Gå til innhold

Mister lysten på sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Bare lurer,. er det flere som har opplevd det å miste lysten på sex når man er lenge borte fra det?

Jeg har et avstandsforhold hvor jeg ser kjæresten min ca en gang hver 3 uke, og jeg merker at når vi sees har jeg egentlig ikke særlig lyst på sex. Akkurat som om jeg glemmer hvor godt det er, så jeg har liksom ikke behov :S

Men er vi sammen f.eks en uke i strekk og har mye sex, da har jeg lyst på det hele tiden..

Noen ville gjerne sakt at, så lenge jeg har gått 3 uker uten sex burde jeg jo så vidt klare å holde meg til vi kom hjem når jeg så kjæresten min..Men trenger det være sånn?

Jeg skjønner jo at han begynner å lure, når jeg ikke har lyst på sex i det hele tatt når vi sees igjen etter 3 uker/måned.

Er ikke kåt i mellomtiden heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er fornøyd med den sexen dere har når dere er sammen, synes jeg ikke du har noe å bekymre deg for.

Skrevet

Vel, de sier jo at sex gir mer lyst på sex.. Så du skal ikke se vekk i fra at det er noe i det... Hvis du har mye sex i en periode, så vil du hele tiden ha mer.. Men hvis du ikke får sex, så kan det hende at kroppen går i en slags dvale slik at den ikke "husker" hvor godt det er med sex... (hvor lang tid kan selvfølgelig avhenge av person til person...)

Skrevet

Jeg blir/er lite kåt i perioder jeg har lite sex, med partner eller alene. Mye vil ha mer - jo mer sex, jo mer lyst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...