Midna Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kveldsjobbing i dag, så hittil har jeg bare daffet rundt hjemme og gjort ltit husarbeid og lest i første bok i milenniumstriologien. Kjempespennende altså! Var jo på tide at jeg begynte å lese den. Hittil i dag har jeg fått gjort dette: - Vasket kjøkkenvindu - Ryddet kjøkken og tatt håndoppvasken + shinet vask - Vasket mikrobølgeovn - Vasket den nedfelte vinduskarmen (der det samler seg altfor mye rart) - Redd opp seng og ryddet kjapt i stuen Ble jo litt. Må få det fint til jul og kan likegodt begynne i det små nå som jeg brått har bedre tid. Hesten har fri i dag, så greit å gjøre i alle fall litt fornuftig. Ellers så gleder jeg meg skikkelig til jul, og jeg må snart komme i gang med julegavene. Vil slippe førjulsstresset. Da er det så mye annet å gjøre uansett. Har også laget meg en ønskeliste. Kan jo poste det jeg hittil har kommer på: - Greengate produkter. - Bokser fra kremmerhuset med skrift på til å ha ting og tang i. - Bøker - Riedel vinglass - Søt matboks i middels/stor størrelse - Kari Traa/Bjørn Borg hipstere - Paulo Coelho årsplanlegger 2010 - Nye grytekluter - Svart gryte til gryteretter og slikt (må kunne brukes på induksjon) - Strikkakjoler - Gode tynne vanter - Hårkur - Tynne lange bomullsgensere som passer fint under andre ting (ikke sterke/knæsje farger) - Strikkastrømper – grå - Gråaktig neglelakk - Bilder til å ha på veggen i svarte/hvite/grå/brun/sølv nyanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 29. oktober 2009 Må ikke glemme løsvektste/teposer og løsvektskaffe til å bruke i presskanne. =)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 1. november 2009 En lang og slitsom jobbehelg er endelig over! NÅ sitter jeg i sofaen og skal straks kose meg med litt stieg larsson under pleddet, før jeg drar i stallen senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. november 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 2. november 2009 Deilig med fridag! Stod opp litt over åtte og dro rett i stallen. Red på tur i skikkelig regn og iskald vind. På treningsplanen så stod det tur, så da truet jeg med meg søster også. Unghesten oppførte seg så fint og vi møtte tilogmed på lastebil uten problemer. Å ri inn en hest er virkelig noe av det morsomste jeg har gjort på lenge! For et halvt år siden var hun hesten ingen så noe spesielt i og som folk trodde skulle bli skikkelig vanskelig å ri inn. Hesten har blitt stikk motsatt og nå kommer folk til meg og sier at jeg er såå heldig som har den fine hesten og sånn og kjenner henne ikke igjen. ;D I morgen har vi privattime i dressur igjen, og jeg gleder meg. I dag ble det et par timer på gjestesengen (må sove litt middagslur etter en slitsom helg vel?). Nå holder jeg på på kontoret fordi vi har nemlig byttet skrivepult og fått ny hylle og det er kaos! Men det blir superfint bare jeg får ryddet på plass igjen og så har vi fått kastet en del også. Skulle egentlig ha malet veggene også, men det får vi gjøre senere. Er hvite vegger, men tapeten er litt stygg med hull og noen små revner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. november 2009 #185 Del Skrevet 20. november 2009 Hur går det med denne damen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. november 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 21. november 2009 JOda, her går det unna! Julegavene er halveis ferdige, julerengjøringen er påbegynt, jeg og hesten bader i gjøre om dagen men får da trent, jeg trente meg selv i går osv... Så dagene flyr! Jeg har til og med klart å shoppe meg 3 kjoler på 2 uker (1000,- til sammen faktisk og jeg var forelsket i alle!) I helgen har jeg fri og da skal jeg kose meg med storrengjøring av kjøkken, julegavepakking (♥), hesten og samboer. Livet er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 16. desember 2009 Og brått fikk jeg lyst til å skrive igjen! Jammen går tiden fort om dagene. I dag har jeg fri noe som er deilig. Har ikke hatt fri siden torsdag forrige uke. Helt fri er det ikke i kveld da vi skal arrangere vipjulebord for stamgjestene våres. Men det blir bare superkoselig. Skal ha på meg den ene av de tre kjolene jeg kjøpte forrige måned. Til søndagen er det julebord, og det gleder jeg meg veldig til! Ellers så går dagene unna med jobb, hest og juleforberedelser. Det går virkelig fremover med innridningen nå, og snart er vi klare til å begynne å hoppe litt også. Gleder meg! I dag har badet blitt vasket, kjøkkenet shinet og jeg sengetrekket til gjestesenga er på vask. Skal smårydde ltit der etterpå også. Får overnattingsgjest lille julaften, så greit å ha sakene i orden til det. : ) Nå skal jeg hoppe i dusjen og fikse meg litt. Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 16. desember 2009 Da var det på tide å hoppe i sengen etter et velykket vipjulebord. Vi var vel 11 stykken til sammen, og har kost oss med god mat og drikke + noen artige aktiviteter i aktivitetssenteret vårt. :D Opp på jobb klokken 07:00 i morgen. Litt kjipt, men det går! Er ikke så mye som skjer og skal holde meg mest i kursavdelingen i morgen, noe som blir en grei forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. desember 2009 #189 Del Skrevet 17. desember 2009 Hey Midna Welcome Back! så kjekt å høre at det går fremover med innridningen, hopping er jo kjempegøy da! Høres ut som du har det fint ellers også. Ha en fine dag på jobben! Tar du snart juleferie eller skal du jobbe i romjulen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Mocci! Koselig at du holder liv i boka mi! Har fir fredag, lørdag og søndag noe som er herlig. Nå sitter jeg og varmer meg under pleddet og prøver å komme over dagens rideøkt. 12 minusgrader og dressurridning er ingen god kombinasjon. Jeg må liksom kle av meg litt så jeg ikke sitter som en sekk oppå hesten. Trenger ikke si noe mer enn at det var kaaaldt og at jeg ikke fikk til noen ting fordi jeg var stiv som en pinne. Håper virkelig det er litt varmere i morgen altså! Finnes det ingen mellomting? Mine tanker går til de som har minus 35 grader nå. Jeg er hjemme alene i kveld og sitter i sofaen og sløver med katten. Tror faktisk jeg skal legge meg snart. Tidligere i dag har jeg shinet litt kjøkken, støvsugd og vasket klær. Sviblene har sprunget ut og det lukter helt herlig på kjøkkenet" Ellers har jeg vært lat. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå sitter jeg og spiser frokost og ser ut på snøværet. Hurra! Dagens frokost er brødskiver med skinke og redikker med te ved siden av. Litt sen frokost, men men. Kan ikke huske sist jeg sov så lenge! Rett etter frokst blir det en tur i stallen før jeg skal ut og prøve å få ferdig siste rest av julegaver. Blir hjemmealene i ettermiddag/kveld i dag også så da blir det klesvask og slike kjedelige ting som står på planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 19. desember 2009 Da var enda flere julegaver innkjøpt. Fikk til og med kjøpt en liten gave til meg selv! Fant en rød kåpejakke på voice til 300,-! De hadde supersalg og jeg har ønsket med en rød fin jakke lenge, så dette var supert! Forrige uke kjøpte jeg en grå kåpe på samme salg til 400,- Slikt liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. desember 2009 #193 Del Skrevet 20. desember 2009 Gratulerer så masse med nye plagg og på salg også, det kan vi like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 28. desember 2009 Plagg på salg er helt genialt! ;D Nå skal jeg straks shoppe litt hesteutstyr på halv pris også. Herlig med romjulssalg! I dag var jeg ute på herlig tur i puddersnøen! Fantastisk! Også har jeg laget meg mål for 2010... Kanskje jeg klarer å få det til i år? Tørr nesten ikke å publisere de. Er vel de samme gamle klisjeene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 19. januar 2010 #195 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det noe liv her da? Er endelig våknet fra kg-dvalen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 20. januar 2010 #196 Del Skrevet 20. januar 2010 Midna! Har også våknet fra dvalen og håper på å se aktivitet her inne etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 1. februar 2010 Tja, er vist dårlig med liv her i gården. Er så utrolig lei av å skrive her inne fordi KG siden henger på pcn min når jeg skriver noe som resulterer i mye irritasjon og mange skrivefeil. Men kanskje jeg er tilbake igjen nå? Sitter på nattevakt og kjeder meg egentlig. Når jeg er ferdig på jobb klokken 07:00 skal jeg på treingssenteret og ta en lett løpeøkt for jeg legger meg. Kan ikke sove for lenge siden jeg må opp tidlig på tirsdagen også. Tenker og stå opp i to tiden i morgen og så komme meg i stallen før det blir litt klesvask og legge seg tidlig på kvelden. Muligens et fotbad også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 1. februar 2010 Denne dagen har vært effektiv! Var ferdig på nattevakt klokken 07:00 og 07:30 var jeg på plass på treningssenteret. Løp 30 minutter på mølla og tok noen få styrkeøvelser etter det og brukte god tid på å tøye. Kjempedeilig! Det var veldig tungt å løpe til å begynne med, men etter 20 minutter så løsnet det litt. I slutten av måneden håper jeg at jeg har kommet i litt bedre form slik at jeg så smått kan begynne å trene intervaller. Sov fra halv ti til litt over to og da vekket søte samboer meg med rundstykkene klare. Veldig koselig! Fikk gjort unna masse klesvask samt vasket søppeldunkskapet før jeg dro i stallen. Red en liten tur i 19 minusgrader og holdt på å fryse i hjel! Alt for kaldt altså! Så nå sitter jeg her med en kopp te og skal skrive handleliste før jeg skal lage en sen middag til samboer kommer hjem fra trening. Jeg skal jobbe fra 07-15 i morgen, så jeg skal prøve å legge meg litt over elleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 1. februar 2010 #199 Del Skrevet 1. februar 2010 Herlig med sånne effektive dager Trening etter nattevakt, det er imponerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei Carrie! Hehe, ja der imponerte jeg nesten meg selv også! Håper denne dagen blir like bra, Nå bærer det til jobb. Gleder meg til klokken tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå