Ungjenta Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har aldri følt at jeg har vært flink til sex, og jeg har heller aldri klart å få orgasme av andre enn meg selv. Jeg har hatt sex før, men det har nesten bestandig vært fyllesex *sukk* Og når jeg har sex med gutter, så føler jeg bare at jeg gjør alt feil! Jeg klarer ikke å skreve nok, jeg får så ondt! Og så klarer jeg ikke å få penisen hans inni hullet mitt om jeg skal ri ham. Og, så synes jeg at alle gutter jeg har hatt meg med ser ut til å i det store og hele slite meg å "ta seg inn" i meg. Dette gjør også vondt, fordi jeg er så trang oppi der at jeg såvidt får inn en tampong av minnste størrelse... Jeg synes det er utrolig kjipt at jeg er så trang, og lurer på om det er noe jeg gjør galt? Hva kan jeg generellt gjøre for å bli flinkere i vanlig sex? Og da mener jeg både for at det skal kunne gjennomføres, og også bli bedre for både meg og han?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg fikk bedre og bedre sex med alderen. Var vel nesten 30 før min første orgasme også. Viktig for meg å være trygg på sexpartneren min, da kan jeg gi 100% av meg selv:) Hvor gammel er du, ungjenta?
juliane Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Du kommer til å hate dette svaret, men jeg sier det allikevel: Ha sex med en du er glad i og stoler 100% på. Man blir ikke "flink til sex" av å ha fyllesex mens man føler man ikke får det til skikkelig. Med en man stoler på kan man snakke om hva man føler man ikke får til, man kan øve sammen og bli flinkere, og om man mot formodning skulle ha noen fysiske hindre (som at man er for trang) kan man sammen finne alternative løsninger. Når det gjelder de rent tekniske tingene du nevner: er du sikker på at du er kåt og våt nok? Dessuten er det da et ytterst fåtall med stillinger der man trenger å skreve så voldsomt, kanskje du kan utdype hva du mente med akkurat det?
Aftensol Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Og husk at hvis du er redd for at du skal dumme deg ut eller at du skal være dårlig i sengen, så skal du ikke se vekk i fra at du spenner musklene i underlivet uten at du vet om det... Og at det derfor kan være vondt og vanskelig å få penis inn...
Sheherasade Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Må si meg enig med Juliane. Det er viktig å stole på og like den man skal ha sex med. Fyllesex er generelt ikke et bra utgangspunkt. Men sex med noen du ikke kjenner kan også være bra. One-night-stands kan være utrolig bra faktisk, men da bør du ha skikkelig lyst på typen og være tent nok før dere starter. Jo bedre du liker sex, jo bedre blir det. (og da mener jeg ikke nødvendigvis bare samleie, men selve det sensuelle ved det, med å ta på hverandre, kysse, osv) Hvis man virkelig synes sex er fantastisk, og slipper seg løs og gir seg hen, blir det bedre enn hvis man er nervøs, tenker for mye og er redd for å gjøre feil. Det er vel mitt beste tips. Angående det med å være for trang vil jeg vel også tro at det kan komme mye av at du ikke er våt nok på forhånd. Hva med å prøve glidemiddel? (og husk kondom! ) Endret 7. juli 2009 av Sheherasade
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Du kommer til å hate dette svaret, men jeg sier det allikevel: Ha sex med en du er glad i og stoler 100% på. Man blir ikke "flink til sex" av å ha fyllesex mens man føler man ikke får det til skikkelig. Med en man stoler på kan man snakke om hva man føler man ikke får til, man kan øve sammen og bli flinkere, og om man mot formodning skulle ha noen fysiske hindre (som at man er for trang) kan man sammen finne alternative løsninger. Når det gjelder de rent tekniske tingene du nevner: er du sikker på at du er kåt og våt nok? Dessuten er det da et ytterst fåtall med stillinger der man trenger å skreve så voldsomt, kanskje du kan utdype hva du mente med akkurat det? Enig! Å være god i senga handler mer om kommunikasjon og kjærlighet evt varme følelser, enn om teknikk. Finn noen du er trygg på og som du bryr deg om. Kommuniser dere imellom, eksperimenter, slapp av, nyt, og finn ut av hva du og partneren liker.
juliane Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Jeg må bare understreke at jeg ikke mener at man kun skal ha sex med noen man er glad i og stoler på, ONS kan være vel så bra sex som i et forhold. Men hvis man aldri har hatt noe annet enn ons i fylla har man gjerne ikke opparbeidet seg den tryggheten på hvordan sex skal være og hva man er komfortabel med. Og i ditt tilfelle tror jeg du trenger å opparbeide deg den tryggheten først.
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Du kommer til å hate dette svaret, men jeg sier det allikevel: Ha sex med en du er glad i og stoler 100% på. Man blir ikke "flink til sex" av å ha fyllesex mens man føler man ikke får det til skikkelig. Med en man stoler på kan man snakke om hva man føler man ikke får til, man kan øve sammen og bli flinkere, og om man mot formodning skulle ha noen fysiske hindre (som at man er for trang) kan man sammen finne alternative løsninger. Når det gjelder de rent tekniske tingene du nevner: er du sikker på at du er kåt og våt nok? Dessuten er det da et ytterst fåtall med stillinger der man trenger å skreve så voldsomt, kanskje du kan utdype hva du mente med akkurat det? Bra sagt, signerer!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Øve, øve, jevnt og trutt og tappert, det er tingen Og henger meg på de som sier at det er så mye bedre med en man er glad i og stoler på. Da kan man eksperimentere og bli kjent med seg selv på en annen måte enn på ONS/ tilfeldig sex.
Ungjenta Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2009 Takk for svar, dere. Til dere som spør hvor gammel jeg er, så er jeg 20.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Øve, øve, jevnt og trutt og tappert, det er tingen hehe, sant! finn noen du liker godt å pul i vei så skal du se det ordner seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå