Gjest Jente17år Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hei! =) Denne uka jobber jeg lite, og siden været svikter har det blitt mange kose-seg-inne-med-pc-og-tv-stunder, hvor jeg har vært alene med meg selv i fred og ro Veldig koselig å være med venner, men veldig deilig med en periode mer eller mindre for seg selv når tiden som har vært nå har vært fylt med vennesammenkomster og liknende Anyways, nå er jeg alene hjemme og skal lage middag til meg selv, drar på butikken og handler inn snart. Først tenkte jeg noe raskt, men hei - jeg har hele kvelden for meg selv om jeg liker å lage mat, hvorfor ikke lage noe ordentlig godt som tar tid? Er det noen som har noen forslag til noen matretter som er billige, sunne og kalorifattige (veldig sunne, jeg er helt besatt av dette:P), og morsomme å lage? (Med morsomme mener jeg; jeg har lange negler og å f. eks. kna en pizzadeig er ikke rene lykken for meg )
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes det er helt ypperlig å steke en kyllingfilet i en ildfast form i steikovnen. (200 grader) Da krydrer jeg på impuls. Slenger ulike typer grønnsaker i forma sånn etter hvert. Har over olivenolje. Tilbehør kan være brød, rundstykker, pasta og ris. Altså hva du vil ha til. Dropper du det så har du bare ekstra med grønnsaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå