Gå til innhold

Boken om livet

Midna

Anbefalte innlegg

I stad fikk jeg tatt en god økt i hagen. Pappa var innom og klipte tujahekken inn mot naboen og jeg klippet gress, kantklippet, klipte av visne blomster og luket litt. Det begynner å bli riktig så fint nå, men jeg har flere ting jeg ønsker å få på plass nå.

- Lite hvitt bord med stoler til uteplassen ved inngangen (har funnet må bare kjøpe)

- Utvide det ene blomsterbedet til grønnsaks/urtebed

- Klatrerose på den ene siden av verandatrappa (har på den andre siden også, og tror det blir lekkert med en på hver side!

- Male gjerdet hvitt (virkelig drittjobb, men kommer til å gjøre det såå pent!)

Og så må vi få oljet gulvet på verandaen snart. :) Kjedelig jobb, men det må vist gjøres :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg og samboer vært på plantasjen og shoppet litt! ;D Endelig fikk vi kjøpt oss et lite hvitt hagebord med to stoler. Det kommer til å passe perfekt på sitteplassen utenfor inngangsdøren. Fikk også plukket med oss noen flere blomster til å putte i krukkene. To av krukkene har hatt stemorsblomster i seg siden april så det er absolutt på tide å få byttet de ut. :)

Jeg elsker hagearbeid, og er skikkelig klar for å fikse nå. Men det regner selvfølgelig som bare det nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt død nå! Har hatt tidenes treningsøkt for å si det sånn. Begynte med å sykle 20 minutter som oppvarming før jeg trente igjennom styrkeprogrammet mitt. Det gikk litt bedre i dag, så kjenner at det ikke er mange øktene før jeg er tilbake der jeg var! Hadde planer om å dra hjem men så kommer han ene treningsinstruktøren og truer med meg og veninnen min på gruppestyrketime.

Klarte ikke å komme meg unna så da ble det en time til med slit. Det var supergøy, og jeg skal absolutt gjøre det igjen, men det var laaangt i fra optimalt å avslutte en styrketreningsøkt med en til. :P Vi ble i tillegg kjørt ganske hardt så nå er kroppen min helt nede for telling altså.

Tror faktisk jeg må ha en liten lur på sofaen jeg selvom jeg egentlig burde reist meg opp og gjort noe fornuftig isteden...

Må få gjort:

- Lage supersunn grønnsakswok med kylling til smaboer kommer hjem 22:00

- Rydde ut og inn i oppvaskmaskin

- Støvsuge 1. etasje (kan ta andre etasje i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som litt av en treningsøkt! Men det er godt å kjenne at man har tatt seg helt ut, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sikkert og vist! Men det der var på kanten til smertefullt. :gjeiper: I dag har jeg hatt en ny styrkeøkt. NÅ merker jeg at formen er nesten tilbake styrkemessig der jeg var før ferien. Herlig! Men merket at musklene fremdeles ikke var helt restituerte etter treningsøkten på mandag! :sjenert:

Bare en dag på jobb igjen nå før det er to ukers ferie, og på søndagen tar jeg inn hesten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Midna :) Lenge siden jeg har lest dagboka di, har hatt en bitte liten pause som ble lenger enn jeg hadde tenkt. Nå er jeg sterkt tilbake og gleder meg til å oppdatere meg på hva som har skjedd med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...