Gå til innhold

Trenger tips

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg har akkurat fått smaken på kos kos i salater. Noen om har en god oppskrift som passer til kylling?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har akkurat fått smaken på kos kos i salater. Noen om har en god oppskrift som passer til kylling?

jeg liker å blande inn fersk koriander, tomater, peanøtter, tomater, rosiner og agrurk.

Skrevet

Det heter Cous-Cous.

Skrevet
Det heter Cous-Cous.

Nei, det gjør det ikke.

Hvis vi nå først skal være pirkete, staves det faktisk "couscous" - ikke noen store bokstaver eller bindestrek.

Gjest Frosk
Skrevet
Nei, det gjør det ikke.

Hvis vi nå først skal være pirkete, staves det faktisk "couscous" - ikke noen store bokstaver eller bindestrek.

:fnise:

Couscous i salater er kjempegodt! Lager som regel en variant av denne - om den passer til kylling aner jeg ikke, den er i allefall veldig god til grillede grønnsaker :lur:

Gjest nextlife
Skrevet

Jeg synes kos kos hørtes litt koselig ut :)

Skrevet

Jeg bruker å blande med det jeg har i kjøleskapet, f. eks tomat, løk/vårløk, hvitløk, chilli, agurk, mango, paprika, cashewnøtter og salt/pepper, sitron/limesprut og litt olivenolje må til :) Evt litt urter som koriander, persille ol, alt ettersom hvilke smaker jeg er ute etter.

Det er også godt å steke/grille paprika, løk og sopp og blande inn sammen med sitronsprut, salt/pepper og litt hvitløk. Blir en lunken salat.

Gjest Frosk
Skrevet
...

Det er også godt å steke/grille paprika

....

:jepp:

Grillet paprika :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...