Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har akkurat fått smaken på kos kos i salater. Noen om har en god oppskrift som passer til kylling?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har akkurat fått smaken på kos kos i salater. Noen om har en god oppskrift som passer til kylling? jeg liker å blande inn fersk koriander, tomater, peanøtter, tomater, rosiner og agrurk.
Aricia Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Det heter Cous-Cous. Nei, det gjør det ikke. Hvis vi nå først skal være pirkete, staves det faktisk "couscous" - ikke noen store bokstaver eller bindestrek.
Gjest Frosk Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Nei, det gjør det ikke. Hvis vi nå først skal være pirkete, staves det faktisk "couscous" - ikke noen store bokstaver eller bindestrek. Couscous i salater er kjempegodt! Lager som regel en variant av denne - om den passer til kylling aner jeg ikke, den er i allefall veldig god til grillede grønnsaker
Nelly Pelly Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg bruker å blande med det jeg har i kjøleskapet, f. eks tomat, løk/vårløk, hvitløk, chilli, agurk, mango, paprika, cashewnøtter og salt/pepper, sitron/limesprut og litt olivenolje må til Evt litt urter som koriander, persille ol, alt ettersom hvilke smaker jeg er ute etter. Det er også godt å steke/grille paprika, løk og sopp og blande inn sammen med sitronsprut, salt/pepper og litt hvitløk. Blir en lunken salat.
Gjest Frosk Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 ... Det er også godt å steke/grille paprika .... Grillet paprika
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå