Gå til innhold

Når forlater dere selskapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på en ting...

Når er det vanlig at brudeparet forlater selskapet? Jeg har på en måte lyst til å være der til the bitter end...Men er det vanlig? Eller forlater man festen i rimelig tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss slutter musikken å spille & baren stenger klokken 02.00.

Så vi kommer til å forlate festen 00.30 - 01.00.

Var i et bryllup i fjor som brudeparet sto å tok forvel med gjester etterhvert som dem reiste. Syntes det ble litt "feil" jeg...

Vil dra så alle kan vinke oss forvell når vi kjører avsted inn i den omtalte bryllupsnatten icon_smile.gif

*sukk*

icon_smile.gif

Skrevet

Jeg har også lyst til å være helt til det er slutt, men vi må nok dra litt før. Tror det er det mest vanlige icon_smile.gif

Blir jo koselig å komme hjem da, som MANN og KONE icon_smile.gif

Skrevet

Vi kommer nok til å dra en stund etter midnatt, og har vel egentlig ikke lysst til å være med på festen helt til slutt heller. Har jo hatt så mye av dagen vår sammen med gjestene, at vi ønsker å ha litt av den for oss selv også, bare oss to. Synes det er viktig at man ikke glemmer hverandre oppi alt bryllupsstyret.12

Gjest KristinK
Skrevet

Vi må være ute av lokelene rundt 01.30, så vi drar nok omkring festens slutt vil jeg tro, kanskje litt før. Tipper vi er så slitne etter dagen at det skal bli godt å være litt alene bare oss to!12

Skrevet

Vi har satset på å dra fra lokalet klokken ett senest. Det blir jo en ufattelig lang og emosjonell dag, så det er nok ikke så mange som regner med at brudeparet blir helt til festens slutt. Men det er jo selvfølgelig deres valg om dere vil det. Det spørs vel på hva dere selv orker. Jeg synes at dere skal se det an litt, og gi beskjed kanskje en halv time før dere skal dra.

Lykke til!12

Skrevet

Vi hadde tenkt å forlate festen ved midnatt. Men dte var jo en rasende artig fest da, så vi kom oss av gårde i tretiden... ikke sist, men nesten...hihi...12

Skrevet

vi er litt avhengig av skyssen. Så det kommer litt an på det da. Men vi tenkte vel sånn i 1/2 2- 2 tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...