Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hei! Har fått noen hvite overflatiske prikker i underlivet som er lett å tørke bort/vaske bort. Det svir ikke, men klør av og til. Er dette sopp, eller har noen opplevd dette i forbindelse med en kjønnsykdom?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Høres ikke ut som sopp det der. Men heller et aldri så lite hygieneproblem. Du kan bytte toalettpapir..for det høres ut som at det er det er. Sure muggne klumper av toalettpapir, dynket i ditt urin og blir da bløte i konsistensen. Som små hvite kuler... Vasker du deg godt nok og riktig??
Virreliten Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Sopp kan gi kornete, hvit utflod, så jo, det kan godt være det. Prøv en Canesten-kur, vask deg kun med vann eller Lactacyd, og gå til legen om det ikke gir seg i løpet av ganske få dager. Og så dårlig er ikke engang det billigste papiret, at det smuldrer slik.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Sopp kan gi kornete, hvit utflod, så jo, det kan godt være det. Prøv en Canesten-kur, vask deg kun med vann eller Lactacyd, og gå til legen om det ikke gir seg i løpet av ganske få dager. Og så dårlig er ikke engang det billigste papiret, at det smuldrer slik. Vil si at det skal mye til at det er hygienen det skorter på. Kanskje jeg dusjer for ofte? Vasker meg gjerne to ganger om dagen der nede pga trening. Og har aldri opplevd dette før nå. Skal teste en sånn kur jeg. Takk for tips Og vi kjøper Lambi, så hvis det er papiret så er iallfall det dyreste ikke det beste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå