Gå til innhold

Spørsmål til dere jenter


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nysgjerrig
Skrevet

I din klasse (la oss si på videregående over 18 år), hvor stor andel har

* Barbert alt håret nedentil?

* Har stripe?

* Har trekant?

Hilsen nysgjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I din klasse (la oss si på videregående over 18 år), hvor stor andel har

* Barbert alt håret nedentil?

* Har stripe?

* Har trekant?

Hilsen nysgjerrig

Åltså, det kan jo ikke vi vite. Med normalt er vell å ta vekk alt eller ingenting.

Den eneste måten å finne ut det på er å sjekke dem..

Skrevet

Da jeg gikk på videregående, dusjet alle jentene med bikini på.

Gjest Gjest_Ivar_*
Skrevet
Da jeg gikk på videregående, dusjet alle jentene med bikini på.

Bikini? I dusjen? Bytte fra gymtøy til bikini før en dusjer lissom?

Skrevet

Da jeg gikk på videregående var det ingen i min klasse som hadde barbert vekk alt nedentil. Flesteparten hadde trekant, mens kanskje 1-2 hadde stripe. De som hadde stripe var de som hadde vært i forhold i flere år.

Dette er ca 5 år siden.

Nå for tiden bruker jeg veldig sjeldent fellesdusj, forrige gang var vel på festival i fjor sommer. Etter det jeg kan huske var det større variasjon blant frisyrene da..

Og angående dusjing med bikini på så er vel det ganske vanlig blant jenter både på ungdomsskolen og videregående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...