Gå til innhold

P-piller


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

Jeg går på Yasmin (21-piller) og har akkurat begynt på min 2. uke på brettet (søn. 5.juli.) Husker ikke når sist mensen var, men har ihvertfall utsatt den én gang siden sist. Men tingen er det at jeg gjerne vil ha mensen denne uken. Problemet er at jeg begynte på ny pille-uke på søndag, så tok 1 pille på søndag og 1 igår. Er det farlig om jeg ikke tar pillen idag t.o.m. mandag 13.juli og får mensen? Eller ødelegger dette alt? :gjeiper: Er jeg ikke sikra heller da? Vet ikke helt hvordan dette funker, så håper noen andre vet :)

Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

*dytt*

ingen som vet...? :(

dagen er snart over... og enten må jeg ta en pille eller ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...