Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg går på Yasmin (21-piller) og har akkurat begynt på min 2. uke på brettet (søn. 5.juli.) Husker ikke når sist mensen var, men har ihvertfall utsatt den én gang siden sist. Men tingen er det at jeg gjerne vil ha mensen denne uken. Problemet er at jeg begynte på ny pille-uke på søndag, så tok 1 pille på søndag og 1 igår. Er det farlig om jeg ikke tar pillen idag t.o.m. mandag 13.juli og får mensen? Eller ødelegger dette alt? :gjeiper: Er jeg ikke sikra heller da? Vet ikke helt hvordan dette funker, så håper noen andre vet Takker for svar!!
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 *dytt* ingen som vet...? dagen er snart over... og enten må jeg ta en pille eller ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå