det er jo tull å bruke penger på lunsj de dagene jeg skal rett hjem å lage middag etter jobb. Dette skal jeg bli flink på! Jeg skal også bli flink til å spise sunne mellommåltider og spise nok mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. juli 2009 #59 Del Skrevet 26. juli 2009 Jaaa jeg er allerede i full gang med å nyte ferien jeg, sitter oppe til langt på natt Godt å høre at du er klar til å ta fatt på jobben med ny frisk, det er jo det ferie er til for, å lade batteriene. Jeg kan være tilbøyelig til å være enig i at å dille hjemme i det uendelige kan oppleves som kjedelig, jeg hadde nok gått på veggene hvis jeg ikke hadde hatt jobb. Ønsker deg en fortreffelig dag på jobben imårra og lykke til med måltidsplanene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Mocci! I dag kom jeg meg opp litt over ni og har akkurat drukket kaffe og spist et par brødskiver. Nå skal jeg snart rusle i butikken og kjøpe litt diverse mat, men først tror jeg at jeg skal gjøre ferdig dagens klesvask. Det er så uhorvelig kjedelig at det er greit å gjøre det først. Akkurat nå så gruer jeg meg nesten litt til å dra på jobb. Det føles ut som om jeg har glemt alt, og jeg har hørt noen rykter om at det er mange innsjekk i dag. Hvis jeg husker riktig så tror jeg det er pga en stor konferanse der flesteparten snakker engelsk også. :gjeiper: Men jeg vet at det ikke er noe problem når jeg først er i gang altså. *skjerpeseg* Det skal uansett bli deilig å få det litt travelt igjen, og jeg tør nesten ikke tenke på hvor travelt det blir når hesten kommer tilbake snart også! :DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå